• Σχόλιο του χρήστη 'Κοκκάλα Αικατερίνη, Αμισθος Υποθ/κας' | 2 Ιουλίου 2016, 10:08

    ΑΞΙΟΤΙΜΕ Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ, Αναφορικά με την από 28-06-2016 διαβούλευση του σχεδίου νόμου για την αναδιοργάνωση των Υποθ/κείων της χώρας, είναι προς τιμήν Σας η προσπάθεια που γίνεται ύστερα από τόσα χρόνια διαμαρτυριών και ταλαιπωρίας των μικρών υποθ/κείων που τυγχάνουν μη βιώσιμα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τυγχάνω διορισμένη ειδικός άμισθος υποθ/κας Αυλώνος Καρυστίας Ευβοίας με την με αρ. 22992/26-03-2004 απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης, νόμιμα δημοσιευμένη στο ΦΕΚ, ως επιτυχούσα στο διενεργηθέντα διαγωνισμό του έτους 2003, ως άμισθος δημόσιος λειτουργός του ως άνω Υπουθ/κείου το οποίο αποτελεί κατά πάγια νομολογία αλλά και σύμφωνα με τη λειτουργία του αυτοτελή δημόσια υπηρεσία εξαρτώμενη από τις δικαστικές αρχές (Γνωμ.Εισαγ.ΑΠ 2/87 ΕΕΝ 54, 789). Από το έτος 2011 και μέχρι σήμερα, όλες οι τριμηνιαίες εκκαθαριστικές δηλώσεις ήταν αρνητικές που σημαίνει ότι όπως και οι περισσότεροι υποθ/κες την Εύβοια συντηρούσαμε τις υπηρεσίες του Δημοσίου χωρίς κανένα έσοδο, ακόμα και καλύπτοντας τα έξοδα της υπηρεσίας από εισοδήματα της οικογένειάς μας, χωρίς καμία μέριμνα ή άλλο μέτρο από το κράτος που εθελοτυφλούσε στην εξαθλίωση και μη βιωσιμότητα των μικρών Υποθ/κείων. Εγκλωβισμένοι στην ισιοβιότητα και το αμετάθετο της θέσης μας οργανώσαμε την προσωπική και οικογενειακή μας ζωή στην περιοχή που υπηρετούμε μέχρι σήμερα. Παρά τις αντιξοότητες, σεβόμενοι τον εαυτό μας, τις σπουδές μας, ασκούμε το λειτούργημά μας μέχρι σήμερα με ευσυνειδησία για το κύρος της υπογραφής μας, το οποίο συνίσταται σε εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό καθώς διαχειριζόμαστε όλο το νομικό φάσμα της νομικής επιστήμης (ελέγχουμε το συμβολαιογράφο, το δικηγόρο, το δικαστικό επιμελητή, το πολιτικό μηχανικό, καθώς και υπηρεσίες όπως Πολεοδομία, ΔΟΥ κλπ.). Πώς είναι λοιπόν δυνατόν ξαφνικά, να μας δίνετε προθεσμία κάποιων ημερών να αποδεχθούμε ένα διορισμό με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, όταν είμαστε διορισμένοι δημόσιοι λειτουργοί? Για ποία χρηστή διοίκηση μπορούμε να μιλάμε όταν καταστρατηγούνται συνταγματικά κατοχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα? Πώς είναι δυνατόν ένας υποθηκοφύλακας μετά από κάποια χρόνια και όντας έρμαιο της εκάστοτε υπουργικής απόφασης να διορισθεί δικαστικός υπάλληλος, βάσει του γνωστικού αντικειμένου και της προϋπηρεσίας του, εκεί όπου σωρηδόν απορροφώνται κάθε είδους ειδικότητες αποφοίτων Λυκείου ή και κατώτερης εκπαίδευσης? Δε θα ήταν πιο δίκαιο και λογικό να δίνεται στον Υποθ/κα η επιλογή του δικηγόρου, ή του συμβολαιογράφου ή κάποιου δικαστικού λειτουργού (ΠΧ Ειρηνοδίκη) της αυτής περιφέρειας που υπηρετεί? Η μήπως οι υποθηκοφύλακες είναι πλέον τα γνωστικά εργαλεία υλοποίησης του κτηματολογίου και μετά…. Εφόσον τα νεοσυσταθέντα κτηματολογικά γραφεία έχουν και θα έχουν αντικείμενο, γιατί να μην στελεχώνονται εσαεί από τους υποθηκοφύλακες που είναι οι πλέον αρμόδιοι? Θεωρώ ότι το εργασιακό καθεστώς στο οποίο υπόκεινται οι υποθ/κες και ειδικά όσοι έχουν πετύχει σε γραπτό διαγωνισμό είναι ισοπεδωτικό είναι άστοχη η υπαγωγή τους σε εργασιακή σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, βάσει της μέχρι τώρα θητείας τους και ακόμα κι αν δεν μπορεί το κράτος υπό τις παρούσες συνθήκες να παρέχει ένα μισθό αξιοπρεπούς διαβίωσης, τουλάχιστον να προασπίσει μια αξιοπρεπή μόνιμη εργασιακή θέση, στα νεοσυσταθέντα κτηματολογικά γραφεία και όχι να υφιστάμεθα κάθε λίγα χρόνια μεταθέσεις σε άσχετες με τα προσόντα μας υπηρεσίες του δημοσίου…