Άρθρο 40 Διαγωνισμός

Με απόφαση του Προέδρου του ΝΣΚ, η οποία δημοσιεύεται τον Σεπτέμβριο κάθε έτους περιττού αριθμού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΝΣΚ, προκηρύσσεται διαγωνισμός για την πλήρωση κενών οργανικών θέσεων Δικαστικών Πληρεξουσίων του ΝΣΚ. Θέσεις προς πλήρωση θεωρούνται όσες είναι κενές σε όλους τους βαθμούς των λειτουργών του ΝΣΚ κατά τον χρόνο υπογραφής της προκήρυξης, καθώς και όσες κενωθούν μέχρι την 1η Ιουλίου που ακολουθεί την προκήρυξη του διαγωνισμού. Η προκήρυξη αναφέρει τον αριθμό των θέσεων προς κάλυψη, τον χρόνο έναρξης και τον τόπο διεξαγωγής του διαγωνισμού, τα νόμιμα δικαιολογητικά συμμετοχής, καθώς και την προθεσμία υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής. Ο διαγωνισμός διενεργείται τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους.

  • 19 Ιουνίου 2021, 13:39 | Φ.Α.

    Σύμφωνα με τις υπ’ αριθ. 3593/2008 και 3595/2008 αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, στην περίπτωση που προκηρύσσεται διαγωνισμός, ενώ δεν έχει εξαντληθεί ο πίνακας των επιτυχόντων από προηγούμενο διαγωνισμό με την πρόσληψή τους, δεν προσβάλλεται η εμπιστοσύνη που επέδειξαν οι συμμετέχοντες στον προηγούμενο διαγωνισμό, διότι: α) η χρονική ισχύς του πίνακα διοριστέων (ετήσια εν προκειμένω για το ΝΣΚ) ήταν εκ των προτέρων γνωστή μέσω της προκήρυξης και του νόμου και β) ομοίως ήταν γνωστή η δυνατότητα της Διοίκησης να προκηρύσσει νέο διαγωνισμό, μετά τη λήξη ισχύος του πίνακα διοριστέων του προηγούμενου διαγωνισμού, ακόμη και χωρίς να έχει εξαντληθεί ο αριθμός των επιτυχόντων. Επομένως, η προκήρυξη νέου διαγωνισμού για την κάλυψη των υφιστάμενων οργανικών κενών στο ΝΣΚ δεν πάσχει νομιμότητας. Έχουν περάσει ήδη 3 σχεδόν χρόνια από την προκήρυξη του προηγούμενου διαγωνισμού και είναι αδιανόητο να πρέπει οι ενδιαφερόμενοι για να συμμετάσχουν στο νέο διαγωνισμό να πρέπει να περιμένουν άλλα τόσα χρόνια, μέχρι να απορροφηθούν και οι υπόλοιποι «επιτυχόντες» (- επιλαχόντες) του προηγούμενου διαγωνισμού και να κενωθούν νέες θέσεις, τη στιγμή μάλιστα που ο προηγούμενος πίνακας έχει ήδη λήξει εδώ και ένα περίπου χρόνο.

  • 19 Ιουνίου 2021, 12:45 | Μ.Χ.

    O μοναδικός διαγωνισμός εισαγωγής στο ΝΣΚ, στον οποίο εξαντλήθηκε ο πίνακας όσων υποψηφίων πέρασαν το στάδιο της γραπτής δοκιμασίας, πέραν των προκηρυχθεισών θέσεων, ήταν αυτός του 2013, που προκηρύχθηκε με την υπ΄ αριθ. 158/15-5-2013 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών (ΦΕΚ Γ΄ 668) και όχι σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς στο παρελθόν, όπως γράφεται σε κάποια σχόλια. Αντιθέτως, σημειώνεται ότι στο παρελθόν υπήρξαν διαγωνισμοί με πολύ λίγους επιτυχόντες, πχ 21 το 2012 και ακολούθησε η προκήρυξη νέου διαγωνισμού το 2013 για 15 θέσεις. Συμμερίζομαι την αγωνία των επιλαχόντων, αλλά όταν κάποιος συμμετέχει σε έναν διαγωνισμό γνωρίζει πολύ καλά ότι οι θέσεις είναι συγκεκριμένες, όπως συμβαίνει και στην περίπτωση των διαγωνισμών για τους Δικαστές. Εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις, πρέπει να δοθεί η δυνατότητα σε όλους να λάβουν μέρος σε νέο διαγωνισμό που θα προκηρυχθεί και να διοριστούν αυτοί που θα λάβουν την υψηλότερη βαθμολογία, όπως προβλέπει ο νόμος. Μόνο τότε διασφαλίζεται η ισότητα και η αξιοκρατία και όχι με την προνομιακή μεταχείριση ορισμένων σε βάρος άλλων. Συναφώς έχει κριθεί, άλλωστε, σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, ότι από καμία διάταξη δεν επιβάλλεται η εξάντληση του πίνακα επιτυχόντων διαγωνισμού με τον διορισμό όλων των υποψηφίων που περιλαμβάνονται στον πίνακα αυτόν (ΣτΕ 4007/2015), πολλώ δε μάλλον όταν ο πίνακας έχει λήξει εδώ και δέκα σχεδόν μήνες.

