• Σχόλιο του χρήστη 'Μ' | 27 Ιουλίου 2011, 17:24

    9. α. Στην περίπτωση που: i) οι υποβαλλόμενες μελέτες δεν εκπονήθηκαν σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις ή σύμφωνα με τα εγκεκριμένα στοιχεία του τοπογραφικού διαγράμματος και του διαγράμματος κάλυψης, επιβάλλεται σε βάρος του μελετητή μηχανικού η κύρωση της απαγόρευσης εκπόνησης και υπογραφής μελετών για την έκδοση έγκρισης δόμησης και άδειας δόμησης και η κύρωση της απαγόρευσης επίβλεψης οικοδομικών εργασιών από 3 έως 12 μήνες ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ, ΜΕ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΙΣΧΥΟΝΤΑ, ΑΝ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΣΦΑΛΜΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ. ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΚΛΕΙΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΧΑΝ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΠΟΙΑ ΔΙΚΛΕΙΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥ; Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ;