• Στο παρόν Άρθρο δεν αναφέρονται όλοι οι εγκεκριμένοι φορείς θεραπείας στο πλαίσιο του ποινικού συστήματος, ενώ χρειάζεται περιγραφή των υπολοίπων εγκεκριμένων φορέων θεραπείας στις φυλακές, δηλαδή του Κέντρου Απεξάρτησης Τοξικομανών Κρατουμένων στον Ελεώνα Θηβών του Υπουργείου Δικαιοσύνης, του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής και του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, όπως περιγράφονται ο ΟΚΑΝΑ και το ΚΕΘΕΑ στα άρθρα 53-57. Ως γενικό σχόλιο, το προτεινόμενο Νομοσχέδιο αποτελεί ένα σημαντικό βήμα ως προς την αναγνώριση και την κατοχύρωση του δικαιώματος των χρηστών για θεραπεία, ενώ αναμένεται να ανατρέψει την αντιμετώπιση των χρηστών αποκλειστικά μέσω του συστήματος δικαιοσύνης. Τα αντίστοιχα Κεφάλαια και Άρθρα αποτελούν και τα δυνατά σημεία του Νομοσχεδίου και πρότασή μας αποτελεί η αναδρομική ισχύς του Νομοσχεδίου ώστε να επανεξεταστούν όλοι οι φυλακισμένοι που έχουν καταδικαστεί για παραβάσεις του ν. Περί Ναρκωτικών. Ωστόσο, στα αδύνατα σημεία του Νομοσχεδίου περιλαμβάνεται το Κεφάλαιο ΣΤ΄ όπου επιχειρείται μια συνοπτική περιγραφή στους φορείς σχεδιασμού, συντονισμού και υλοποίησης της πολιτικής στον τομέα των ναρκωτικών. Βλ. επίσης σχόλια ΕΚΤΕΠΝ στα Άρθρα 50 και 61.