  • 19 Ιουνίου 2021, 12:59 | Η.Μ.

    Η εν λόγω διάταξη θα πρέπει να αρχίσει να εφαρμόζεται από το περιττό έτος 2023. Το δίκαιο επιβάλλει να απορροφηθούν οι εναπομένοντες επιτυχόντες του διαγωνισμού του 2019

  • 19 Ιουνίου 2021, 08:14 | Maria G S

    Είναι σημαντικό να θεσπιστεί μεταβατική διάταξη για τους επιτυχόντες του προσφάτως διενεργηθέντος διαγωνισμού του ΝΣΚ. Αν δε συμβεί, οι επιτυχόντες αυτοί θα μείνουν αδίκως αδιόριστοι (οι εξετάσεις έλαβαν χώρα Φεβρουάριο και Απρίλιο του 2019) παρότι έγραψαν και πέτυχαν.

  • 19 Ιουνίου 2021, 00:40 | Ioanna S.

    Με την παρούσα διάταξη θεσπίζεται αλλαγή του νομικού καθεστώτος της διενέργειας του διαγωνισμού καθώς πλέον προβλέπεται η διενέργεια τακτικού διετούς διαγωνισμού. Για το λόγο αυτό κρίνεται σκόπιμο και απαραίτητο να προβλεφθεί διάταξη για τη μετάβαση από το παλαιό καθεστώς του μη τακτικού διαγωνισμού στο νέο καθεστώς. Δεδομένου, δε, ότι κατά πάγια πρακτική της Διοίκησης όλοι οι Πίνακες επιτυχόντων των προηγούμενων διαγωνισμών εξαντλούνταν πριν τη διενέργεια νέου διαγωνισμού και λαμβανομένου υπόψη ότι η διάρκεια ισχύος του από 12.04.2019 Πίνακα επιτυχόντων του τελευταίου διαγωνισμού συντμήθηκε αιφνίδια και αναιτιολόγητα μετά από ένα έτος και πέντε μήνες, με την επιχειρούμενη αλλαγή του νομικού καθεστώτος χωρίς
    οιαδήποτε νομοθετική πρόβλεψη για τους επιτυχόντες αδιόριστους του τελευταίου διαγωνισμού, συντελείται εις βάρος των τελευταίων δυσμενής και άδικη διάκριση, ενώ δεν εξυπηρετείται το δημόσιο συμφέρον. Συνεπώς, δέον όπως προβλεφθεί ότι ο νέος διαγωνισμός θα διενεργηθεί σύμφωνα με το νέο καθεστώς αφού πρώτα απορροφηθούν όλοι οι επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού, συμφώνως προς τις αρχές της ορθής νομοθέτησης, της χρηστής διοίκησης, της ασφάλειας του δικαίου, της αξιοκρατίας, της ισότητας και της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικουμένου.

  • 19 Ιουνίου 2021, 00:46 | Αντωνης Π.

