• Σχόλιο του χρήστη 'Κατσαγιάννης Θέμης, μέλος Ομοφυλοφιλικής και Λεσβιακής Κοινότητας Ελλάδας' | 3 Μαρτίου 2011, 16:30

    Γιατί χρειάζεται νομοθεσία κατά του μίσους Οι λεσβίες, οι gay, οι αμφισεξουαλικοί και οι αμφισεξουαλικές, οι τραβεστί και οι τρανσέξουαλ άντρες και γυναίκες στην Ελλάδα βάλλονται κατά καιρούς από παντού. Στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, στους ναούς, στην εργασία, στην εκπαίδευση, στην υγειονομική και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, μέσα στα σπίτια τους, στους χώρους διασκέδασης και γενικά σε όλο το φάσμα της κοινωνικής και ιδιωτικής τους ζωής. Με όλη αυτήν την καταπίεση από την κοινωνία και τον άμεσο κοινωνικό τους περίγυρο είναι πολύ δύσκολο να πορευτούν ισότιμα και ισάξια, με δίκαιη μεταχείριση και ίσες ευκαιρίες. Γι’ αυτόν το λόγο χρειάζονται την αρωγή της πολιτείας με συγκεκριμένες πολιτικές που στοχεύουν στην καταπολέμηση των διακρίσεων, αλλά κυρίως με την κατάλληλη νομοθεσία. Μόνο που δεν φτάνει η απλή θεσμοθέτηση της ισότητας, αλλά, όπως και με κάθε μειονότητα που δέχεται διακρίσεις, χρειάζονται επιπλέον ρυθμίσεις. Κι αυτό, λόγω του μίσους, της βίας και των επιπλέον διακρίσεων που υφίστανται, σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό. Για να καταφέρουν, λοιπόν, να είναι ίσοι και ίσες, πρέπει να έχουν πιο διευρυμένη νομική προστασία. Η ειδική νομοθεσία, όμως, δεν συνιστά και θεσμοθέτηση ειδικών δικαιωμάτων αλλά την εξισορρόπηση μιας κατάστασης που βαραίνει δυσανάλογα μια κοινωνική ομάδα. Τα μέτρα κατά της ρητορικής μίσους θεσπίστηκαν προκειμένου να προστατευτούν οι μειονότητες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει χρήση τους κι από πλειοψηφίες (όπως, για παράδειγμα, οι χριστιανοί ορθόδοξοι, οι λευκοί κτλ). Τέτοια νομοθετήματα βοηθούν στην αντιμετώπιση μεγάλων δυσκολιών, όπως η προπαγάνδα περιθωριοποίησης και τα κηρύγματα μίσους. Δεν αντιμετωπίζεται, όμως, ούτε η άγνοια, ούτε η έλλειψη παιδείας, ούτε η παραπληροφόρηση, που καθιστούν τις μειοψηφικές ομάδες εύκολους στόχους για επιθέσεις και βία. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να βελτιώσουν λίγο την κατάσταση περιορίζοντας τα συμπτώματα και όχι την πραγματική αιτία. Αυτό δεν μειώνει την σημασία του μέτρου, καθώς υπάρχουν άνθρωποι που είναι πιο επιρρεπείς στο να πείθονται από τη ρητορική μίσους, κυρίως όταν αυτά γίνονται από σημαίνοντα πρόσωπα της κοινωνίας, όπως ανώτατοι ιερείς, πολιτικοί και καλλιτέχνες. Το αποτέλεσμα είναι να πιστεύουν ότι δικαιούνται να φέρονται υποτιμητικά, προσβλητικά και βίαια απέναντι στις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες που είναι δέκτες των κηρυγμάτων μίσους. Στην νοοτροπία των ανθρώπων αυτών τα μέλη των μειονοτήτων δεν αξίζουν τον ίδιο σεβασμό με όλους τους άλλους, πρέπει να τιμωρούνται για αυτό που είναι, οι διακρίσεις είναι θεμιτές και πρέπει να επιβάλλονται και οι κανόνες στοιχειώδους ευγένειας και ανθρώπινης συμπεριφοράς παύουν να ισχύουν. Με την εξάλειψη των κηρυγμάτων μίσους, όμως, θα μειωθούν δραστικά τα ερεθίσματα που οδηγούν σε αυτές τις συμπεριφορές, δηλαδή τα εγκλήματα μίσους. Στην Ελλάδα η ανάγκη για την κατάλληλη νομοθεσία είναι ιδιαίτερα πιεστική, καθώς πλήθος αναγνωρίσιμων και μη προσώπων καταφέρεται με προσβλητικά, υποτιμητικά και ταπεινωτικά λόγια εναντίον των λεσβιών, των gay, των αμφισεξουαλικών και των τρανς, χωρίς να τιμωρούνται. Ήδη έχουν αναφερθεί τα προσβλητικά σχόλια βουλευτών του ΛΑ.