Αρχική Μέτρα επιτάχυνσης και εξορθολογισμού της διοικητικής δίκηςΆρθρο 11 – Εισαγωγή του θεσμού του εισηγητή δικαστή σε διαφορές ουσίαςΣχόλιο του χρήστη Βασίλειος Κ., Πρωτοδίκης ΔΔ | 5 Οκτωβρίου 2016, 17:50
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ μέχρι και με... τα σημεία στίξης στην άποψη του πρώτου συναδέλφου! Καθόσον έχει ήδη διαφανεί το περιττό της -τυπικής πια- εισηγητικής έκθεσης στις ακυρωτικές διαφορές (που πλέον σε πολλές, αν όχι τις περισσότερες, περιπτώσεις είναι ανομιμοποίητες), είναι πολύ περισσότερο περιττός αλλά και ΔΙΠΛΟΣ (τουλάχιστον) ο κόπος της ΜΕΛΕΤΗΣ, σε πρώτο στάδιο, μιας υπόθεσης, προκειμένου να συνταχθεί η εισηγητική έκθεση και να γίνουν οι τυχόν διερευνητικές επαφές του εισηγητή με τους διαδίκους, και σε δεύτερο στάδιο της ΕΠΑΝΑΜΕΛΕΤΗΣ της υπόθεσης, αυτή τη φορά για τη διάσκεψη ή/και τη σύνταξη του σχεδίου απόφασης. Και δεν μιλάμε για μια ή δύο ή -έστω- δέκα υποθέσεις το μήνα, αλλά για καμιά τριανταριά! Συν τα όσα ανέφερε έτερος συνάδελφος για τα πρόσθετα (στην πράξη) καθήκοντα των δικαστών που υπηρετούν (με δυσβάστακτο μάλιστα οικονομικό κόστος) σε επαρχιακά δικαστήρια. Επαναλαμβάνω, ότι με έχει καλύψει πλήρως ο πρώτος, ιδίως, συνάδελφος, του οποίου την άποψη προσυπογράφω.