    Η μη πρόβλεψη μεταβατικής διάταξης για τους αδιόριστους επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού του 2019, ο αριθμός των οποίων (μικρότερος από 40) είναι ίσος με τα υπάρχοντα κενά σήμερα, συνιστά μια πρωτοφανή και ανεξήγητη αδικία δεδομένου ότι αφενός ο πίνακας επιτυχόντων είναι πολύ πρόσφατος και προέκυψε από έναν πολύ απαιτητικό διαγωνισμό, αφετέρου ότι σε κάθε προηγούμενο διαγωνισμό άπαντες οι επιτυχόντες απορροφήθηκαν από το ΝΣΚ, ακόμα κι αν χρειάστηκαν 6 χρόνια. Απορρίπτονται νέοι επιστήμονες που κατέβαλαν τεράστια προσπάθεια για να πετύχουν σε έναν εξαιρετικά δύσκολο, αδιάβλητο διαγωνισμό με κορυφαίους νομικούς να συνιστούν την εξεταστική επιτροπή, επενδύοντας χρόνια και χρήματα, ενώ θα μπορούσαν την παρούσα στιγμή να διοριστούν άπαντες καλύπτοντας τα υπάρχοντα κενά και να συμβάλουν στην εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του ΝΣΚ εξυπηρετώντας το δημόσιο συμφέρον. Είναι επιβεβλημένη η πρόβλεψη μεταβατικής διάταξης για τους επιτυχόντες του διαγωνισμού του 2019, άλλως συντελείται μια τεράστια αδικία εις βάρος τους.

  • 18 Ιουνίου 2021, 21:40 | Αδιόριστος επιτυχών

    Δεν μπορεί να προβλέπεται νέος διαγωνισμός ενώ υπάρχουν κενές θέσεις στο ΝΣΚ και αδιόριστοι επιτυχόντες από τον τελευταίο διαγωνισμό. Συνιστά εμπαιγμό και τεράστια ηθική απαξίωση ο παραγκωνισμός των επιτυχόντων του τελευταίου διαγωνισμού για να γίνει, άραγε γιατί; νέος διαγωνισμός. Με αυτή την απαράδεκτη λογική, όχι οι νέοι επιστήμονες που έφυγαν στο εξωτερικό δεν πρόκειται να επιστρέψουν, αλλά θα φύγουν και όσοι είναι εδώ.

  • 18 Ιουνίου 2021, 21:56 | Matina

    Ο κοινός νομοθέτης δύναται να ανατρέπει το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, όχι όμως αιφνίδια και αναιτιολόγητα και πάντοτε με την πρόβλεψη μεταβατικών διατάξεων, ώστε οι διαφορετικές ρυθμίσεις που εισάγονται να μην παραβιάζουν τη δικαιολογημένη εμπιστοσύνη των διοικουμένων και την ασφάλεια δικαίου. Επομένως, πρέπει να θεσπιστεί μεταβατική διάταξη, η οποία να προβλέπει την εξάντληση του Πίνακα Επιτυχόντων του Διαγωνισμού του 2019 (ΦΕΚ Γ΄ 567/12.4.2019) και τον διορισμό όλων των Επιτυχόντων στις κενές οργανικές θέσεις άλλως παραβιάζεται το τεθέν δίκαιο, που ίσχυε κατά τη διενέργεια του επίμαχου διαγωνισμού. Σημειωτέον ότι όλοι οι προηγούμενοι Πίνακες Επιτυχόντων του ΝΣΚ έχουν εξαντληθεί εκτός του πιο πρόσφατου Πίνακα παρότι υφίστανται κενές θέσεις.

  • 18 Ιουνίου 2021, 21:21 | Α.Θ.

    Οι μεταβολές στο ισχύον νομικό καθεστώς σε ένα κράτος δικαίου πρέπει να συνοδεύονται από μεταβατικές διατάξεις, ώστε να αποφεύγεται ο αιφνιδιασμός των διοικουμένων και η απώλεια των δικαιωμάτων τους. Για το λόγο αυτό, πρέπει να θεσπιστεί μεταβατική διάταξη που να προβλέπει την διενέργεια νέου διαγωνισμού μετά την εξάντληση του πίνακα επιτυχόντων του 2019, ο οποίος καταργήθηκε άδικα και με προσχηματικές και αντιφατικές δικαιολογίες, ενώ υπήρχαν κενές θέσεις στο ΝΣΚ.

