• Σχόλιο του χρήστη 'Σωκράτης' | 27 Φεβρουαρίου 2010, 12:58

    Κάθε καταγγελία ανώνυμη ή επώνυμη θα πρέπει να καταγράφεται και διερευνάται αρκεί τα στοιχεία που παρατίθενται να είναι αξιόπιστα Οφείλουμε όμως να δημιουργήσουμε συγκεκριμένο σύστημα καταγραφής, ελέγχου των καταγγελιών από συγκεκριμένη ανεξάρτητη υπηρεσία και τηλεφωνικό κέντρο με αντίστοιχα νούμερα,τηλεφωνου, φαξ κλπ η οποία οφείλει να δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα της σε εξαμηνιαία ή ετήσια βάση όπου κωδικοποιώντας τις περιπτώσεις διαφθοράς, τις ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί και εισηγήσεις για διορθωτικά μέτρα όπου δεν αποδίδει το μέτρο ό νόμος κλπ. Από τα αποτελέσματα των καταγγελιών, αναλαμβάνει δράση, το υπουργείο που έχει έννομο συμφέρον, η δικαιοσύνη και η αστυνομία. Δεν αρκεί να λέμε νομοθετώ, αλλά συντηρώ, ελέγχω το σύστημα, διορθώνω και δημοσιεύω αποτελεσματα και ενέργειες ώστε να φαίνεται η δουλειά που γίνεται και τα χρήματα των εργαζομένων που την απαρτίζουν την υπηρεσία αυτή πιάνει τόπο Οτιδήποτε άλλο δεν έχει αποτέλεσμα και καταλήγει ευχολόγιο, δημιουργεί θέσεις χωρίς ουσία και συντηρεί ένα υδροκέφαλο δημόσιο τομέα Οταν αναφερόμαστε δε σε υπηρεσία ανεξάρτητη, εννοειται ότι θα περιλαμβάνει εξειδικευμένα άτομα από τον κάθε δημόσιο φορέα ώστε να αντιλαμβάνεται το μέγεθος της καταγγελίας και το πρόβλημα που δημιουργείται καλύτερα (πχ Πολεοδομίες, ΟΤΑ, Εφορίες, Βουλή, Υπουργεία, κλπ)