• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης' | 24 Φεβρουαρίου 2011, 05:27

    Χάριν της συζήτησης, αποδέχομαι ως καλόπιστο το προτεινόμενο κυβερνητικό νομοσχέδιο, αλλά ταυτοχρόνως θεωρώ αναγκαίες ορισμένες χρήσιμες απαντήσεις επί κάποιων καιρίων θεμάτων στην ίδιαν ακριβώς λογική του συγκεκριμένου νομοσχεδίου. Καί αυτές οι ερωτήσεις μου, είναι οι αμέσως παρακάτω: 1) Με ποιό αιτιολογικό οι όποιες ιδέες διώκονται; Διότι βεβαίως, αν κάποιος πιστεύει ό,τι επιθυμεί, αυτό είναι αδιάφορο. Άρα, θα έλεγα ότι θα πρέπει να αρχίσει να ασχολείται αποκλειστικώς καί μόνον μετά την τέλεση αξιοποίνων πράξεων στο όνομα ορισμένων ιδεολογιών ή θρησκειών ή φιλοσοφιών ή ομάδων ή τάξεων κ.λ.π. 2) Εφ' όσον η κυβέρνηση καταδικάζει τον ρατσισμό, θεωρώ ότι οφείλει να απαντήσει σε ένα επίμαχο ερώτημα: τί από τα δύο θεωρεί ως ορθόν; Την, λίγους μήνες μετά την ήττα των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής στο Βιετνάμ την 30ή Απριλίου 1.975μ.α.χ.χ.,αναγνώριση κατά την 10η Νοεμβρίου 1.975μ.α.χ.χ. του Σιωνισμού ως μία μορφή ρατσισμού όπως καί όλες οι άλλες ή την ακύρωση του συγκεκριμένου Ψηφίσματος της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών από την αντίστοιχη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών την 16η Δεκεμβρίου 1.991μ.α.χ.χ., μόλις λίγες ημέρες πριν από το διάγγελμα του Μιχαήλ Γκορμπατσώφ την 25η Δεκεμβρίου 1.991μ.α.χ.χ. για την διάλυση της Ένωσης Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών; Διότι, με βάση την Αριστοτελική λογική, αποκλείεται καί στις δύο περιπτώσεις να έπραξαν οι τότε ψηφίσαντες το ορθόν καί άρα, στην μίαν εκ των δύο περιπτώσεων έπραξαν το δίκαιο καί νόμιμο καί στην άλλην το άκρως αντίθετο, δηλαδή το άδικο καί παράνομο. 3) Εφ' όσον η Ελληνική κυβέρνηση ομιλεί για την καταδίκη του φονταμενταλισμού, μήπως κατά τύχην οφείλει να απαντήσει σε εμάς τους Έλληνες Δωδεκαθεϊστές, πότε σκοπεύει να μας αναγνωρίσει ως νόμιμη θρησκεία στην Ελλάδα, ώστε να τελούμε τους γάμους μας, τις ονοματοδοσίες μας καί τις κηδείες μας είτε αφορούν την ταφή είτε αφορούν την καύση μας; Μήπως μπορεί να μας απαντήσει, για ποιόν ακριβώς λόγο, ενώ η Ελληνική Εταιρεία Αρχαιοφίλων, υπό τον Παναγιώτη Μαρίνη, υπέβαλε εκτεταμένες αιτήσεις αδειών εκτηρίων οίκων, ήδη από το 2.002μ.α.χ.χ., εν τούτοις εδώ καί μία δεκαετία, εμείς οι Έλληνες Δωδεκαθεϊστές δεν αναγνωριζόμαστε ως νόμιμη θρησκεία; 4) Μήπως γνωρίζετε αξιότιμοι κύριοι καί αξιότιμες κυρίες της Ελληνικής Κυβέρνησης, ότι από τότε, στο συγκεκριμένο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας καί Θρησκευμάτων καί άρτι μετονομασθέν σε Υπουργείο παιδείας, Διά Βίου Μάθησης καί Θρησκευμάτων, αν καί παρήλθαν ο κύριος Πέτρος Ευθυμίου, ο κύριος Ευριπίδης Στυλιανίδης, η κυρία Μαριορή ή Μαριέττα Γιαννάκου, τώρα είναι η κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, δηλαδή συνολικώς τέσσερεις υπουργοί, εν τούτοις ακόμα δεν αναγνωριζόμαστε θρησκευτικώς; 5) Μήπως γνωρίζετε ότι εκτός από την άρνηση της θρησκευτικής αναγνώρισής μας, υπάρχει καί καλλιεργούμενο κλίμα θρησκευτικών διωγμών εναντίον μας; Καί αν ενδεχομένως το αγνοείτε, οφείλω να σας ενημερώσω για μερικές μείζονες περιπτώσεις, ώστε να αρχίσετε να διερευνάτε καί τα θέματα των Ελλήνων. α) Κατά τον Μάιο 2.001μ.