Ο.Σ. και του Κ.Κ.Ε. κατά τις συζητήσεις στο Κοινοβούλιο για το σύμφωνο συμβίωσης. Ενδεικτικά, αναφέρουμε από τον χώρο της πολιτικής την δήλωση του πρώην βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Γιάννη Ιωαννίδη ότι «η τηλεόραση σήμερα προβάλλει μοντέλα και στερεότυπα χαλασμένα. Επηξαν οι οθόνες μας με γκέι…Αυτό πρέπει να πάρει τέλος» (η οποία μάλιστα έγινε κατά τη διάρκεια συζήτησης στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Ισότητας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου στο Κοινοβούλιο) και εκείνη του κ. Γεράσιμου Γιακουμάτου, ο οποίος ως υφυπουργός απασχόλησης ερωτηθείς για το ενδεχόμενο επέκτασης του πολιτικού γάμου στα ομοερωτικά ζευγάρια είχε πει «Διαφωνώ κάθετα. Δεν το διανοούμαι καν. Θα το πολεμήσω μέχρις εσχάτων. Μιλάμε τόσο ωραία οι δυο μας, ρομαντικά, τι σχέση έχει να μιλάω εγώ με τον πούστη τον Μήτσο τον ηλεκτρολόγο. Παναγία μου!». Κανείς από τους δύο δεν απολογήθηκε και δεν τιμωρήθηκε από τη Νέα Δημοκρατία, ενώ δεν υπήρξε καμία αποστασιοποίηση ή καταδίκη των λόγων τους. Μάλιστα, ο κ. Γιακουμάτος επανήλθε δριμύτερος τονίζοντας ότι «δεν αλλάζω τίποτα. Εμμένω στις απόψεις μου. Είμαι αντίθετος μέχρι θανάτου για τον γάμο των ομοφυλόφιλων και δεν έχω μαζί τους καμία έχθρα. Ο καθένας μπορεί να λέει για τον εαυτό του ότι θέλει, αλλά κι εγώ μπορώ να λέω ότι θέλω. Αυτή είναι η δημοκρατία μας». Τη γραφικότητα συμπλήρωσαν οι εκπρόσωποι των ηλεκτρολόγων. Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ηλεκτρολόγων Εμπορικού Ναυτικού κ . Νικήτας Μούγιος είπε: «Πιστεύω ο κ. Γιακουμάτος να ανέφερε τυχαία τη λέξη ηλεκτρολόγος. Έθιξε τον κλάδο και ελπίζω να μην το είπε επίτηδες για να το μάθω εγώ, γιατί πριν από πολλά χρόνια είχαμε άγρια κόντρα. Τον πληροφορώ ότι οι ηλεκτρολόγοι έχουν αποδείξει πάρα πολλές φορές ότι δεν σκέφτονται όπως εκείνος και πάνω απ΄ όλα είναι άντρες». Παράλληλα, ο κ. Δημήτρης Ντίμερης, προέδρου του Συνδέσμου Εγκαταστατών Ηλεκτρολόγων Πειραιά δήλωσε: «Δεν ξέρω γιατί το είπε και τι εννοούσε. Πάντως δεν υπάρχουν ηλεκτρολόγοι γκέι. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν». Εκκλησία Τα πρωτεία στην ρητορική μίσους έχουν εκκλησιαστικοί άρχοντες. Αναφέρουμε δηλώσεις που έχουν κάνει ή γραπτά που έχουν δημοσιευθεί από τον πρώην αρχιεπίσκοπο Χρήστο Παρασκευαϊδη (Χριστόδουλος) και τους μητροπολίτες Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αθανάσιο Λενή (Αμβρόσιος), Θεσσαλονίκης Διονύσιο Ρούσα (Άνθιμος), Πειραιώς Χρήστο Μεντζελόπουλο (Σεραφείμ) και πρώην Πειραιώς Κωνσταντίνο Καρούσο (Καλλίνικος). Ο κ. Παρασκευαϊδης είχε δηλώσει για την ομοφυλοφιλία: Αλλά σκεφθείτε που έχουμε φθάσει. Σε ποιο κατάντημα έχει φθάσει σήμερα η ανθρωπότητα, η οποία αυτό που είναι