  • 18 Ιουνίου 2021, 20:29 | Εύα

    Ο κοινός νομοθέτης δύναται να ανατρέπει το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, όχι όμως αιφνίδια και αναιτιολόγητα και πάντοτε με την πρόβλεψη μεταβατικών διατάξεων, ώστε οι διαφορετικές ρυθμίσεις που εισάγονται να μην παραβιάζουν τη δικαιολογημένη εμπιστοσύνη των διοικουμένων και την ασφάλεια δικαίου. Επομένως, πρέπει να θεσπιστεί μεταβατική διάταξη, η οποία να προβλέπει την εξάντληση του Πίνακα Επιτυχόντων του διαγωνισμού του 2019 (ΦΕΚ Γ΄ 567/12.4.2019) και τον διορισμό όλων των Επιτυχόντων στις κενές οργανικές θέσεις άλλως παραβιάζεται το τεθέν δίκαιο, που ίσχυε κατά τη διενέργεια του επίμαχου διαγωνισμού.

  • 18 Ιουνίου 2021, 19:20 | Άννα Σ

    Απαράδεκτο Συνταγματικως θεμιτό είναι πρωτα να διοριστουν οι επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμου που έχουν θέση και μετά να γίνει νέος διαγωνισμός!

  • 18 Ιουνίου 2021, 13:42 | Εβίτα

    Η αρχή της ορθής νομοθέτησης,της ασφάλειας δικαίου,της ίσης μεταχείρισης,της καλής πίστης και της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης επιβάλλει τη θέσπιση μεταβατικής διάταξης που να προβλέπει το διορισμό όλων των επιτυχόντων του διαγωνισμού του ΝΣΚ του 2019.

    Η διενέργεια νέου διαγωνισμού ενώ υπάρχουν ήδη κενές οργανικές θέσεις στο ΝΣΚ και επιτυχόντες από τον προηγούμενο όλως πρόσφατο διαγωνισμό αντιβαίνει στην αρχή της ισότητας. Συγκεκριμένα, υπάρχει άνιση μεταχείριση των επιτυχόντων του διαγωνισμού του 2019 και σε σχέση με τους λοιπούς κατατασσόμενους στον πίνακα αυτό, οι οποίοι διορίστηκαν ήδη, και σε σχέση με τους συμμετέχοντες σε παρεμφερείς διαγωνισμούς όπως αυτούς των προηγούμενων δόκιμων Δικαστικών Πληρεξουσίων του ΝΣΚ, των Ειρηνοδικών και των Δικαστών.
    Χαρακτηριστικά, πριν λίγες μέρες με το υπ’ αριθ. ΦΕΚ Τεύχος Α 81/21.5.2021 δόθηκε εκ νέου παράταση στον πίνακα επιτυχόντων του διαγωνισμού των Ειρηνοδικών που διεξήχθη το 2015, είναι δηλαδή αρκετά παλαιότερος διαγωνισμός σε σχέση με τον προηγούμενο διαγωνισμό του ΝΣΚ που διεξήχθη το 2019. Αποτελεί δε πάγια τακτική της Διοίκησης ότι νέος διαγωνισμός διενεργείτο μετά την εξάντληση των Πινάκων των επιτυχόντων του προηγούμενου διαγωνισμού δηλ. μετά το διορισμό όλων ανεξαιρέτως των επιτυχόντων. Όλοι οι Πίνακες Επιτυχόντων των προγενέστερων του 2019 Διαγωνισμών έχουν εξαντληθεί εκτός από τον Πίνακα Επιτυχόντων του 2019, η ισχύς του οποίου έληξε πρόωρα και αιφνίδια.
    Για τους λόγους αυτούς, επομένως, πρέπει να προβλεφθεί μεταβατική διάταξη για την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων του ΝΣΚ από τον πίνακα επιτυχόντων του διαγωνισμού του 2019 μέχρι εξαντλήσεως αυτού.

