• Σχόλιο του χρήστη 'Στυλιανός Μαγουλάς' | 2 Ιανουαρίου 2018, 13:40

    Το κλειδί στην επιτυχία του θεσμού δεν είναι τόσο η ελάχιστη αμοιβή για τον διαμεσολαβητή, η οποία στην πραγματικότητα είναι πολύ χαμηλή εάν αναλογιστεί κανείς ότι για να αντιμετωπιστεί επιτυχώς μία υπόθεση διένεξης απαιτείται ικανός χρόνος για την κατανόηση του ζητήματος και την προετοιμασία από την πλευρά του διαμεσολαβητή. Η βασική αλλαγή αφορά στην αλλαγή νοοτροπίας η οποία επιτάσσει πελατοκεντρική αντίληψη, ήτοι να λυθεί το πρόβλημα και να πάει ο πελάτης σπίτι του ευχαριστημένος και να συνεχίσει την δραστηριότητα του. Με αυτό τον τρόπο θα ξανακαθίσει στο τραπέζι της διαμεσολάβησης για να προσπαθήσει να επιλύσει την επόμενη διαφορά που θα του προκύψει. Η κατ' ευφημισμόν χαμένη ύλη λόγω της εφαρμογής της διαμεσολάβησης -με επιτυχία- δεν πρόκειται να καλυφθεί με την "περιοδεία" μίας υπόθεσης σε όλες τις βαθμίδες της τακτικής δικαιοσύνης σε βάθος πολυετίας, διότι ουσιαστικά σημαίνει "αιχμαλωσία" του πελάτη, δεν τον ικανοποιεί σε καμμία περίπτωση, δεν παράγει προστιθέμενη αξία, μηδέ αποδίδει δικαιοσύνη.