1. Με απόφαση του Προέδρου του ΝΣΚ, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΝΣΚ, μπορούν να συγκροτούνται οι παρακάτω θεματικοί Σχηματισμοί, με αντικείμενο τον ενιαίο και συνολικό χειρισμό ομάδων δικαστικών ή εξώδικων υποθέσεων:
α) Σχηματισμός διαφορών δικαιοδοσίας Διοικητικών Δικαστηρίων, καθώς και του συνόλου των διαφορών μεταξύ του Δημοσίου και των λοιπών φορέων των οποίων το ΝΣΚ διεξάγει τη νομική υπηρεσία και των απασχολουμένων σε αυτούς, με οποιαδήποτε σχέση εργασίας,
β) Σχηματισμός φορολογικών-τελωνειακών υποθέσεων και υποθέσεων εκτέλεσης,
γ) Σχηματισμός διαφορών δικαιοδοσίας Πολιτικών Δικαστηρίων (εμπράγματες, ενοχικές, κληρονομικές, εκούσια δικαιοδοσία, πτωχευτικές και υποθέσεις απαλλοτριώσεων),
δ) Σχηματισμός ποινικών υποθέσεων,
ε) Σχηματισμός συνταξιοδοτικών και κοινωνικοασφαλιστικών διαφορών,
στ) Σχηματισμός συμβάσεων μεγάλων προμηθειών, έργων και επενδυτικών σχεδίων, αρμόδιος και για τη νομική συνδρομή στη Διοίκηση κατά την κατάρτιση των συμβάσεων αυτών,
ζ) Σχηματισμός υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Δικαστηρίων της, του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και Δικαστηρίων της αλλοδαπής,
η) Σχηματισμός εθνικών και διεθνών διαιτησιών, αρμόδιος και για την επεξεργασία ρήτρας διαιτησίας σε συμβάσεις που συνάπτουν, το Ελληνικό Δημόσιο, τα ν.π.δ.δ. και οι Ανεξάρτητες Αρχές των οποίων διεξάγει τη νομική υπηρεσία.
2. Με την ίδια απόφαση ορίζονται οι αρμοδιότητες, η οργάνωση, η έδρα, τα επιμέρους Γραφεία των θεματικών Σχηματισμών, ο τρόπος λειτουργίας, η ανά πενταετία ανανέωση του ενός τρίτου (1/3) των λειτουργών που υπηρετούν σε αυτούς και η αντίστοιχη ανακατανομή τους στους Σχηματισμούς και στα Γραφεία Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Προϊστάμενοι των Σχηματισμών αυτών, τοποθετούνται λειτουργοί του ΝΣΚ, με βαθμό Αντιπροέδρου του ΝΣΚ ή Νομικού Συμβούλου του Κράτους.
Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»Άρθρο 16 Σχηματισμοί Δικαστικών και Εξωδικαστικών Υποθέσεων
Άρθρο 16 Σχηματισμοί Δικαστικών και Εξωδικαστικών Υποθέσεων
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ – ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ – ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΣΚ Άρθρο 1 Σκοπός
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 2 ΑντικείμενοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 3 Αποστολή του Νομικού Συμβουλίου του ΚράτουςΆρθρο 3 Αποστολή του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Αρμοδιότητες του ΝΣΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 5 Συγκρότηση του ΝΣΚ ως συλλογικού οργάνου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 6 Αρμοδιότητες Τριμελών ΕπιτροπώνΆρθρο 6 Αρμοδιότητες Τριμελών Επιτροπών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 7 Αρμοδιότητες Τμημάτων και Ολομέλειας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 Γνωμοδοτική Αρμοδιότητα ΝΣΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 9 Λειτουργία του ΝΣΚ ως συλλογικού οργάνου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Υπηρεσιακά – Πειθαρχικά Συμβούλια
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΠΡΟΕΔΡΟΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΝΣΚ – ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ-ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Άρθρο 11 Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12 Αρμοδιότητες του Προέδρου του ΝΣΚ, ως Αντιπροσώπου (Agent) της Ελληνικής Δημοκρατίας στο ΕΔΔΑΆρθρο 12 Αρμοδιότητες του Προέδρου του ΝΣΚ, ως Αντιπροσώπου (Agent) της Ελληνικής Δημοκρατίας στο ΕΔΔΑ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 13 Κεντρική Υπηρεσία του ΝΣΚΆρθρο 13 Κεντρική Υπηρεσία του ΝΣΚ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14 Γραφείο Προέδρου του ΝΣΚΆρθρο 14 Γραφείο Προέδρου του ΝΣΚ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 Γραμματεία ΝΣΚΆρθρο 15 Γραμματεία ΝΣΚ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Σχηματισμοί