  • 18 Ιουνίου 2021, 00:21 | Σοφία

    Είναι συνταγματικά επιβεβλημένο να θεσπιστεί μεταβατική διάταξη στο άρθρο 40 που να προβλέπει την εξάντληση του Πίνακα Επιτυχόντων του διαγωνισμού του 2019 (ΦΕΚ Γ΄ 567/12.4.2019) και τον διορισμό όλων των Επιτυχόντων στις κενές οργανικές θέσεις. Ο λόγος που επιβάλλει τη θέσπιση μεταβατικής διάταξης έγκειται στο γεγονός ότι ο νομοθέτης δύναται να ανατρέπει το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, όχι όμως αιφνίδια και αναιτιολόγητα και πάντοτε με την πρόβλεψη μεταβατικών διατάξεων, ώστε οι διαφορετικές ρυθμίσεις που εισάγονται να μην ανατρέπουν την δικαιολογημένη εμπιστοσύνη των διοικουμένων και την αρχή ασφάλειας του δικαίου. Με βάση το μέχρι σήμερα ισχύον νομοθετικό καθεστώς που διέπει το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ο διαγωνισμός για τη στελέχωσή του δεν ήταν τακτικός, σε αντίθεση με όσα προβλέπει ο παρόν κανονισμός, διενεργείτο δηλαδή σε άτακτα χρονικά διαστήματα και κατά πάγια τακτική της Διοίκησης τέτοιος διαγωνισμός διενεργείτο πάντοτε μόνο μετά την εξάντληση του Πίνακα Επιτυχόντων του προηγούμενου διαγωνισμού. Συνεπώς, πρέπει να προβλεφθεί μεταβατική διάταξη στο άρθρο 40 που να προβλέπει την εξάντληση του Πίνακα του τελευταίου διαγωνισμού και το διορισμό όλων των Επιτυχόντων πριν τη διενέργεια νέου διαγωνισμού, ο οποίος θα διέπεται από το νέο νομικό καθεστώς.

  • 18 Ιουνίου 2021, 00:49 | Εύη Μ.

    Η παρούσα διάταξη αφήνει αρρύθμιστο το ζήτημα της απορρόφησης των επιτυχόντων του τελευταίου διαγωνισμού του 2019 (Πίνακας Επιτυχόντων ΦΕΚ Γ΄567/12.4.2019), ενώ κατά πάγια πρακτική της διοίκησης (στην οποία απέβλεψαν οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό και εν τέλει επιτυχόντες) άπαντες οι πίνακες των επιτυχόντων των προηγούμενων διαγωνισμών για την στελέχωση του ΝΣΚ εξαντλούντο. Με υπάρχουσες σήμερα κενές θέσεις στο ΝΣΚ και αντίστοιχους σε αριθμό επιτυχόντες (οι οποίοι προέκυψαν από έναν άκρως απαιτητικό και πολύ πρόσφατο διαγωνισμό), αντί να μεθοδευτεί άμεσα ο διορισμός του και να καλυφθούν οι ανάγκες του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους επιχειρείται ο παραγκωνισμός τους με την ψήφιση νέου διαγωνισμού χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη γι’ αυτούς κατά παράβαση της συνταγματικής αρχής της ίσης μεταχείρισης, της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης στη διοίκηση και της χρηστής διοίκησης. Είναι επιτακτικό να ρυθμιστεί πρώτα το ζήτημα της κάλυψης των υπαρχόντων κενών από τον πίνακα επιτυχόντων του 2019 και κατόπιν να διενεργηθεί νέος διαγωνισμό με όποια μορφή και συχνότητα επιλεγεί.

  • 17 Ιουνίου 2021, 22:22 | Ιωάννης Κελαϊδίτης

    Με το παρόν άρθρο θεσπίζεται η ανά δύο έτη διενέργεια διαγωνισμού δηλ. θεσπίζεται εμμέσως πλην σαφώς ότι ο Πίνακας Επιτυχόντων που θα δημιουργείται μετά τη διενέργεια διαγωνισμού με βάση το νέο νομοθετικό πλαίσιο θα έχει χρονική ισχύ δύο ετών. Κατά συνέπεια, για λόγους ορθής νομοθέτησης και ίσης μεταχείρισης δεον να προβλεφθεί η αναβίωση του Πίνακα Επιτυχόντων του 2019, – ο οποίος είχε μειωμένη χρονική διάρκεια ενός έτους και πέντε μηνών – για περαιτέρω χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά μηνών, ώστε η συνολική διάρκεια ισχύος του να φτάσει τα δύο έτη.

