• Σχόλιο του χρήστη 'Αριστείδης Σ' | 1 Απριλίου 2021, 16:19

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΈΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ BJARNASON ARNASSON 2011 Κοινή φυσική επιμέλεια και επικοινωνία με τους γονείς https://www.energoimpampades.gr/wp-content/uploads/2020/12/BJARNASON-ARNASSON-2011-%CE%9A%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82.pdf Ένα μείζον συμπέρασμα της παρούσας μελέτης είναι ότι τα παιδιά που διαβιούν σε κοινή φυσική επιμέλεια έχουν ίδια ή λιγότερα προβλήματα επικοινωνίας με τους γονείς τους από ότι παιδιά σε ακέραιες οικογένειες και λιγότερα τέτοια προβλήματα από ότι παιδιά σε άλλους τύπους μη ακέραιων οικογενειών αποκλειστικής επιμέλειας. Τα παιδιά που διαβιούν σε κοινή φυσική επιμέλεια είναι εξίσου ικανά με τα παιδιά σε ακέραιες οικογένειες να μιλήσουν με τις μητέρες τους για σημαντικά θέματα και είναι σε καλύτερη θέση να μιλούν με τους πατέρες τους για τέτοια θέματα απ’ ότι εκείνα που διαβιούν σε ακέραιες οικογένειες.