Δικαστικών και Εξωδικαστικών Υποθέσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 Διευθύνσεις του ΝΣΚ- Διάρθρωση ΔιευθύνσεωνΆρθρο 17 Διευθύνσεις του ΝΣΚ- Διάρθρωση Διευθύνσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18 Γραφείο ΕπιθεώρησηςΆρθρο 18 Γραφείο Επιθεώρησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 Αυτοτελές Γραφείο Προστασίας ΔεδομένωνΆρθρο 19 Αυτοτελές Γραφείο Προστασίας Δεδομένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Γραφεία Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και Ειδικά Γραφεία ΝΣΚ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Δικαστικά Γραφεία του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 Λειτουργία Γραφείων ΝΣΚ σε ν.π.δ.δ., Ανεξάρτητες Αρχές και ΑΕΙΆρθρο 22 Λειτουργία Γραφείων ΝΣΚ σε ν.π.δ.δ., Ανεξάρτητες Αρχές και ΑΕΙ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 Νομιμοποίηση – ΑτέλειεςΆρθρο 23 Νομιμοποίηση – Ατέλειες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 Συμμετοχή του Δημοσίου στις ποινικές δίκεςΆρθρο 24 Συμμετοχή του Δημοσίου στις ποινικές δίκες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 Δικαστική εκπροσώπηση από διοικητικά όργαναΆρθρο 25 Δικαστική εκπροσώπηση από διοικητικά όργανα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 Καθήκοντα λειτουργών του ΝΣΚΆρθρο 26 Καθήκοντα λειτουργών του ΝΣΚ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Χειρισμός υποθέσεων-Συμβιβαστική επίλυση διαφορών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28 Υποχρεώσεις των υπηρεσιών του ΝΣΚ και δημοσίων υπηρεσιών-Χορήγηση εγγράφωνΆρθρο 28 Υποχρεώσεις των υπηρεσιών του ΝΣΚ και δημοσίων υπηρεσιών-Χορήγηση εγγράφων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 29 Λειτουργικά και οικονομικά θέματαΆρθρο 29 Λειτουργικά και οικονομικά θέματα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30 Υποχρεώσεις και νομιμοποίηση δικηγόρων του ΔημοσίουΆρθρο 30 Υποχρεώσεις και νομιμοποίηση δικηγόρων του Δημοσίου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31 Δικηγορικές εταιρείες και δικηγόροι της αλλοδαπήςΆρθρο 31 Δικηγορικές εταιρείες και δικηγόροι της αλλοδαπής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32 Ειδικές Διαιτητικές ΥποθέσειςΆρθρο 32 Ειδικές Διαιτητικές Υποθέσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33 Ασκούμενοι δικηγόροι στο ΝΣΚΆρθρο 33 Ασκούμενοι δικηγόροι στο ΝΣΚ
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΓΕΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-ΘΕΣΕΙΣ-ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ Άρθρο 34 Λειτουργοί του ΝΣΚ-Βαθμοί ιεραρχίας-Αντιστοιχία-Αναπλήρωση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35 ΑρχαιότηταΆρθρο 35 Αρχαιότητα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36 Οργανικές θέσεις λειτουργών του ΝΣΚ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 37 Προσόντα διορισμού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 Κωλύματα διορισμούΆρθρο 38 Κωλύματα διορισμού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39 Άρση κωλυμάτωνΆρθρο 39 Άρση κωλυμάτων
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 40 Διαγωνισμός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Επιτροπή διαγωνισμού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 42 Υποβολή αίτησης συμμετοχής – Έλεγχος δικαιολογητικώνΆρθρο 42 Υποβολή αίτησης συμμετοχής – Έλεγχος δικαιολογητικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 43 Εξεταστέα ύληΆρθρο 43 Εξεταστέα ύλη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 Στάδια διαγωνισμού – Βαθμολογία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 45 Προκριματικό στάδιο – Διεξαγωγή γραπτής εξέτασης Άρθρο 45 Προκριματικό στάδιο – Διεξαγωγή γραπτής εξέτασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 46 Κανόνες διεξαγωγής γραπτής εξέτασηςΆρθρο 46 Κανόνες διεξαγωγής γραπτής εξέτασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47 Βαθμολόγηση προκριματικής – γραπτής