  • 17 Ιουνίου 2021, 22:59 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Η διενέργεια νέου διαγωνισμού οδηγεί σε άνιση μεταχείριση τους επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΝΣΚ του 2019 σε σχέση με τους επιτυχόντες όλων των προηγούμενων διαγωνισμών του ΝΣΚ.
    Επιπλέον ένας νέος διαγωνισμός θα επιφέρει μείωση των δημοσίων εσόδων τη στιγμή που η χώρα μας υπέστη μεγάλη οικονομική ύφεση λόγω της πανδημίας.
    Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού του 2019 θα μπορούσαν να καλύψουν τις ήδη υφιστάμενες κενές οργανικές θέσεις και όσες θα δημιουργηθούν στο μέλλον χωρίς να επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός με τη δαπανηρή διενέργεια ενός νέου διαγωνισμού.
    Για τους λόγους αυτούς πρέπει να θεσπιστεί μεταβατική διάταξη στο άρθρο 40 του σχεδίου νόμου που να προβλέπει την εξάντληση του πίνακα του διαγωνισμού του 2019 με τον διορισμό όλων των επιτυχόντων αυτού.

  • 17 Ιουνίου 2021, 21:21 | Παναγιώτης

    Θα πρέπει να θεσπιστεί μεταβατική διάταξη για τους αδιόριστους μέχρι σήμερα επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού του ΝΣΚ (οι εξετάσεις έλαβαν χώρα Φεβρουάριο και Απρίλιο του 2019) και να καλυφθούν οι ήδη υπάρχουσες κενές θέσεις από αυτούς και μετά να διενεργηθεί ο καινούριος διαγωνισμός.

  • 17 Ιουνίου 2021, 18:10 | Χαρίκλεια Μυττα

    Θα πρέπει να θεσπιστεί μεταβατική διάταξη για τους αδιόριστους μέχρι σήμερα επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού του ΝΣΚ (οι εξετάσεις έλαβαν χώρα Φεβρουάριο και Απρίλιο του 2019) και να καλυφθούν οι ήδη υπάρχουσες κενές θέσεις από αυτούς και μετά να διενεργηθεί ο καινούριος διαγωνισμός.

  • 17 Ιουνίου 2021, 18:09 | Αλεξάνδρα

    Η θέσπιση της διεξαγωγής του Διαγωνισμού σε τακτά χρονικά διαστήματα (ανά διετία) είναι θεμιτή. Η παράλειψη όμως θέσπισης μεταβατικής διάταξης που να προβλέπει την εξάντληση του Πίνακα Επιτυχόντων ΝΣΚ 2019 και το διορισμό όλων των εναπομείναντων επιτυχόντων, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή μετάβαση από το ισχύον καθεστώς του ΠΔ 238/2003 (μη διεξαγωγή του διαγωνισμού σε προκαθορισμένο χρόνο και ανά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και απορρόφηση όλων των επιτυχόντων) στο νέο καθεστώς, όπως αυτό προβλέπεται από τον παρόντα Οργανισμό που τίθεται σε διαβούλευση, είναι απολύτως άδικη και αδικαιολόγητη, καθώς παραβιάζει τις αρχές της ισότητας, της προστατευόμενης εμπιστοσύνης, της χρήστης διοίκησης, της επαγγελματικής ελευθερίας, της αξιοκρατίας. Η εισαγωγή σχετικής μεταβατικής διάταξης είναι επιβεβλημένη.

  • 17 Ιουνίου 2021, 18:54 | ΔΗΜΗΤΡΑ Δ

    Ο νέος διαγωνισμός, βάσει του νέου οργανισμού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, θα πρέπει να διενεργηθεί σε μεταγενέστερο χρόνο και συγκεκριμένα μετά το διορισμό όλων των επιτυχόντων του τελευταίου διαγωνισμού του 2019. Ο από 12/4/2019 πίνακας των επιτυχόντων αυτών έληξε πρόωρα στις 30/09/2020, κατά παράβαση πλήθους συνταγματικών αρχών και αναιτιολόγητα χωρίς την ύπαρξη λόγων δημοσίου συμφέροντος. Συνεπώς, καθίσταται επιτακτική η θέσπιση μεταβατικής διάταξης, η οποία να ορίζει το διορισμό όλων των αδιόριστων επιτυχόντων προς αποκατάσταση των αρχών της ισότητας και του κράτους δικαίου.

