• Σχόλιο του χρήστη 'am' | 24 Φεβρουαρίου 2010, 22:13

    Για την πάταξη της διαφθοράς είναι άκρως απαραίτη η αποδοχή και ανώνυμων καταγγελιών, σε συγκεκριμένο σημείο πχ τηλεφωνικό κέντρο ή άλλη διεύθυνση ή τρόπο επικοινωνίας και όχι αόριστα (στον Υπουργό, στο Συνήγορο του πολίτη κλπ). Επίσης η επικοινωνία (επώνυμη ή ανώνυμη) θα πρέπει να διέπεται από όρους εμπιστευτικότητας που θα έπρεπε να καθορίζονται από τον ίδιο νόμο. Επιπλέον, οργανωτικά θα έπρεπε ο Ελεγκτής της Δημόσιας Διοίκησης (και η οργάνωσή του) να υπαχθεί στο Υπ. Δικαιοσύνης ή να ξεκαθαρίσει τι κάνει ποιός. Θα έπρεπε επίσης, απολογιστικά μιά φορά το χρόνο να δημοσιεύονται ο αριθμός καταγγελιών, ο αριθμός των υποθέσεων που αναλυθήκανε, ο αριθμός των υποθέσεων που πήραν τη δικαστική οδό και τα χρήματα που το Δημόσιο κέρδισε ή απαιτεί. Για τη γενικότερη πάταξη της διαφθοράς, το Υπ.Δικαιοσύνης θα έπρεπε πρώτα απ όλα να αυτοοργανωθεί, γιατί όταν διαιωνίζονται οι υποθέσεις όποια ποινή κι αν περιγράφει ο κάθε νόμος η ποινή αυτή παύει να λειτουργεί αποτρεπτικά καθώς αδυνατίζει μπροστά στην πραγματικότητα.