εξέτασηςΆρθρο 47 Βαθμολόγηση προκριματικής – γραπτής εξέτασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 48 Προφορική εξέταση – τελικός βαθμόςΆρθρο 48 Προφορική εξέταση – τελικός βαθμός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 Ισοβαθμίες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50 Πρακτικό διαγωνισμού – Πίνακας οριστικών αποτελεσμάτωνΆρθρο 50 Πρακτικό διαγωνισμού – Πίνακας οριστικών αποτελεσμάτων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51 Διορισμός επιτυχόντωνΆρθρο 51 Διορισμός επιτυχόντων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 52 Ανάκληση του διορισμούΆρθρο 52 Ανάκληση του διορισμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 53 Αναδιορισμός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 54 Ασυμβίβαστα – Συμμετοχή σε επιτροπές, συμβούλια και συλλογικά όργανα της Διοίκησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 55 Εντοπιότητα – Σύγκρουση συμφερόντωνΆρθρο 55 Εντοπιότητα – Σύγκρουση συμφερόντων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 56 ΔωσιδικίαΆρθρο 56 Δωσιδικία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 57 Νομική υπεράσπιση λειτουργών του ΝΣΚΆρθρο 57 Νομική υπεράσπιση λειτουργών του ΝΣΚ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58 Συμμετοχή σε ΤαμείαΆρθρο 58 Συμμετοχή σε Ταμεία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59 Ατομικοί φάκελοι – Μητρώο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 Μισθός
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΑΔΕΙΕΣ Άρθρο 61 Δικαστικές διακοπές – Άδειες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 62 Αναρρωτική άδεια – Άδεια μητρότητας και ανατροφής τέκνου – ΠερίθαλψηΆρθρο 62 Αναρρωτική άδεια – Άδεια μητρότητας και ανατροφής τέκνου – Περίθαλψη
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 63 Εκπαιδευτική άδειαΆρθρο 63 Εκπαιδευτική άδεια
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ Άρθρο 64 Μονιμοποίηση Δόκιμων Δικαστικών ΠληρεξουσίωνΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ Άρθρο 64 Μονιμοποίηση Δόκιμων Δικαστικών Πληρεξουσίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 65 Προαγωγές λειτουργών του ΝΣΚ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 66 Αποχή από προαγωγήΆρθρο 66 Αποχή από προαγωγή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 67 Προσφυγή για παράλειψη από προαγωγήΆρθρο 67 Προσφυγή για παράλειψη από προαγωγή
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ Άρθρο 68 Τοποθετήσεις – Μεταθέσεις – Μετακινήσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 69 Μετακινήσεις εκτός έδρας ή στην αλλοδαπήΆρθρο 69 Μετακινήσεις εκτός έδρας ή στην αλλοδαπή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 70 ΑποσπάσειςΆρθρο 70 Αποσπάσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 71 ΕμφάνισηΆρθρο 71 Εμφάνιση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΑΡΓΙΑ Άρθρο 72 ΔιαθεσιμότηταΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΑΡΓΙΑ Άρθρο 72 Διαθεσιμότητα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 Αργία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ Άρθρο 74 Σύνθεση και στόχοι Γραφείου ΕπιθεώρησηςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ Άρθρο 74 Σύνθεση και στόχοι Γραφείου Επιθεώρησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 75 Καθήκοντα και αρμοδιότητες του Προϊσταμένου του Γραφείου ΕπιθεώρησηςΆρθρο 75 Καθήκοντα και αρμοδιότητες του Προϊσταμένου του Γραφείου Επιθεώρησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 76 Αρμοδιότητες ΕπιθεωρητώνΆρθρο 76 Αρμοδιότητες Επιθεωρητών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 77 Αξιολόγηση υπηρεσιακών μονάδωνΆρθρο 77 Αξιολόγηση υπηρεσιακών μονάδων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 78 Επιθεώρηση λειτουργών ΝΣΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 79 Εκθέσεις Επιθεώρησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 80 Προσφυγή του επιθεωρούμενου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Άρθρο 81 Γενικές αρχέςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Άρθρο 81 Γενικές αρχές