  • 17 Ιουνίου 2021, 15:00 | ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    η ψήφιση του άρθρου πρέπει να συνοδεύεται και από μεταβατική διάταξη κάλυψης των ήδη κενών θέσεων με την αναβίωση του πίνακα επιτυχόντων του 2019

  • 17 Ιουνίου 2021, 14:07 | Πόπη Κακαϊδή

    Θα πρέπει να θεσπιστεί μεταβατική διάταξη για τους επιτυχόντες του προσφάτως διενεργηθέντος διαγωνισμού του ΝΣΚ και μετά να διενεργηθεί ο διαγωνισμός, που προβλέπεται από το συγκεκριμένο άρθρο, καθώς αδίκως οι επιτυχόντες αυτοί θα μείνουν αδιόριστοι παρότι έγραψαν και πέτυχαν.

  • 17 Ιουνίου 2021, 12:07 | Ευαγγελία

    Με το παρόν άρθρο θεσπίζεται η ανά δύο έτη διενέργεια διαγωνισμού δηλ. θεσπίζεται εμμέσως πλην σαφώς ότι ο Πίνακας Επιτυχόντων που θα δημιουργείται μετά τη διενέργεια διαγωνισμού με βάση το νέο νομοθετικό πλαίσιο θα έχει χρονική ισχύ δύο ετών. Κατά συνέπεια, για λόγους ορθής νομοθέτησης και ίσης μεταχείρισης δεον να προβλεφθεί η αναβίωση του Πίνακα Επιτυχόντων του 2019, – ο οποίος είχε μειωμένη χρονική διάρκεια ενός έτους και πέντε μηνών – για περαιτέρω χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά μηνών, ώστε η συνολική διάρκεια ισχύος του να φτάσει τα δύο έτη.

  • 17 Ιουνίου 2021, 11:03 | Μαρίνα Μαντζάνα

    Πρέπει να προβλεφθεί μεταβατική διάταξη ώστε η να αναβιώσει η ισχύς του με ημερομηνία 8-4-2019Γ’567/12-4-2019) Πίνακα Επιτυχόντων του Διαγωνισμού για την πλήρωση κενών οργανικών θέσεων Δοκίμων Δικαστικών Πληρεξουσίων στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους που προκηρύχθηκε με την υπ’ αρ. 403/2018 (Γ’1389) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, δεδομένου ότι η αναίτια και ξαφνική κατάργησή του άφησε αδιόριστους 40 επιτυχόντες του προηγούμενου διαγωνισμού κατά παράβαση των αρχών της προστατευόμενης εμπιστοσύνης του διοικουμένου, της ισότητας και της χρηστής διοικήσεως, και της αξιοκρατίας κατά την πρόσβαση στις δημόσιες θέσεις. Εξάλλου μέχρι σήμερα έχουν απορροφηθεί οι επιτυχόντες όλων των προηγούμενων εισαγωγικών διαγωνισμών του ΝΣΚ, δυνάμει της χορήγησης παράτασης ισχύος του εκάστοτε Πίνακα Επιτυχόντων.

  • 17 Ιουνίου 2021, 09:55 | Olga Mantis

    Με το παρόν άρθρο θεσπίζεται η ανά δύο έτη διενέργεια διαγωνισμού δηλ. θεσπίζεται εμμέσως πλην σαφώς ότι ο Πίνακας Επιτυχόντων που θα δημιουργείται μετά τη διενέργεια διαγωνισμού με βάση το νέο νομοθετικό πλαίσιο θα έχει χρονική ισχύ δύο ετών. Κατά συνέπεια, για λόγους ορθής νομοθέτησης και ίσης μεταχείρισης δεον να προβλεφθεί η αναβίωση του Πίνακα Επιτυχόντων του 2019, – ο οποίος είχε μειωμένη χρονική διάρκεια ενός έτους και πέντε μηνών – για περαιτέρω χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά μηνών, ώστε η συνολική διάρκεια ισχύος του να φτάσει τα δύο έτη.

  • 16 Ιουνίου 2021, 16:59 | ΕΝΩΣΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ 2019

    Η θέση σε ισχύ του άρθρου 40 ως έχει αφήνει αδιόριστους τους επιτυχόντες τους τελευταίου διαγωνισμού και οι θέσεις που εδώ και μήνες είναι κενές δεσμεύονται για τον επόμενο διαγωνισμό που θα γίνει σε λίγους μήνες. Επιβάλλεται από πλείονες συνταγματικές αρχές να θεσπιστεί μεταβατική διάταξη που να προβλέπει τον διορισμό τους πριν την διενέργεια νέου διαγωνισμού.