• Σχόλιο του χρήστη 'Δι. Μα.' | 13 Νοεμβρίου 2021, 18:31

    Από τα πλέον παράνομα, αντισυνταγματικά και ύποπτα νομοσχέδια που έχουν τεθεί ποτέ σε διαβούλευση! Αχαρακτήριστη η προκλητική αναγόρευση της ξένης γλώσσας σε μάθημα βαρύτητας για την είσοδο στο δικαστικό, που εξυπηρετεί - όχι την επιλογή αρίστων αλλά- άλλους σκοπούς…! Κατά την άποψή σας, σημασία από'δω και στο εξής δε θα έχει η νομική κατάρτιση του δικαστή-εισαγγελέα, αλλά η γλωσσομάθειά του... Αυτό δεν συμβαίνει ούτε στην έσχατη χώρα του κόσμου! Ξένη γλώσσα και έκθεση δεν έχουν καμιά δουλειά σε εξετάσεις δικαστών! Είναι σύνηθες φαινόμενο, άλλωστε, να επιτυγχάνουν άτομα λόγω αυτών των δύο, έχοντας ελλιπή νομική κατάρτιση και να μένουν "εκτός νυμφώνος" υποψήφιοι που, αποδεδειγμένα, διαπρέπουν στα νομικά! Μια ματιά σε πίνακες επιτυχόντων θα σας πείσει. Και μετά παραπονούμαστε για τη Δικαιοσύνη... Εν πάση περιπτώσει, αν δε θέλετε να τα καταργήσετε, αφήστε τα ως είχαν! Δεν υπάρχει κανένας λόγος ξένη γλώσσα και γενική παιδεία να έχουν αυξημένη βαρύτητα! Εξόχως προβληματική και αντισυνταγματική η εντελώς ξαφνική και ανεπέρειστη αλλαγή του ανωτάτου ορίου συμμετοχής στον διαγωνισμό. Η δικαιοσύνη απονέμεται από νομικούς με πρακτική εμπειρία και όχι 28χρονους που δεν έχουν, καν, προλάβει να ζήσουν και, απλά, παπαγαλίζουν τα εγχειρίδια. Το αν κάποιος θα έχει υπηρεσιακή εξέλιξη αφορά αυτόν, και μόνο, και όχι εσάς! Πολύ περισσότερο η αλλαγή του ορίου ξενίζει για τους ειρηνοδίκες, που δεν έχουν υπηρεσιακή εξέλιξη. Εξουθενωτική η κατάτμηση του διαγωνισμού σε 3 στάδια. Δεν εξυπηρετεί σε τίποτα. Απαράδεκτη η αλλαγή του συντελεστή βαρύτητας γραπτών-προφορικών. Όλοι ξέρουμε (ακόμα και αυτοί που δεν είναι, καν, του χώρου) τι συνέβαινε όταν ίσχυαν οι εν λόγω συντελεστές (70%-30%): Ο πρώτος των γραπτών βρισκόταν τελευταίος και ο τελευταίος, αφού κάλυπτε καμιά 120αριά θέσεις, βρισκόταν πρώτος, για προφανείς λόγους, που άλλοι δεν διέθεταν… Και μάλιστα, κανένας δεν μπορούσε να αποδείξει την ανεπάρκεια του -κατ’ αυτόν τον τρόπο- επιτυχόντος… Πιθανώς, επιδιώκετε να επαναφέρετε αυτό το απαράδεκτο και ύποπτο φαινόμενο, για λόγους που γνωρίζετε και επιθυμείτε εσείς… Όσον αφορά την εντός σχολής αξιολόγηση, μας αφήνει άναυδους! Από τις πλέον τιμωρητικές διατάξεις, που στηρίζεται σε όλως αντισυνταγματικό κριτήριο, καθώς είναι θολό και τυχαίο! Τα ποσοστά κατάταξης στην κάθε ομάδα είναι "στάνταρ", εφαρμοζόμενα απαρέγκλιτα επί του συνόλου των εκάστοτε εκπαιδευομένων, χωρίς την πρόβλεψη κάποιας εξαίρεσης, με αποτέλεσμα να οδηγεί στην κρίση ως ανεπαρκών άτομα ικανά που έτυχε, απλά, να υπερβαίνουν σε αριθμό τον προβλεπόμενο αριθμό της κάθε τάξης που προκύπτει από την εφαρμογή του απαράδεκτου κριτηρίου σας! Αξιολόγηση των σπουδαστών υφίσταται, ήδη, χωρίς την ανεκδιήγητη κατηγοριοποίηση σε ομάδες. Κοιτάξτε να επιλέγετε δικαστές, αξιοκρατικά, με βάση τη νομική τους κατάρτιση, σύμφωνα με διαβαθμισμένης δυσκολίας νομικά θέματα και όχι με την έκθεση, τα αγγλικά και τις γνωριμίες... Με το εν λόγω αντισυνταγματικό και ύποπτο νομοσχέδιό σας, που στερείται σαφούς και εμπεριστατωμένης αιτιολογίας σε πολλά σημεία του, όχι την αναμόρφωση της δικαιοσύνης θα επιτύχετε αλλά την παντελή διάλυσή της! Αφήστε τον νόμο ως είχε γιατί οι προσφυγές, εντός και εκτός συνόρων, θα πέσουν βροχή!