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Πειθαρχικά παραπτώματα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 83 Παραγραφή
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 84 Πειθαρχικές ποινές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 85 Έναρξη και λήξη πειθαρχικής ευθύνης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 86 Πειθαρχικά όργαναΆρθρο 86 Πειθαρχικά όργανα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 87 Πειθαρχική δικαιοδοσίαΆρθρο 87 Πειθαρχική δικαιοδοσία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Κώλυμα συμμετοχής σε Πειθαρχικό Συμβούλιο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 89 Πειθαρχική δίωξη – Διαδικαστικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 90 Άσκηση πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 90 Άσκηση πειθαρχικής δίωξης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 91 Προκαταρκτική εξέτασηΆρθρο 91 Προκαταρκτική εξέταση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 92 Ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 93 Έναρξη και λήξη πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 93 Έναρξη και λήξη πειθαρχικής δίωξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Προδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Ανάκριση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 96 Ανακριτικές πράξειςΆρθρο 96 Ανακριτικές πράξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Κλήση σε απολογία – Ορισμός συνεδρίασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 98 Κύρια διαδικασία – ΑπόφασηΆρθρο 98 Κύρια διαδικασία – Απόφαση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 99 Έφεση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 100 ΠροσφυγήΆρθρο 100 Προσφυγή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 101 Επανάληψη πειθαρχικής δίκης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102 Εκτέλεση απόφασης
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Η΄ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ Άρθρο 103 Οριστική παύση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 104 ΠαραίτησηΆρθρο 104 Παραίτηση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 105 Αποχώρηση από την υπηρεσία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΣΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄: ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ – ΚΛΑΔΟΙ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ – ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ Άρθρο 106 Οργανικές θέσειςΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΣΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄: ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ – ΚΛΑΔΟΙ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ – ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ Άρθρο 106 Οργανικές θέσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 107 Κατανομή οργανικών θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου κατά κατηγορία και κλάδοΆρθρο 107 Κατανομή οργανικών θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου κατά κατηγορία και κλάδο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 108 Κατανομή θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) κατά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότηταΆρθρο 108 Κατανομή θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) κατά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότητα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 109 Κατάταξη προσωπικούΆρθρο 109 Κατάταξη προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 110 Κλάδοι Προϊσταμένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 111 Προσόντα διορισμού ή πρόσληψηςΆρθρο 111 Προσόντα διορισμού ή πρόσληψης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ Άρθρο 112 