α.χ.χ., διοργανώθηκε από Έλληνες στην Αλεξανδρούπολη ένα συμπόσιο με θέμα τα Αρχαία Θρακικά Μυστήρια. Ο τότε μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως καί νυν Θεσσαλονίκης Άνθιμος, επετέθη φραστικώς εναντίον των συνέδρων καί εξύβρισε τους Έλληνες Θεούς καί τις Ελληνίδες Θεές. Ωστόσο, η μηνυτήρια αναφορά της Ελληνικής Εταιρείας Αρχαιοφίλων, μέσω του προέδρου της Παναγιώτη Μαρίνη κατεχωρήθη στο αρχείο, διότι κατά τον εισαγγελέα, δεν συνέτρεχε λόγος προσβολής γνωστής θρησκείας(!!!!). Μπορείτε να ενημερωθείτε από τα σχετικά δημοσιεύματα του Θρακικού τύπου, αλλά καί από τα σχετικά τεύχη του περιοδικού "Ελληνικόν Πάνθεον", ως προς αυτό το θέμα. β) Κατά τον Μάιο 2.003μ.α.χ.χ., η Εταιρεία Ορθοδόξων Σπουδών, συγκεκριμένα κατά τις ημερομηνίες 25-27 Μα'ί'ου, διοργάνωσε στην Αίθουσα Τελετών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ένα συνέδριο με τον τίτλο "Νεοπαγανισμός-Ολυμπιακοί Αγώνες-Υποτίμηση της Παλαιάς Διαθήκης", στο οποίο μετέσχαν κληρικοί καί μοναχοί, ενώ επίσης παρέστησαν καί πολιτικοί, όπως ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο Βασίλειος Παπαγεωργόπουλος, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε η βουλευτίς του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας. Μάλιστα, σε αυτό το συνέδριο, ο συνταγματολόγος καί διδάκτορας νομικής Γεώργιος Κρίππας, ο οποίος τότε μετέχε σε επιτροπή της Εκκλησίας της Ελλάδας, πρότεινε απροκαλύπτως την θέση εκτός νόμου εμάς των Ελλήνων Δωδεκαθεϊστών. Σχετικώς, μπορείτε να ενημερωθείτε από τα τότε δημοσιεύματα του "Ορθοδόξου Τύπου", ο οποίος παρέθεσε το πλήρες πρόγραμμα αυτού του επιμάχου συνεδρίου καί από όλον τον σχετικό τύπο εκείνης της εποχής. Όπως καί από το σχετικό οπτικοακουστικό υλικό εκείνης της εποχής. γ) Όταν το 2.007μ.α.χ.χ., η Ελληνοαμερικανίδα Προμηθέα-Πυθία μίησε στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής καί τόλμησε να αμφισβητήσει τον "Ελληνοχριστιανισμό", απειλήθηκε επίθεση εναντίον της από τους παρισταμένους. Επίσης υπάρχει σχετικό οπτικοακουστικό υλικό. δ) Ακόμα, επιτέθηκαν καί επιτίθενται σκληροπυρηνικοί χριστιανοί εναντίον μας, σε κάθε ευκαιρία. Προς τεκμηριώση των λεγομένων μου, μπορείτε να διερευνήσετε τις επιθέσεις καί τους εμπρησμούς του βιβλιοπωλείου του Μαρίου Βερέττα στην Αθήνα το 1.997μ.α.χ.χ., αλλά καί προσφάτως την επίθεση εναντίον του αγροκτήματος του Έλληνα Δωδεκαθεϊστή Σωκράτη Χριστοδουλάρη, του οποίου πέραν από όλην την υπόλοιπη καταστροφή, κατεστράφη καί η πολύτιμη βιβλιοθήκη του. Βεβαίως, όλα αυτά οφείλονται στην ενόχληση των φανατικών χριστιανών, για πολλούς καί ποικίλους λόγους. Όπως καί ο προ ετών βανδαλισμός του Ελληνικού βωμού στη Ραπεντώσα, ή ακόμα καί πολλά άλλα. Μήπως λοιπόν, οφείλετε ως κυβερνώντες να αρχίσετε να καταστέλλετε βιαίως