Οι διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου ισχύουν από 1.1.2014 και για κάθε επόμενο οικονομικό έτος.
Άρθρο 11-Έναρξη ισχύος
- 102 ΣχόλιαΆρθρο 01- Αντικείμενο του φόρου
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 02-Υποκείμενο του φόρου
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 03-Απαλλαγές από τον ΕΝΦΑ
- 234 ΣχόλιαΆρθρο 04-Υπολογισμός του φόρου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 05-Προσδιορισμός Ενιαίου Φόρου Ακινήτων και χρόνος υποβολής δήλωσης
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 06-Χορήγηση εκπτώσεων και αναστολή πληρωμής φόρου
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 07-Πληρωμή του Ενιαίου Φόρου Ακινήτων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 08-Συμπλήρωση των διατάξεων του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 09-Εξόφληση φόρου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10-Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 11-Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Οκτωβρίου 2013, 11:45
Ανοικτή σε Σχόλια έως
30 Οκτωβρίου 2013, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
6 Σχόλια 524 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 27763 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
- Ενσωμάτωση Οδηγίας 2014_56_ΕΕ για τους υποχρεωτικούς ελέγχους των ετήσιων και των ενοποιημένων λογαριασμών και του Κανονισμού 537_2014
- Ενίσχυση της καταπολέμησης της παράνομης εμπορίας καπνού και βιομηχανοποιημένων καπνών - Ίδρυση Συντονιστικού Κέντρου για την Καταπολέμηση του Λαθρεμπορίου
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2014_17_ΕΕ και τροποποίηση των οδηγιών 2008_48_ΕΚ και 2013_36_EE
- Καθορισμός προδιαγραφών και απαιτήσεων για την έγκριση πλωτών μέσων μεταφοράς καυσίμων ναυτιλίας ως πλωτών εφοδιαστικών μέσων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2014_91_ΕΕ για την τροποποίηση της Οδηγίας 2009_65_ΕΚ
- Ταμείο Εγγύησης Καταθέσεων
- Ρύθμιση Συνταξιοδοτικών Θεμάτων του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
- «Περιστολή του λαθρεμπορίου – Κύρωση του Πρωτοκόλλου για την εξάλειψη του παράνομου εμπορίου καπνού»
- Τροποποίηση του ν.4557/2018 (Α΄139) για την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/843
- Κώδικας Διευθέτησης Οφειλών και Παροχής Δεύτερης Ευκαιρίας
- Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία
- ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ, ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΓΟΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/828 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ»
- Χορήγηση Μικροχρηματοδοτήσεων
- Ρυθμίσεις για την αγορά διαδικτυακών παιγνίων- Τροποποίηση του ν. 4002/2011
- ΠΕΡΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (ΟΕΕ) ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΑΜΟΙΒΑΙΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
- Εναρμόνιση της νομοθεσίας με την Οδηγία 2016/97 /ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ης Ιανουαρίου 2016 σχετικά με τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων.
- Αδειοδότηση και Λειτουργία Επιχειρήσεων Καζίνο και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2366
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΕ 909_2014
- Aγορές χρηματοπιστωτικών μέσων, τροποποίηση της Οδηγίας 2002/92/ΕΚ και της Οδηγίας 2011/61/ΕΕ» (ΕΕ L 173/12.6.2014) και σχετικές εθνικές διατάξεις.
- Εναρμόνιση της νομοθεσίας με την Οδηγία 2014/92/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 2014
Παρακαλώ θερμά… Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ
Να λάβετε ειδική μέριμνα για τις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες.. ΑΜΕΑ
Αφορολόγητο ποσό , ανεξαρτήτως οικονομικών κριτηρίων.., δεδομένων των βαρών τους…. σε δάνεια …..παιδιά που σπουδάζουν… κλπ…
Τα σπίτια μας μου είναι κληρονομιά από τους γονείς μας.. και είναι κλειστά.. δεν προσφέρουν ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΙΣΌΔΗΜΑ….. , δεν πρέπει να μας τα φορολογήσετε..
Τα κλειστά κτίρια.. που ΔΕΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ..
Τα ημιτελή κτίσματα., που δεν μπορούμε.. , να τα αποπερατώσουμε .., να τα απαλλάξετε, από την φορολογία..
ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ….!
Έχετε σκεφτεί το ενδεχόμενο να γίνει σε μακρύτερο ορίζοντα η εφαρμογή αυτού του φόρου, π.χ. 10 χρόνια, για να λάβει τα μέτρα του (π.χ. πώληση κάποιου οικοπέδου για κάποιον που δεν έχει το εισόδημα για να πληρώσει τον φόρο) εγκαίρως και όχι εσπευσμένα και μάλιστα σε περιόδο μειωμένης εμπορικής κίνησης ο Έλληνας φορολογούμενος; Αλλιώς φαίνεται ο φόρος αυτός να είναι πυροσβεστικού χαρακτήρα «χαράτσι».
κύριοι, το Σύνταγμα εν ολίγοις προβλέπει την προστασία της ιδιοκτησίας, την ισότητα μεταξύ όλων των πολιτών και την φορολόγηση εκάστου αναλόγως των δυνατοτήτων του.
