• Σχόλιο του χρήστη 'Petros Mylonopoulos' | 23 Φεβρουαρίου 2025, 16:03

    Οι καταναλωτές / τελικοί χρήστες του ποσίμου ύδατος έχουν και δικαιώματα τα οποία θα πρέπει να αναφέρονται ευδιάκριτα. Για παράδειγμα , παροχή δωρεάν εμφιαλωμένου νερού (150λιτ το ατομο την ημερα) σε περιπτώσεις βλαβών χρονικής διάρκειας μεγαλύτερης των 6 ωρων σε ολους τους χρήστες που πλήττονται από την διακοπή (προγραμματισμένη η απρογραμμάτιστη ). Ειδικη μνεια να δοθεί στις επιχειρήσεις που πλήττονται στις παραπανω διακοπες με αντιστοιχη αποζημίωση για διαφυγόντα κερδη. Επισης θα πρεπει να διασφαλίζεται η ελαχιστη πιεση υδατος σε κάθε κάθε καταναλωτή (πχ 1Bar). Δημιουργία ειδικού μητρώου ευαίσθητων καταναλωτών (Νοσοκομεια , Σχολεια , κλπ) . Αποστολη ετησιας επιστολης στους καταναλωτες στην οποια να αναγράφονται πως επενδυθηκαν τα χρηματα των καταναλωτων για το τελευταιο λογιστικο ετος με ειδικη αναφορα στα λειτουργικα κοστη.