Αξιολόγηση του διοικητικού προσωπικούΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ Άρθρο 112 Αξιολόγηση του διοικητικού προσωπικού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 113 Ειδική Επιτροπή ΑξιολόγησηςΆρθρο 113 Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 114 Επιλογή ΠροϊσταμένωνΆρθρο 114 Επιλογή Προϊσταμένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 115 Υπερωριακή εργασίαΆρθρο 115 Υπερωριακή εργασία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 116 Υπηρεσιακό και Πειθαρχικό ΣυμβούλιοΆρθρο 116 Υπηρεσιακό και Πειθαρχικό Συμβούλιο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Άρθρο 117 Πειθαρχική δικαιοδοσίαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Άρθρο 117 Πειθαρχική δικαιοδοσία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 118 Άσκηση πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 118 Άσκηση πειθαρχικής δίωξης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 119 Γενικές ρυθμίσεις πειθαρχικού δικαίου στο ΝΣΚΆρθρο 119 Γενικές ρυθμίσεις πειθαρχικού δικαίου στο ΝΣΚ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ-ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 120 Ετήσια έκθεσηΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ-ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 120 Ετήσια έκθεση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 121 Ειδικότερες ρυθμίσεις σχετικά με τη διακίνηση εγγράφων στις υπηρεσίες του ΝΣΚΆρθρο 121 Ειδικότερες ρυθμίσεις σχετικά με τη διακίνηση εγγράφων στις υπηρεσίες του ΝΣΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 122 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 123 Μεταβατικές και τελικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 124 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 124 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 125 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 125 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Ιουνίου 2021, 08:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
19 Ιουνίου 2021, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 131 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 37033 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
- «Περιστολή του λαθρεμπορίου – Κύρωση του Πρωτοκόλλου για την εξάλειψη του παράνομου εμπορίου καπνού»
- Τροποποίηση του ν.4557/2018 (Α΄139) για την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/843
- Κώδικας Διευθέτησης Οφειλών και Παροχής Δεύτερης Ευκαιρίας
- Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία
- ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ, ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΓΟΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/828 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ»
Η προτεινόμενη, με το άρθρο 16 του σχεδίου νόμου δυνατότητα συγκρότησης, με απόφαση του Προέδρου του Ν.Σ.Κ., δικαστικών σχηματισμών – θεματικών ανά κλάδο (διοικητικά, αστικά δικαστήρια) – σε κεντρικό επίπεδο δημιουργεί τα ακόλουθα ζητήματα:
1. Η εξουσιοδοτική διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 16 είναι αντίθετη με το άρθρο 43 παρ 2 του Συντάγματος, διότι δεν μπορεί να θεωρηθεί ειδική και ορισμένη. Mε βάση την εξουσιοδοτική αυτή διάταξη παρέχεται η αρμοδιότητα στον Πρόεδρο του Ν.Σ.Κ να αλλάζει ολόκληρη τη δομή και τη λειτουργία του Ν.Σ.Κ., να καθορίζει τις αρμοδιότητες, την οργάνωση, την έδρα, τα επιμέρους Γραφεία των θεματικών Σχηματισμών, τον τρόπο λειτουργίας, την ανά πενταετία ανανέωση του 1/3 των λειτουργών που υπηρετούν σε αυτούς και την αντίστοιχη ανακατανομή τους στους Σχηματισμούς και στα Γραφεία Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Συνακόλουθα, τα θέματα αυτά δεν αποτελούν ειδικότερα θέματα της λειτουργίας του Ν.Σ.Κ. και δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο ρύθμισης με απόφαση του Προέδρου Ν.Σ.Κ, αλλά μόνο με νομοθετική διάταξη, αφού αλλάζει ολόκληρη η δομή της λειτουργίας του .
