• Σχόλιο του χρήστη 'Κ. Πατρινού' | 14 Σεπτεμβρίου 2020, 12:13

    Το προτεινόμενο νομοθέτημα έχει πολλά σημεία με τα οποία δε συμφωνώ. Σχετικά με την κάμψη της προφορικότητας τούτη δεν μπορεί να έχει εφαρμογή σε υποθέσεις που κατατέθηκαν προ της 1ης Ιανουαρίου 2016 και είχαν λάβει νωρίτερα αυτής της ημερομηνίας δικαστική επικύρωση με παράλληλη χορήγηση προσωρινής δικαδτικής προστασίας. Σχετικά με τις υποθέσεις που κατατέθηκαν μετά την 1η Ιανουαρίου 2016 θα πρότεινα να έλθουν σε εγγύτερη ημερομηνία με αίτηση προτίμησης (εδώ τούτη μπορεί να γίνεται και ηλεκτρονικά) αυτές που εκτείνονται μετά το 2022, δηλ. από 01.01.2023 -. Τούτες οι υποθέσεις είναι κατά προσέγγιση 8000. Είναι γνωστό και το έχουν αναφέρει και άλλοι/ες πως από τις σχεδόν 37000 εκκρεμούσες υποθέσεις οι 27000 περίπου ούτως ή άλλως εκδικάζονται έως τα τέλη του 2022. Είναι, ακόμα γνωστό πως η ίδια η Επιτροπή που συστάθηκε για το συγκεκριμένο σκοπό αναγνώρισε πως απαιτούνται 2 έτη για τακτοποίηση (με νωρίτερα πινάκια) των υποθέσεων. Ασχοληθείτε συνεπώς μόνον με όσες έχουν δικασίμους μετά το 2022 και έχουν κατατεθεί μετά την 01.01.2016 Και σταματήστε, επιτέλους, να αναζητείτε σκελετούς με δήθεν . Αυτοί είναι λίγοι, κοινώς όσοι έλαβαν εξ αρχής δάνεια και τα άφησαν απλήρωτα εντός 1-2 ετών. Να θυμήσω και εγώ πως φορολογικό και τραπεζικό απόρρητο δεν υπάρχει για τους δανειολήπτες. Έχουν γίνει πολλοί έλεγχοι και ο μύθος των έχει καταρρεύσει γι' αυτό και οι τράπεζες έχουν αφηνιάσει να βρεθεί τρόπος που να οδηγούνται σε αρνησιδικία οι προσφεύγοντες, π.χ. ζητώντας Εκκαθαριστικά προ του 2003 (που ούτε οι ίδιες οι Εφορίες διατηρούν) ή δρομολογώντας ανέφικτα χρονικά περιθώρια.