• Σχόλιο του χρήστη 'Σωτήριος Γιαννόπουλος' | 8 Νοεμβρίου 2022, 12:26

    Συμφωνώ απόλυτα με τις προσθήκες στο άρθρο 290Α. Διαχρονικά έχει διαπιστωθεί ότι η ταχύτητα ενός οχήματος συμβάλει σημαντικά τόσο στο αίτιο αλλά και στο αποτέλεσμα ενός οδικού τροχαίου ατυχήματος-δυστυχήματος. Απλά και κατανοητά μόνο και μόνο να αναλογιστούμε ότι η υπερβολική ταχύτητα είναι αίτιο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος ( εκτροπή οχήματος / παράσυρση πεζού/ νωτιαιομετωπικές συγκρούσεις κλπ) διότι αυξάνεται η απόσταση ακινητοποίησης ενός οχήματος, δηλαδή η απόσταση που διανύει ένα όχημα από την στιγμή που αντιληφθείς τον κίνδυνο μέχρι να τροχοπεδήσεις ( πατήσεις φρένο) και να σταματήσεις . Η ταχύτητα είναι ανάλογη με την απόσταση ακινητοποίησης , δηλαδή όσο πιο γρήγορα τρέχω αυξάνεται και η απόσταση ακινητοποίησης. Συμφωνώ επίσης με την διάταξη διότι την ταχύτητα ενός οχήματος την ορίζει ο οδηγός και όχι εξωτερικός παράγοντας , δηλαδή ο οδηγός κάθε οχήματος <> δεν αυξομειώνεται η ταχύτητα μόνη της. Ας αναλογιστούμε επίσης ότι από την ταχύτητα του οχήματος αυξάνονται και οι δυνάμεις επαφής το οχήματος με άλλο όχημα ή πεζό ή ζώο οπότε το αποτέλεσμα της σύγκρουσης είναι ανάλογο με τον τραυματισμό πρόκλησης ή ζημιάς. Θετικός θα ήμουν να μειωθεί και άλλο το όριο των 60 και 40 σε αυτοκ/μους και αστική περιοχή. Η χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης είναι σε σωστή κατεύθυνση η προσθήκη στο άρθρο.