2. – Παρακάμπτεται η γνώμη της Διοικητικής Ολομέλειας ως συλλογικού οργάνου: Συγκεκριμένα, η δυνατότητα συγκρότησης Σχηματισμών, με μόνη την απόφαση του Προέδρου αναδεικνύει το ζήτημα της ενίσχυσης των αποφασιστικών αρμοδιοτήτων του για ζητήματα που αφορούν τη δομή, οργάνωση και λειτουργία του Σώματος και την υπηρεσιακή κατάσταση των λειτουργών του, χωρίς προηγούμενη σύμφωνη γνώμη της Διοικητικής Ολομέλειας που είναι το κατεξοχήν συλλογικό όργανο του Σώματος, συγκροτούμενο από τον Πρόεδρο Ν.Σ.Κ., τους Αντιπροέδρους και το σύνολο των Νομικών Συμβούλων του Κράτους. Όπως συνάγεται και από την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του νομοσχεδίου, ο ρόλος της Διοικητικής Ολομέλειας δεν είναι αποφασιστικός, όπως θα όφειλε να είναι σε ένα δημοκρατικά και σύγχρονα δομημένο Σώμα της Διοίκησης. Επισημαίνεται ότι στον Οργανισμό του Συμβουλίου της Επικρατείας ο ρόλος της Διοικητικής Ολομέλειας του Σώματος είναι σημαντικά ενισχυμένος. Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι ο εκσυγχρονισμός και εκδημοκρατισμός του Σώματος προϋποθέτει ένα μοντέρνο και ορθολογικό τρόπο διαμόρφωσης της ιεραρχίας του Σώματος που θα εκκινεί από την κορυφή της ηγεσίας και θα διαχέεται σε όλο το Σώμα, σε μια top-down προσέγγιση που καταλήγει σε έναν έκαστο των λειτουργών του Ν.Σ.Κ.. Σε μια θεσμική αρχιτεκτονική προσανατολισμένη σ’ αυτό το σκοπό εντάσσεται και η ύπαρξη μιας Διοικητικής Ολομέλειας με αποφασιστικές αρμοδιότητες, η οποία μαζί με τον Πρόεδρο θα συμμετέχει ουσιαστικά στον προγραμματισμό και σχεδιασμό των αποφάσεων που αφορούν στη λειτουργία του Σώματος και στους λειτουργούς του.
3. Δεν εξυπηρετείται με την παρούσα νομοθέτηση η αποτελεσματικότητα στην παροχή νομικών υπηρεσιών από το Ν.Σ.Κ. Ειδικότερα, η λειτουργία του Ν.Σ.Κ. μέσω των Τμημάτων και της Ολομέλειας (κατά την έκδοση των γνωμοδοτήσεων), των Σχηματισμών της Κεντρικής Υπηρεσίας, των Γραφείων Νομικού Συμβούλου ανά Υπουργείο, Ανεξάρτητη Αρχή ή νπδδ, των Δικαστικών Γραφείων της περιφέρειας, της Διοικητικής Ολομέλειας και των ομάδων εργασίας βασίζεται στην αρχή της συλλογικότητας. Υπό αυτή την έννοια, η συγκέντρωση της πλειοψηφίας των λειτουργών του Ν.Σ.Κ – του συνόλου των Δικαστικών Πληρεξουσίων και του μεγαλύτερου αριθμού των Παρέδρων – σε ένα κτίριο, αντί του υπάρχοντος ευέλικτου σχήματος των Γραφείων Νομικού Συμβούλου ανά Υπουργείο θα επιφέρει την αποκοπή και αποξένωση του μεγαλύτερου αριθμού του κυρίου προσωπικού του Ν.Σ.Κ. από την άμεση επαφή με τη Διοίκηση του κάθε Υπουργείου, τη στιγμή που τα Γραφεία του Νομικού Συμβουλίου έχουν ήδη επεκταθεί, πέραν των Υπουργείων και σε άλλα νπδδ, ΑΕΙ και Ανεξάρτητες Αρχές (ενδεικτικά αναφέρουμε ότι πρόσφατα δημιουργήθηκαν γραφεία στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, την Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ), τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) στην Αθήνα, στην Ακαδημία Αθηνών, την Επιτροπή Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχων (ΕΛΤΕ), την Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) και την Επιτροπή Ανταγωνισμού). Η διάσπαση μεταξύ δικαστικού έργου που ασκείται στα πλαίσια Κεντρικού Σχηματισμού και γνωμοδοτικού έργου που ακολουθεί την κατά Υπουργείο οργάνωση της Διοίκησης, δυσχεραίνει αντί να διευκολύνει το έργο της Διοίκησης. Είναι αμφίβολο σε αυτή την περίπτωση με ποιον τρόπο θα καθίσταται δυνατή και αποτελεσματική η καθημερινή επικοινωνία και επαφή της διοίκησης του Υπουργείου με τους λειτουργούς του Γραφείου Νομικού Συμβούλου όλων των βαθμίδων, για το χειρισμό πληθώρας νομικών ζητημάτων, όπως η συνεργασία για την διατύπωση των απόψεων της διοίκησης ενώπιον των δικαστηρίων και η ενημέρωση ως προς την πορεία των δικαστικών υποθέσεων και των ερωτημάτων.