αμαρτία βοώσα και κράζουσα, θέλει να την καλύψει. Να μη λέμε, να μη μιλάμε, γιατί ενοχλούνται αυτοί που έχουνε το κουσούρι, γιατί θέλουνε όλοι οι άλλοι να το αποδεχθούν ως μια φυσιολογική κατάσταση. Ο κ. Καρούσος είχε χρησιμοποιήσει τον όρο «παρδαλοί», για να χαρακτηρίσει τους ομοφυλόφιλους. Πρόσθεσε ότι «οι παρδαλοί ρίχνουν λάσπη για να έχουν συνενόχους» αναφερόμενους στους πολλούς gay άντρες που στελεχώνουν την ιεραρχία της Εκκλησίας. Επίσης, ο κ. Ρούσας είχε πει, ύστερα από πρόταση του Αλέκου Αλαβάνου για νομιμοποίηση των γάμων ομοερωτικών ζευγαριών ότι «όσοι υποστηρίζουν τη νομιμοποίηση των σχέσεων των ομοφυλοφίλων είναι 'δήθεν' προοδευτικοί. Οι ομοφυλόφιλοι διαστρέφουν την ανθρώπινη φύση με ανομολόγητες πράξεις παρά την ανθρώπινη φύση», κάνοντας παραλληλισμούς με τα Σόδομα και τα Γόμορρα. Δεν παρέλειψε να πει ότι πρόκειται για «αναισχυντία και ντροπή» και «θεσμοθέτηση της αμαρτίας». Στις 9 Ιουνίου του 2008, μετά τους γάμους της Τήλου, τους οποίους χαρακτήρισε «αποτρόπαιο θέαμα», ο ιστότοπος www.romfea.gr μας πληροφορεί για δηλώσεις του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Ρούσα: όσοι μετανοούν τους δέχεται η εκκλησία και όλους τους αποκαθιστά, αλλά δεν μπορεί να συμβιβαστεί με εκείνους που θέλουν να κάμουν και να αποδείξουν ότι η αμαρτία και η χυδαιότητα είναι αρετή, και είναι τιμή και είναι δικαίωμα. Αυτό είναι το νόημα του σημερινού μου κηρύγματος, η μετάνοια, η αποκατάσταση, η διόρθωση, η απόρριψη των σφαλμάτων μας και των αμαρτιών μας … στο παρελθόν μπορεί να υπήρξαν και να έγιναν λάθη, αλλά όχι τέτοια θέματα τα οποία φτάνουν πλέον στην επικύρωση και την ανάδειξη της διαστροφής της ανθρώπινης ύπαρξης και της ανθρώπινης προσωπικότητας … [ο Θεός] να ελεήσει, να συγχωρήσει και να μας διαφυλάξει όλους, αλλά και να διαφυλάξει τη νέα γενιά, τα αγόρια και τα κορίτσια να μείνουν μακριά από τέτοιες παρωδίες μέσα στη ζωή, από τέτοια εγκλήματα που διαπράττονται προκειμένου να μεταστραφεί για να διαστραφεί η ανθρώπινη κοινωνία Με αφορμή το ενδεχόμενο επέκτασης του συμφώνου συμβίωσης στα ομοερωτικά ζευγάρια ο κ. Ρούσας είχε πει ότι «θα γίνουμε χειρότεροι από ζώα» και ότι ένας τέτοιος νόμος θα ήταν επαίσχυντος. Ακόμα, εκτίμησε ότι τέτοια μέτρα καταργούν όλους τους κανόνες ηθικής και ότι θα προκαλέσουν δεινά, καθώς προκαλούν το Θεό. Στις 18 Μαρτίου 2008 είχε ήδη προϊδεάσει για αυτές τις δηλώσεις, καθώς είχε απαντήσει ότι «θα τραβάμε τα μαλλιά μας, αν νομιμοποιηθεί ο γάμος ομοφυλοφίλων». Στο ίδιο δημοσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ο κ. Ρούσας λέει ότι «η Εκκλησία δέχεται και ευλογεί την παραδεδομένη τέλεση του Γάμου κατά το Ορθόδοξο Τυπικό ενώ θεωρεί πορνεία κάθε άλλη "συζυγική" σχέση εκτός αυτού». Αξίζει να αναφέρουμε την ακόλουθη ανακοίνωση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου για το σύμφωνο συμβίωσης ετεροφυλόφιλων, την οποία στήριξαν σθεναρά ο κ. Ρούσας και ο κ. Λενής: Η Εκκλησία της Ελλάδος, διά της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, διακηρύσσει τον απόλυτο σεβασμό και την παραδεδομένη τιμή προς το υπό της