λαμβάνοντας υπόψη ότι ήδη φορολογούνται τα κέρδη – εισοδήματα από κάθε περιουσία – ιδιοκτησία και εν προκειμένω τα ενοίκια από τα ακίνητα, οι τόκοι από τις καταθέσεις και τα μερίσματα από τις μετοχές, γιατί λοιπόν επιβάλετε φόρο κατοχής μόνο στα ακίνητα που σημειωτέον δεν ρευστοποιούνται (εκτός αν δέχεστε πληρωμές σε πέτρες, τούβλα, κ.λ.π.) και δεν επιβάλλετε φόρο κατοχής επί των καταθέσεων και επί των μετοχών; αυτό δε συνιστά άνιση και άδικη μεταχείριση πολλώ δε μάλλον αφού ο φόρος κατοχής θα καταβάλλεται και επί απρόσοδων ακινήτων;
γιατί αφού θεωρητικά έχει επενδυθεί μαύρο χρήμα στα ακίνητα δεν ζητάτε πόθεν έσχες από όλους που αγόρασαν ακίνητο από την εφαρμογή του αντικειμενικού προσδιορισμού και εντεύθεν και διασταύρωση των καταθέσεων αγοραστή – πωλητή και καταλογισμό συμπληρωματικού φόρου επί της εμπορικής τιμής αγοράς του ακινήτου ή αλλιώς δίωξη πωλητή και αγοραστή με τις διατάξεις περί μαύρου χρήματος; αν ο συντελεστής φόρου της διαφοράς του ποσού μεταξύ αντικειμενικής και εμπορικής αξίας είναι λογικός (π. χ. 10-20 %) πιστεύω ότι πολλοί θα προσέλθουν αυτοβούλως και θα καταβάλλουν το τίμημα, εφόσον δεν θα υπάρχει και η επιβάρυνση φόρων κατοχής.
κύριοι, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, ο κατέχων οικόπεδο π. χ. 1.000 τ. μ. (1 στρέμμα)εντός σχεδίου με αντικειμενική αξία 500,00-600,00 € το τ.μ. πληρώνει ετήσιο φόρο κατοχής με 4,00 € το τ. μ., ήτοι :
4,00 € Χ 1.000 τ.μ. = 4.000,00 € ετησίως (δηλαδή σε 5 έτη 20.000,00 €) για απρόσοδο οικόπεδο, εφόσον δεν έχει άλλες εκπλήξεις – προσαυξήσεις λόγω προσόψεων, κ.λ.π.. Συνειδητοποιείται ότι αυτό είναι παράλογο και ανέφικτο; ή είστε σε γυάλα; συνειδητοποιείται ότι πρόκειται περί κατάσχεσης των οικοπέδων;
Όσον αφορά τα ακίνητα γιατί αναφέρεστε στην ενοποίηση – συγχώνευση των ΕΕΤΑ, πρώην ΕΕΤΗΔΕ με ΦΑΠ; Αν δεν απατώμαι ο ΕΕΤΗΔΕ και μετέπειτα ΕΕΤΑ έγινε ανεκτός από τους δικαστές με την προϋπόθεση της προσωρινότητας του φόρου λόγω εκτάκτων σοβαρών λόγων (κίνδυνος πτώχευσης της χώρας)δημοσίου συμφέροντος. Πως λοιπών μονιμοποιείται μια υπέρμετρη επιβάρυνση – φόρο το λεγόμενο ΕΕΤΗΔΕ,στη συνέχεια μετονομαζόμενο ΕΕΤΑ και τώρα ΕΝΦΑ και μας λέτε ότι συνολικά με το ΦΑΠ είναι και λιγότερο από ότι θα έπρεπε να πληρώνουμε;
Στα κτίσματα γιατί δεν έχετε συντελεστή απομείωσης για τα διαμερίσματα ορόφων π. χ. 2ου, 3ου, κ.λ.π. στις πολυκατοικίες που δεν υπάρχει ασανσέρ; οι οποίες είναι πολλές προ του 1970, π. χ. προσφυγικές πολυκατοικίες, κ.λ.π.
Κ. Υπουργέ,
Γιατί μας κοροϊδεύετε με τη διαβούλευση, αφού δεν λειτουργεί;
Αλλά και να λειτουργούσε πότε την λάβατε υπόψη σας;;;
Ένας θεσμοθετημένος φορέας από την Κυβέρνηση, είναι η ΟΚΕ… γιατί ούτε εκεί δεν στέλνετε το σ/ν όπως είστε υποχρεωμένος, για να εκφέρει γνώμη όπως είστε υποχρεωμένος;
Έχουμε δημοκρατία επιτέλους ή κάτι άλλο;
Μια γενική παρατήρηση.
Μήπως αντί να θεσπιστεί ένας νέος νόμος με τόσο πολύπλοκες διατάξεις και υπολογισμούς, θα ήταν καλύτερα οι αξίες να υπολογιζόταν όπως μέχρι σήμερα κατά τις μεταβιβάσεις, με θέσπιση μόνον ενός συντελεστή μείωσης ή αύξησης, ότι χρειάζεται, αφού το ζητούμενο είναι ένα τελικά εισπρακτέο συνολικό ποσό.
Εκτός από την έναρξη ισχύος πρέπει να υπάρχει Άρθρο με δέσμευση της όποιας Κυβέρνησης για μία minimum διάρκεια (π.χ. 10ετίας) ΜΗ αύξησης των συντελεστών ώστε να μπορεί ο πολίτης αν μη τι άλλο να κάνει ένα στοιχειώδη προγραμματισμό διαχείρισης της ακίνητης περιουσίας του (να πουλήσει, να αγοράσει, να χαρίσει?). Εκτός από τον προϋπολογισμό του Κράτους πρέπει και ο πολίτης να μπορεί να κάνει τον προϋπολογισμό του, και το λιγότερο που μπορεί να ζητήσει είναι μια σχετική σταθερότητα χωρίς συνεχείς αλλαγές.