Άρθρο 2

1. Για την ένταξη ενός καταναλωτή στο ΚΟΤ απαιτείται η υποβολή αίτησης σε ειδικά σχεδιασμένο έντυπο το οποίο διατίθεται, στην ιστοσελίδα των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας, στα Δημοτικά καταστήματα και τα ΚΕΠ. Η αίτηση μπορεί να υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας των προμηθευτών, από τις παραπάνω Υπηρεσίες, τους πελάτες και τους φοροτεχνικούς τους ή σε έντυπη μορφή στα γραφεία των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας. Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από Υπεύθυνη Δήλωση του Νόμου 1599/1986 για την ακρίβεια των στοιχείων που δηλώνονται και την παροχή εξουσιοδότησης για διασταύρωση τους με στοιχεία φορέων και Δημοσίων Υπηρεσιών .
2. Σε περίπτωση που ο μετρητής δεν αντιστοιχεί στον δικαιούχο, πρέπει ταυτόχρονα με την αίτηση για την ένταξη ενός καταναλωτή στο ΚΟΤ να υποβάλλεται και αίτηση για διορθώσεις και μεταβολές σε στοιχεία που συνδέονται με το μετρητή, όπως το όνομα και το ΑΦΜ του δικαιούχου και της ή του συζύγου. Στην περίπτωση αυτή δικαιολογητικά που απαιτούνται,όπως πιστοποιητικό ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, μπορεί να υποβάλλονται εντός τριών μηνών από την υποβολή της αίτησης.
3. Πριν από την υποβολή αίτησης οι καταναλωτές μπορούν να ζητούν στοιχεία για την κατανάλωσή τους από τους προμηθευτές, οι οποίοι οφείλουν να ενημερώνουν τους πελάτες εάν εμπίπτουν στο ΚΟΤ βάσει στοιχείων καταναλώσεων του προηγούμενου έτους. Στην περίπτωση νέας σύνδεσης όπου δεν υπάρχουν μετρήσεις, η αίτηση για ένταξη στο ΚΟΤ υποβάλλεται μετά τη σύνδεση αυτή και οι διατάξεις της παρούσας εφαρμόζονται από την ημερομηνία σύνδεσης.
4. Οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας μπορούν να επιβεβαιώνουν ότι ο καταναλωτής πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 1 και εντάσσεται στο ΚΟΤ, μέσω της βάσης δεδομένων των πελατών τους, ελέγχοντας την ύπαρξη σύνδεσης του συγκεκριμένου δικαιούχου με έναν μοναδικό μετρητή, αυτό της πρώτης κατοικίας του.
5. Οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας μπορούν να ελέγχουν και να διασταυρώνουν τα στοιχεία της αίτησης σε συνεργασία και με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών μηχανογραφικά μέσω του αρχείου του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Φορολογίας, γνωστό ως TAXIS (TAX Information System), με διασταύρωση των στοιχείων των αιτούντων με το αρχείο αυτό.

  • 18 Ιουνίου 2010, 20:58 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΝΤΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    αρθρο 2 ,παρ2 να υπάρξει πρόβλεψη αν ειναι σε ισχύ το πιστοποιητικό του ηλεκτρολόγου να μην απαιτείτε αλλο.

  • 12 Ιουνίου 2010, 11:30 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    οταν λεμε για μειωση τις γραφειοκρατιας ενοουμε οργανωση του κρατους ενα οργανωμενο κρατος μπορει να ελενξη τα παντα με το αφμ και αυτοματα ο καταναλωτης να μπαινει στην κατηγορια καταναλωσης που ανηκη ολλα τα αλλα περι αιτησεων κλπ κλπ ειναι μπουρδες και απομακρηνουν τους πολιτες απο το κρατος..εμεις σας ψηφηζουμε και σας στηρηζουμε εσεις φτιαξτε το κρατος και μειωστε την γραφειοκρατια……..αυτα για την παραγραφο 1 του αρθου 2

  • 11 Ιουνίου 2010, 17:29 | GIANDAL
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Σαν ιδέα είναι καλή αλλά το όριο 800 1000 Kw στο τετράμηνο το θεωρό ελάχιστο καταρχήν μια τετραμελής οικογένεια με ένα μισθό των 700 ευρ η και 1000 που θα μπορούσε να είχε της προϋποθέσεις αποκλείεται να έχει έως 1000 Kw το τετράμηνο
    Θα μπορούσατε σύμφωνα με τα κριτήρια απλά να μην βάζατε το όριο των 1000 η 800 κw. Απλά να έχουν την έκπτωση άσχετα με την κατανάλωση της 800 κw
    Με την ευκαιρία αυτή του Νόμου μην ξεχνάτε τους τριτεκνους έχουν και αυτή ανάγκες