Εκκλησίας τελούμενο ιερό μυστήριο του Γάμου, του οποίου σκοπός είναι η αμοιβαία πνευματική συμπλήρωση των συζύγων για την εν Χριστώ Ιησού σωτηρία και καρπός αυτού τα τέκνα. Η Εκκλησία δηλαδή δέχεται και ευλογεί την παραδεδομένη τέλεση του Γάμου κατά το Ορθόδοξο Τυπικό, ενώ θεωρεί πορνεία κάθε άλλη "συζυγική" σχέση εκτός αυτού. Με βάση τις αρχές αυτές και βαθύτατο αίσθημα ευθύνης έναντι του ιερού κλήρου και του ευσεβούς λαού δηλώνει ότι είναι παντελώς αδύνατο να συγκατατεθεί στο διαμορφούμενο Νομοσχέδιο "Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης", η εφαρμογή του οποίου υποθάλπει και νομιμοποιεί βαρύτατα ηθικά αμαρτήματα και το οποίο σε περίπτωση εφαρμογής θα αποτελέσει καταστροφική βόμβα στα θεμέλια της χριστιανικής οικογενείας και όλης της ελληνικής κοινωνίας. Η ΔΙΣ εκφράζει την ελπίδα και την ευχή να μην καταστεί Νόμος του Κράτους το εν λόγω Νομοσχέδιο Ανάλογες θέσεις κατά του συμφώνου συμβίωσης και υπέρ του θρησκευτικού γάμου έχουν πάρει και οι μητροπολίτες Φλωρίνης κ. Θωμάς Πασσαλής (Θεόκλητος), Φιλίππων κ. Προκόπιος Τσακουμάκας (Προκόπιος) και Αλεξανδρουπόλεως κ. Χρήστος Κουκουρίδης (Άνθιμος). Την ίδια γραμμή και τακτική εναντίον των gay αντρών τηρεί και ο κ. Λενής, ο οποίος είχε γράψει στο ιστολόγιό του άρθρο με αφορμή τους γάμους της Τήλου με τίτλο “Φρενοκομείον «η Ελλάς»”. Σε αυτό έλεγε μεταξύ άλλων: Με ύπουλο τρόπο –πρωΐ πρωΐ- σήμερα 2 Ιουνίου 2008 έγινε τελικά στο Δημαρχείο της Τήλου η «ένωση» δύο ομοφυλοφίλων ζευγών, όχι ζευγαριών, («άνδρας» με «άνδρα» και γυναίκα με γυναίκα»), ανακοινώθηκε δε πανηγυρικά γύρω στίς 8 π.μ. από τα πρωϊνά δελτία ειδήσεων των της τηλεοράσεως !!!!! … Όλα λοιπόν βαίνουν καλά στον ευλογημένο αυτό τόπο μας! Ο καθένας κάνει ό,τι του κατεβάσει το κεφάλι και ουδείς ενοχλείται. Η επίκληση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι το ισχυρό επιχείρημα όλων των παρανομούντων. ΑΛΛΑ, κύριε Πρωθυπουργέ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΗ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ; ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΓΩ ΕΝΟΧΛΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ κ. ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΗΛΟΥ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΗ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΘΙΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΦΥΣΙΚΟ ΤΡΌΠΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΙΩΣΕΩΣ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΕΓΓΥΗΘΗ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ «ΓΑΜΟ» ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΟΣ «ΚΥΡΙΟΥ» ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ ΤΟΥ; ΠΟΙΟΣ ΔΗΛ. ΘΑ ΜΟΥ ΕΓΓΥΗΘΗ, ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΤΡΑΠΗ Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΩΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ; … Η Ελλάδα μας εισέρχεται σε περίοδο μαζικής παρακρούσεως! Η Ελλάδα μας μοιάζει να μετατρέπεται σε ένα απέραντο φρενοκομείο! Ζητούνται επειγόντως πρότυπα ζωής! Στα δύο αυτά ανθρωποειδή «ζεύγη», όχι ζευγάρια, τα οποία σήμερα επισημοποίησαν την «ένωσή» τους μπροστά στον κ. Δήμαρχο Τήλου αφιερώνω τα παρακάτω λόγια του Αποστόλου Παύλου από την προς Ρωμαίους επιστολή, κεφ. 1 στ. 18- 32. Πάντοτε υπήρχαν τα ελαττώματα αυτά στην ανθρώπινη Κοινωνία, αλλά και πάντοτε ήσαν καταδικαστέα ως «παρά φύσιν» αμαρτήματα. Για πρώτη φορά τώρα, προβάλλονται «γυμνη τη κεφαλη» ως Φ Υ Σ Ι Κ Ο Σ - Τ Ρ Ο Π Ο Σ - Ζ Ω Η Σ. Εμπρός λοιπόν ΤΟ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟΝ «Η ΕΛΛΑΣ» προβάλλει ενώπιόν μας. Χαρείτε το. Τέλος, ο κ. Μεντζελόπουλος αναδείχθηκε σε άξιο συνεχιστή της ίδιας παράδοσης λέγοντας ότι: Οι συζητήσεις που γίνονται για σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων και άλλων τέτοιων ψυχοπαθολογικών καταστάσεων νομίζω ότι είναι τόσο παρανοϊκές που μόνο άνθρωποι που στερούνται τον κοινό νου μπορούν να τα εισηγούνται και να τα σκέπτονται. Το εξομοιώνω με το να έρθει η πολιτεία και να περιβάλει με νομικό κύρος κάθε ψυχοσωματική και ψυχοπαθολογική εκτροπή. Με αυτό το σκεπτικό θα μπορούσαν να ζητήσουν τη νομιμοποίηση του σαδομαζοχισμού, της ουρολαγνείας, της κοπρολαγνείας, της παιδοφιλίας, της νεκροφιλίας και δεν ξέρω ποιας άλλης ανισορροπίας και ψυχασθένειας, η οποία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή Υπενθυμίζουμε ότι μητροπολίτης Πειραιώς Μεντζελόπουλος έκανε αγωγή εναντίον του ακτιβιστή Λύο Καλοβυρνά και της οργάνωσης Σύνθεση που εκδίδει το περιοδικό 10%, γιατί στις σελίδες αυτού του περιοδικού ο κ. Καλοβυρνάς στηλίτευσε και κατέκρινε τα κηρύγματα μίσους του μητροπολίτη, ο οποίος είπε ότι οι gay είναι «ηθικά απονευρωμένοι, πλήρως χωματοποιημένοι, με ψυχοπαθολογικές εκτροπές και ψυχασθένειες, άρρωστοι ψυχικά» επειδή έχουν «αναγάγει σε τρόπο ζωής τον σωλήνα αποβολής περιττωμάτων». Μάλιστα ο μητροπολίτης είπε ότι ο ηθοποιός Νίκος Σεργιανόπουλος είναι ο ίδιος υπαίτιος για την δολοφονία του, καθώς πίεσε τον δολοφόνο του να συνουσιαστούν. Αυτό ακριβώς το παράδειγμα δείχνει πόσο απαραίτητο είναι να επεκταθεί ο νόμος και ότι το πρόβλημα των κηρυγμάτων μίσους και της προπαγάνδας περιθωριοποίησης είναι και επίκαιρο και πολύ έντονο. Ο μητροπολίτης Μεντζελόπουλος αμετανόητος συνεχίζει τις προσβολές σε κάθε ευκαιρία μιλώντας όχι με θρησκευτικούς, αλλά με ιατρικούς και ψυχιατρικούς όρους, χωρίς βέβαια να έχει σχετική κατάρτιση. Στις 20 Δεκεμβρίου 2009 δημοσιεύθηκαν οι ακόλουθες δηλώσεις του στην εφημερίδα VETO: Ως ταπεινός διάκονος του Θεού έχω την υποχρέωση να πω τα πράγματα με το όνομά τους: το ομοφυλοφιλικό κίνημα επιχειρεί να αλλάξει την ανθρώπινη οντολογία. Πώς να το κάνουμε; Το στόμα είναι για να τρώει, το στομάχι δημιουργεί την πέψη, το λεπτό έντερο για να αφομοιώνει τα στοιχεία της πέψεως και το παχύ για να αποβάλλει τα περιττώματα. Δεν μπορεί κάποιος να θεσμοθετήσει διαφορετική πραγματικότητα. Και να θεωρήσει ότι το αιδοίον είναι το όργανο της αποβολής των περιττωμάτων. Και από την άλλη, δεν μπορεί να θεωρήσει, στην λεγόμενη γυναικεία ομοφυλοφιλία, το στόμα και τη γλώσσα ως γενητικό μόριο, ως πέος. Αυτά είναι τρομακτικές διαστρεβλώσεις