τέτοιες δράσεις καί να μην τις ελαφρύνετε, διότι η θρυαλλίδα δεν θα αργήσει να εκραγεί, προϊόντος του χρόνου; 6) Μήπως θα πρέπει να αρχίσετε να σκέπτεστε τον άμεσο διοικητικό χωρισμό Κράτους καί Εκκλησίας, διότι ουσιαστικώς συνετελέσθη στην Ελληνική Συνείδηση καί Ψυχή; 7) Καί ακόμα, ερχόμενος στο επίμαχο θέμα του "ρατσισμού". Όπως καί να προσπαθήσετε να τον αποφύγετε, είναι αδύνατον από την ίδιαν ακριβώς την ανθρώπινη φύση. Επομένως, αυτό που μπορείτε να επιλέξετε είναι το κατ' εσάς αποδεκτό είδος του. Καί προσέξτε λίγο το σκεπτικό μου, διότι αυτό κινείται στην ιστορική διαχρονικότητα. Όλες ανεξαιρέτως οι κοινωνίες είναι "ρατσιστικές", σε όλες ανεξαιρέτως τις εποχές. Καί ας δούμε λοιπόν, τα είδη των "ρατσισμών" τους. Κατ' αρχάς, εννοιολογικώς, ο Ελληνικός όρος είναι "φυλετισμός" καί προέρχεται από τη λέξη "φυλή". Η λέξη "φυλή", με τη σειρά της προέρχεται από το Αρχαίο Ελληνικό ρήμα "φύω"-"φύομαι", που στην Ενεργητική Φωνή σημαίνει "γεννώ", ενώ στη Μέση καί στην Παθητική Φωνή σημαίνει "γεννώμαι" καί "είμαι από τη φύση μου". Από αυτό το ρήμα, παράγωγα είναι όπως προανέφερα η "φυλή" καί ο "φυλετισμός", αλλά καί οι λέξεις "φυλέτες"(=τα μέλη των Αρχαίων Αθηναϊκών φυλών), "φυλετικός"(=ο της φυλής), "φύλον"(=άνδρας ή γυναίκα, αλλά καί Ίωνες/Δωριείς/Αιολείς κ.λ.π.), "φύλλον"(=του δένδρου), "φυλετιστής", "φύσις", "φυσικός", "φυτόν", "φυτευτός", "έμφυτος", κ.λ.π. Άρα, το θέμα είναι ότι όσοι δηλώνουν "αντρατσιστές" με την έννοια ότι τάχα αρνούνται τον διαχωρισμό των ανθρώπων σε φυλές, ουσιαστικώς αρνούνται την απτή πραγματικότητα. Από εκεί καί πέρα, σαφώς καί είναι άλλο θέμα η αξιολόγηση των λαών στην ιστορική πορεία τους. Ωστόσο, ερχόμενος στο αρχικό θέμα, όλοι αποδέχονται κάποιο είδος "ρατσισμού", όσο καί αν το αρνούνται. Καί δίνω τα τρία είδη, για να δω τί θα πουν οι διαφωνούντες. Το ένα είδος, το παλαιότερο, είναι ο "ρατσισμός" με βάση την καταγωγή. Είναι το αρχαιότερο. Το δεύτερο είδος, είναι ο "ρατσισμός" με βάση την θρησκεία. Είναι το δεύτερο παλαιότερο. Για τις οικουμενικές-κοσμοπολιτικές θρησκείες, όπως ο χριστιανισμός καί ο ισλαμισμός, υπάρχουν αποκλειστικώς ο "πιστός" καί ο "άπιστος". Το τρίτο είδος, είναι ο "ρατσισμός" με βάση το χρήμα. Είναι το τρίτο ευρύτερο είδος. Κυρίως υπάρχει σε υλιστικές χώρες, όπως στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής κ.λ.π., στις οποίες απουσιάζει ο συνδετικός κρίκος είτε της εθνικής ταυτότητας είτε της κοινής θρησκείας. Από εκεί καί πέρα, οι μικρότερες ομάδες, όπως οι ομοφυλόφιλοι ή οι αλκοολικοί, εντάσσονται σε κάποιαν εξ αυτών των τριών κατηγοριών καί αναλόγως της αποδεκτής δομής, αν είναι η εθνική ή η θρησκευτική ή η οικονομική, εξαρτώνται τα περιθώρια ελιγμών τους. Άρα, εδώ οφείλετε να επιλέξετε ποιό ακριβώς είδος αποδέχεστε. Καί αυτό, διότι οι Έλληνες επί χιλιετίες αγωνίζονται για ένα εθνικό κράτος καί για την εθνική αυθυπαρξία τους. Άρα, μία προσπάθειά σας για την αλλαγή αυτής της δομής, θα διχάσει την Ελλάδα, με συνέπειες ολεθριότερες ακόμα του 1.915μ.α.χ.χ.