4. Δεν εξυπηρετείται με την παρούσα νομοθέτηση η εξειδίκευση στην παροχή νομικών υπηρεσιών από το Ν.Σ.Κ. Ειδικότερα, ο σκοπός της προτεινόμενης ρύθμισης περί δημιουργίας «εξειδικευμένου προσωπικού» ανά κλάδο δικαίου ή ομάδα νομικών διαφορών (κοινωνικοασφαλιστικού δικαίου, εμπράγματου δικαίου κλπ), δεν δύναται να επιτευχθεί με αυτό τον τρόπο, διότι οι υποθέσεις κάθε Υπουργείου διέπονται από ειδική νομοθεσία και παρουσιάζουν ιδιαιτερότητες και δεν μπορούν να αντιμετωπισθούν ενιαία εντός ενός συγκεκριμένου Σχηματισμού. Σχετικά αναφέρουμε τις υποθέσεις που χειρίζονται οι λειτουργοί του ΝΣΚ στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας του οποίου οι συμβάσεις διέπονται από ειδικό νομικό πλαίσιο, στο Υπουργείο Εξωτερικών, στο Ειδικό Γραφείο Κοινοτικού Δικαίου στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στο Ειδικό Νομικό Γραφείο Δημοσίων Εσόδων στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, στο Γραφείο Νομικού Συμβούλου στον e-ΕΦΚΑ. Συνεπώς, την απολύτως αναγκαία εξειδίκευση αποκτούν οι λειτουργοί του ΝΣΚ όταν υπηρετούν στα αρμόδια γραφεία Νομικού Συμβούλου εκάστου Υπουργείου. Η προτεινόμενη ρύθμιση θα μπορούσε να έχει νόημα μόνο για Σχηματισμούς που απαιτούν ειδικές γνώσεις σε πολύ εξειδικευμένα ζητήματα όπως η επεξεργασία συμβάσεων μεγάλων έργων και προμηθειών, εθνικές και διεθνείς διαιτησίες και όχι για Σχηματισμούς που θα χειρίζονται τρέχουσες υποθέσεις του κάθε Υπουργείου, με τις επιμέρους ιδιαιτερότητες αυτών.
5. Η δημιουργία Σχηματισμών κεντρικά και θεματικά για την άσκηση του συνόλου των αρμοδιοτήτων του Ν.Σ.Κ. συνεπάγεται συγκέντρωση του συνόλου σχεδόν του προσωπικού του Ν.Σ.Κ. σε ένα και μόνο κτίριο και προϋποθέτει κτιριακές υποδομές, υλικοτεχνική υποδομή και ανθρώπινο διοικητικό δυναμικό και ως εκ τούτου αυξημένες δαπάνες για την υλοποίησή τους.
6. Δεν εξυπηρετείται η αποτελεσματικότητα της λειτουργίας του Ν.Σ.Κ., ούτε η ταχύτητα στη συνδρομή του έργου της διοίκησης και της δικαιοσύνης.