της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Και έχουν και τρομακτικές συνέπειες τόσο στη σωματική όσο και στην ψυχική υγεία. Και όφειλαν οι γιατροί να τα έχουν επισημάνει. … Από την εισαγωγή του πέους εις τον πρωκτόν, για να το πω χοντρά και να το καταλάβει και ο κόσμος, έρχονται τρομακτικές ασθένειες στον οργανισμό. Γιατί στο χώρο του απευθυσμένου υπάρχουν πολεκατομμύρια μικροβίων (τα οποία καλώς υπάρχουν), δεν είναι παθογόνα, χρειάζονται για τα διαδικασία που υπάρχει στο σώμα. Όταν όμως εισέλθουν στο σώμα δια της ουρήθρας έχουμε προστατίτιδες, νεφρίτιδες. Γι’ αυτό σήμερα οι άνθρωποι υποφέρουν. Και έχουμε και καρκινογενέσεις. Ταυτόχρονα, εάν χρησιμοποιήσεις την στοματοφαρυγγική κοιλότητα στους χώρους των γεννητικών οργάνων, τότε, επειδή η βλεννογόνος συντίθεται από μαλακά μόρια, δια της επιθέσεως των εκεί παροικούντων μικροοργανισμών δημιουργείται άμεσος κίνδυνος καρκινογενέσεων. Δεν σταμάτησε εκεί, αλλά έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις σε ραδιοφωνική εκπομπή. Τις παραθέτουμε από την εφημερίδα ΕΘΝΟΣ, όπως δημοσιοποιήθηκαν στις 2 Φεβρουαρίου 2010: Η ομοφυλοφιλία είναι έκπτωσις από την ανθρώπινη σεξουαλικότητα…Το ανθρώπινο σώμα έχει κάποια συγκεκριμένα όργανα, τα οποία έχουν, δυστυχώς ή ευτυχώς, μια νομοτελειακή αξιοσύνη. Αν κάνεις παράχρηση των οργάνων αυτών επέρχονται δεινά Κώστας Πλεύρης και πολιτική ακροδεξιά Ο Κώστας Πλεύρης (πατέρας του βουλευτή του ΛΑΟΣ, Αθανασίου Πλεύρη) είναι γνωστός πολέμιος των δικαιωμάτων των λεσβιών, των gay, των αμφισεξουαλικών και των τρανς. Χαρακτηριστικό, όμως, είναι το γεγονός ότι χρησιμοποιεί ιδιαίτερα προσβλητικές, υποτιμητικές, ταπεινωτικές, επιθετικές και γενικότερα εχθρικές εκφράσεις, που αποτελούν ξεκάθαρο παράδειγμα ρητορικής μίσους. Αρκεί να διαβάσει κανείς το βιβλίο του «Οι Κίναιδοι» το οποίο εκδόθηκε το 2005 από τις εκδόσεις ΗΛΕΚΤΡΟΝ. Από την αρχή ως το τέλος του βιβλίου γράφονται ανακρίβειες, προσβολές και υποτιμητικά σχόλια για τις λεσβίες και τους gay. Δεδομένου ότι η παράθεση της ρητορικής μίσους αυτού του βιβλίου θα σήμαινε παράθεση όλου ή του μεγαλύτερου μέρους του βιβλίου, περιοριζόμαστε στο να αναφέρουμε ότι ο συγγραφέας το αφιερώνει «σε όλους τους ανθρώπους που σέβονται το φύλο τους» και ότι προτείνει «διοικητικά μέτρα», όπως οι διακρίσεις στην απασχόληση, η διάλυση των οργανώσεων που υπερασπίζονται τα δικαιώματα των λεσβιών, των gay, των αμφισεξουαλικών και των τρανσέξουαλ και η αξιοποίηση των «ομοφυλόφιλων» υπέρ της γενικότερης προόδου σε έργα οδοποιίας. Αντίστοιχες θέσεις έχει εκφράσει και στην τηλεόραση μέσω του καναλιού ΤΗΛΕΑΣΤΥ. Οι δημόσιες ομοφοβικές εκδηλώσεις του κ. Πλεύρη δεν περιορίζονται στο συγγραφικό του έργο. Μετά από κλητήριο θέσπισμα να εμφανιστεί στο Β’ Τριμελές Εφετείο Αθηνών την 1η Οκτωβρίου 2008 ως εναγόμενος, απάντησε ότι δεν θέλει να παραστεί αυτοπροσώπως, γιατί μεταξύ άλλων μία από τους ενάγοντες ήταν η Andrea Gilbert, η οποία σύμφωνα με τον ίδιο είναι «εβραιοαμερικανίς καυχώμενη ότι εκπροσωπεί τας ομοφυλοφίλους γυναίκας, δηλαδή πρόκειται περί ψυχανωμάλου γενετησίου