• Άρθρο 95 Παρ. 2 Η διάταξη αυτή προβλέπει ότι καταρχήν δεν επιτρέπεται μετάθεση δικαστικού λειτουργού πριν από τη συμπλήρωση υπηρεσίας δύο (2) δικαστικών ετών στον τόπο όπου τοποθετήθηκε, λόγω διορισμού, προαγωγής ή μετάθεσης. Η διάταξη αυτή αδικεί τους αρχαιότερους δικαστές, οι οποίοι μετατίθενται σε άλλο τόπο από αυτόν της μόνιμης κατοικίας τους, σε σχέση με νεότερους συναδέλφους τους, οι οποίος τοποθετούνται ή μετατίθενται στον ίδιο τόπο. Επίσης, η μετάθεση αυτή μπορεί να διαταράξει και την ομαλή οικογενειακή ζωή του δικαστικού λειτουργού. Για το λόγο αυτό προτείνεται η διάταξη να προβλέπει ότι επιτρέπεται η μετάθεση δικαστικού λειτουργού μετά τη συμπλήρωση ενός (1) δικαστικού έτους στον τόπο όπου τοποθετήθηκε, λόγω διορισμού, προαγωγής ή μετάθεσης και ότι, στην περίπτωση αυτή, μετατίθεται υποχρεωτικά στη θέση του νεότερος στην επετηρίδα δικαστικός λειτουργός με απόφαση του αρμόδιου ανώτατου δικαστικού συμβουλίου, διαφορετικά σε συνδυασμό με τη ρύθμιση της παραγράφου 1 η διετία γίνεται τριετία. Παρ. 5 Η διάταξη αυτή θα καταστεί πρακτικά ανεφάρμοστη, όπως είναι διατυπωμένη, καθότι, όταν αποφασίζεται η μετάθεση δικαστικού λειτουργού από το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο (τέλος Ιουνίου-αρχές Ιουλίου του οικείου δικαστικού έτους), όλοι οι δικαστικοί λειτουργοί είναι χρεωμένοι με δικογραφίες και ειδικότερα με δικογραφίες, που έχουν χρεωθεί κατά το μήνα της συνεδρίασης του δικαστικού συμβουλίου, ήτοι πολύ πρόσφατα, ενδεχομένως και μετά από αυτήν, με συνέπεια να καθίσταται εκ των πραγμάτων αδύνατη η επεξεργασία τους και η έκδοση σχετικής απόφασης έως τη λήψη της απόφασης του δικαστικού συμβουλίου. Περαιτέρω, το διάστημα, που μεσολαβεί μεταξύ της απόφασης του δικαστικού συμβουλίου και του χρόνου, στον οποίο ο μετατιθέμενος υποχρεούται να αναλάβει υπηρεσία στον τόπο, στον οποίο μετατέθηκε, δεν υπερβαίνει τους δύο μήνες και συμπίπτει εκ των πραγμάτων με το χρόνο των δικαστικών διακοπών, όπου επίσης ο δικαστικός λειτουργός χρεώνεται υποθέσεις εντός μάλιστα και του μηνός Σεπτεμβρίου κατά τον οποίο εκτελούνται οι μεταθέσεις και οι προαγωγές, οπότε δεν θα μπορούσε να μην εμφανίζεται χρεωμένος με δικογραφίες. Για τους λόγους αυτούς, η προτεινόμενη διάταξη της παρ. αυτής πρέπει να απαλειφθεί, καθότι είναι νομοθετικά άστοχη.