• Διαφωνούμε απολύτως με το άρθρο αυτό. Ειδικότερα: Στην παρ. 1 δίνεται η αρμοδιότητα στην ΡΑΕΕΥ να προτείνει στο ΥΠΕΝ και το ΥΠΕΣ την αναδιοργάνωση των υφιστάμενων παρόχων ύδατος με συνενώσεις ή συγχωνεύσεις προς ενίσχυση της διαχειριστικής τους ικανότητας. Πέρα από το ότι προκρίνονται οι συγχωνεύσεις ή οι συνενώσεις των παρόχων ως μοναδική μέθοδος για την αναδιοργάνωση του τομέα, ενώ θα μπορούσαν να εξετασθούν και άλλοι τρόποι όπως π.χ. η διαδημοτική συνεργασία, η παραπάνω αρμοδιότητα προσκρούει ευθέως σε ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στο θεσμικό πλαίσιο των Δ.Ε.Υ.Α. Οι Δ.Ε.Υ.Α., σύμφωνα με το θεσμικό τους πλαίσιο όπως ισχύει σήμερα (ν. 1069/80), είναι δημοτικές επιχειρήσεις, ιδρύονται από τους Δήμους, ανήκουν στους Δήμους και βρίσκονται σε εξάρτηση από αυτούς. Επομένως οι Δήμοι είναι αποκλειστικά αρμόδιοι να αποφασίσουν για την ύπαρξη και την λειτουργία τους. Στην παρ. 2 του άρθρου αναφέρεται ότι η διαπίστωση διαχειριστικής επάρκειας των παρόχων αποτελεί προϋπόθεση για την αξιολόγηση προτάσεων των παρόχων και την υλοποίηση προγραμμάτων μέσω χρηματοδοτικών εργαλείων στον τομέα των υπηρεσιών ύδατος. Η διάταξη αυτή προτείνεται ενώ στο ΕΣΠΑ έχει καταργηθεί η πιστοποίηση διαχειριστικής ικανότητας και κάθε φορά που υποβάλλουν οι φορείς αιτήσεις προς χρηματοδότηση οφείλουν να πιστοποιούν τη διαχειριστική τους επάρκεια μέσα από την συμπλήρωση συγκεκριμένων εντύπων. Δεν αντιλαμβανόμαστε τον λόγο που δίνεται στην ΡΑΑΕΥ αυτή η αρμοδιότητα.