διεστραμμένου προσώπου, το οποίον αφού δεν σέβεται την γυναικείαν φύσιν του δεν σέβεται και την αλήθειαν». Για αυτές τις εκφράσεις του, ασκήθηκε έγκληση-μήνυση εναντίον του στις 13 Ιανουαρίου 2009 και παραπέμφθηκε στο πειθαρχικό του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Η έγκληση οδήγησε σε ποινική του δίωξη τον Νοέμβριο του 2009 από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών. Στις 11 Μαρτίου 2009, ενώ εκδικαζόταν στο εφετείο υπόθεση εναντίον του Κώστα Πλεύρη για αντισημιτισμό (πρωτοδίκως είχε καταδικαστεί σε 14 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή), λόγω των όσων γράφει στο βιβλίο «Εβραίοι-όλη η αλήθεια», καταφέρθηκε και πάλι εναντίον των λεσβιών και των gay λέγοντας ότι «όποιος δεν σέβεται τη φύση του, δεν σέβεται τίποτα». Μάλιστα, όταν ο μάρτυρας Παναγιώτης Δημητράς (εκπρόσωπος ΕΠΣΕ) είπε «η κυρία Andrea Gilbert…» ο κ. Πλεύρης παρενέβη, λέγοντας «όχι και κυρία». Εξήγησε αμέσως, πως «η Andrea Gilbert είναι εκπρόσωπος των λεσβιών και άρα δεν μπορεί να αποκαλείται κυρία αφού δεν σέβεται τη γυναικεία φύση της και άρα δεν σέβεται και την αλήθεια». Ένας από τους συνηγόρους του κ. Πλεύρη, ο κ. Στανέλλος, απάντησε ότι «δεν έχω ομοφοβία, έχω ομοαηδία...», όταν ο κ. Δημητράς τον αποκάλεσε ομοφοβικό. Στις 21 Μαρτίου 2009, για τις παραπάνω δηλώσεις κατατέθηκε αίτηση παραπομπής τόσο του κ. Πλεύρη, όσο και του κ. Στανέλλου στο Πειθαρχικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Η ακρόαση στα πλαίσια προκαταρκτικής εξέτασης από το Πειθαρχικό Συμβούλιο έγινε στις 19 Νοεμβρίου 2009. Ο κ. Πλεύρης επέμεινε στις αρχικές του απόψεις και προσκόμισε το βιβλίο του «Οι Κίναιδοι» για να στηρίξει αυτές του τις απόψεις. Ανέφερε επίσης, ότι θα καταθέσει γραπτό υπόμνημα μέχρι την 27η Νοεμβρίου. Στις 30 Νοεμβρίου 2009 κατέθεσε αυτό το υπόμνημα στο οποίο ακόμα μια φορά μιλούσε με τα χειρότερα λόγια εναντίον των λεσβιών και των gay. Για το υπόμνημα αυτό θα ασκηθεί δίωξη εναντίον του. Σαφώς ο κ. Πλεύρης εκφράζει με τις απόψεις του αυτές, όπως αναλύονται στο βιβλίο «Οι Κίναιδοι», τις αντιλήψεις όλης της ακροδεξιάς για την ομοφυλοφιλία. Οι εκπρόσωποι της ακροδεξιάς στο Κοινοβούλιο, αν και γενικά προσπαθούν να τηρήσουν τα προσχήματα, λόγω του θεσμικού τους ρόλου δεν ξεφεύγουν από την ρητορική του κ. Πλεύρη. Οι ομοφοβικές δηλώσεις βουλευτών του ΛΑΟΣ έχουν παρατεθεί στην ανάλυση για τις θέσεις που πήραν τα κόμματα κατά τις τρεις συζητήσεις στην Ολομέλεια του Κοινοβουλίου για το σύμφωνο συμβίωσης. Θεόδωρος Ντόλατζας και ψευδοεπιστήμη Πολλές φορές η ρητορική μίσους παίρνει μορφή επιστημονικού λόγου, χωρίς, βέβαια, να πρόκειται για πραγματικό επιστημονικό λόγο, καθώς αυτός είναι αντικειμενικός και δεν χρησιμοποιεί γενικεύσεις και χαρακτηρισμούς που δεν εδράζονται σε δεδομένα. Ένα τέτοιο παράδειγμα επιστημονικοφανή, αλλά όχι επιστημονικού λόγου είναι το έργο «Έρωτας και Σεξ» του δρ. Θεόδωρου Ντόλατζα, ο οποίος είναι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής Αθηνών με ειδικότητα στην Παιδοχειρουργική από το 1980. Πριν συνταξιοδοτηθεί διετέλεσε και διευθυντής στην Ά Παιδοχειρουργική Κλινική του νοσοκομείου Παίδων η Αγία Σοφία. Στο βιβλίο του «Έρωτας και Σεξ» (εκδόσεις ΛΙΓΚΑΣ) θέτει την ομοφυλοφιλία στην κατηγορία των σεξουαλικών διαστροφών-παραφιλιών. Ο κ. Ντόλατζας ορίζει τις σεξουαλικές διαστροφές ως τις «διαταραχές (ανωμαλίες) της σεξουαλικής ζωής των ατόμων. Στην ψυχιατρική αναφέρονται και ως “διαταραχές της προσωπικότητας του ατόμου”». Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι «οι σεξουαλικές διαστροφές μπορούν να φέρουν το πάσχον άτομο σε σύγκρουση με το νόμο, γιατί ο πάσχων στην προσπάθειά του να ικανοποιήσει το πάθος του, διαπράττει μία σειρά αδικημάτων, όπως ο εξαναγκασμός σε ασέλγεια, βιασμός, αποπλάνηση ανηλίκου κ.ά.» Συγκεκριμένα για την ομοφυλοφιλία αναφέρει: η ομοφυλοφιλία είναι η ψυχική διαστροφή κατά την οποία τα άτομα του ίδιου φύλου έχουν ερωτικές σχέσεις…η ανδρική [ομοφυλοφιλία] μπορεί να οφείλεται σε διάφορα νοσήματα και παθήσεις εκ γενετής των αγοριών (υπογοναδισμός), αλλά και σε γενετική προδιάθεση (κληρονομικότητα). Στις περισσότερες περιπτώσεις ομοφυλόφιλων ανδρών, η ανωμαλία προέρχεται από τις κακές σχέσεις γονέων και παιδιού και από τη μη σωστή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση του εφήβου. Οικογενειακά, κοινωνικά και σεξουαλικά προβλήματα κατά την εφηβεία είναι δυνατόν να οδηγήσουν τους νέους σε ομοφυλοφιλικές σχέσεις Αμέσως μετά, γράφει ίσως τα πιο χαρακτηριστικά σχόλια, εκθέτοντας παράλληλα την άποψή του για την ομοφυλοφιλία και τους gay άντρες: Η ανδρική ομοφυλοφιλία είναι ένας σοβαρός λόγος απαλλαγής από το στράτευμα. Ο ομοφυλικός άνδρας είναι ένας άνθρωπος με διαταραγμένη την ψυχική του προσωπικότητα. Συμπεριφέρεται με τον δικό του τρόπο. Η συκοφαντία, η δειλία, η μικροπρέπεια, η άρνηση, το ψέμμα, η ανευθυνότητα είναι από τα χαρακτηριστικά φερσίματα των ομοφυλόφιλων. Σπάνιες είναι οι εξαιρέσεις, που αφορούν άτομα προικισμένα με ευθύνη και αξιοπρέπεια, περιορίζοντας το πρόβλημά τους σε «ατομική» υπόθεση. Καταλήγει λέγοντας ότι «η σωστή καθοδήγηση και ενημέρωση των εφήβων των νέων από τους γονείς, δασκάλους, φίλους και συγγενείς μπορεί να βοηθήσουν τους νέους στην αποφυγή των ομοφυλοφιλικών σχέσεων». Αυτές οι απόψεις, όταν προέρχονται από επιστήμονες είναι εξαιρετικά επικίνδυνες, καθώς ο λόγος των επιστημόνων για ζητήματα του γνωσιολογικού τους αντικειμένου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, τόσο στους ασθενείς και τους συγγενείς τους, όσο και στο ευρύ κοινό. Τέτοιες απόψεις, όταν προέρχονται από τους επιστήμονες μπορούν εύκολα να θεωρηθούν σωστές και αληθείς, ενώ δεν είναι. Υπάρχουν πτυχιούχοι, οι οποίοι δεν κάνουν αντικειμενική έρευνα, αλλά επιχειρούν να ντύσουν με επιστημονικό μανδύα τις προσωπικές τους πολιτικές, κοινωνικές ή άλλες πεποιθήσεις, ώστε να πείσουν για την αλήθεια των λόγων τους. Δεδομένου ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν την γνώση και τη δυνατότητα να εκτιμήσουν το ποιόν της εκάστοτε έρευνας, κρίνουν σύμφωνα με τους τίτλους και τα αξιώματα του ερευνητή ή της ερευνήτριας και εμπιστεύονται τα λεγόμενά τους αναλόγως.