• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΦ' | 10 Μαΐου 2022, 16:27

    Άρθρο 3: Να γίνει ξεκάθαρο αν οι ημέρες που αναφέρονται σε κάθε περίπτωση είναι ημερολογιακές ή εργάσιμες! Για την αποφυγή παρεξηγήσεων με τις υπηρεσίες. Άρθρο 4 παρ. 4.δ για υπόγεια διασύνδεση χωρίς αποζημίωση των υπερκείμενων και παρ. 5 για αναγκαστική απαλλοτρίωση όπως και στο άρθρο 11 παρ. 3. Δημιουργείται φόβος για κατάχρηση των δικαιωμάτων από επιτηδείους, και περεταίρω δυσφήμηση των ΑΠΕ. θα πρέπει να τεθούν σαφή όρια. Λ.χ να μπορεί η γραμμή ΜΤ να διαπεράσει υπόγεια ένα οικόπεδο εφόσον δεν υπάρχει δρόμος περιμετρικά του οικοπέδου. Άρθρο 7: Δεν αναφέρεται κάτι για την σύνδεση σε ΥΣ διανομής οι οποίοι ανήκουν στον ΔΕΔΔΗΕ και αυτή τη στιγμή έχουν όριο εκάστοτε σταθμού προς σύνδεσης τα 20MW. Μήπως πρέπει να επαναξιολογηθεί το όριο αυτό; Υπάρχουν περιπτώσεις οπού ο ΥΣ διανομής χωράει 30MW όμως εξαιτίας του εν λόγω περιορισμού κατασκευάζεται νέος ΥΣ ακριβώς δίπλα ανεβάζοντας το κόστος της επένδυσης κατακόρυφα. Άρθρο 19 παρ. 4: Δεν υπάρχει deadline καταβολής του τέλους παράτασης. Προτείνεται να είναι η τελευταία εργάσιμη του μήνα. Άρθρο 24 παρ. 1.γ : να προτεθούν τα αρχαιολογικά ευρήματα Άρθρο 52. Παρ. 2: Είναι αδιανόητο να τίθεται προθεσμία μόνο 2 μηνών για την εγγυητική επιστολή των εκκρεμών αιτήσεων όταν ο ΑΔΜΗΕ και ο ΔΕΔΔΗΕ στέλνουν τις προσφορές σε πολλές περιπτώσεις με τουλάχιστον 12 μήνες καθυστέρηση. Η προθεσμία πρέπει να γίνει έως τον Δεκέμβριο του 2022 για τους μη αδειοδοτούμενους σταθμούς, τα κοινά αιτήματα και τις ενεργειακές κοινότητες οπού είναι δύσκολο, εκ φύσεως, να προμηθευτούν τις εγγυητικές όλοι αυτοί σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Έχουν δοθεί στο παρελθόν – αλλά και στο παρόν νομοσχέδιο - παράλογες παρατάσεις σε άδειες παραγωγής, εγκατάστασης, τέλη διατηρήσεις αδειών και άλλα πολλά, οπότε η εν λόγω προθεσμία απαιτεί μετάθεση, τουλάχιστον για τους μικρούς παραγωγούς.