• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΣΙΡΟΣ' | 8 Ιουλίου 2010, 23:32

    ΑΡΧΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΥΣΤΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 0,2 ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ,  ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΙΣΟΠΟΣΑ ΣΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ. ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ. Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΚΟ ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΥΨΗΛΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ. ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΔΙΝΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΥΠΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ Α ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΝΤΕ ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΝΕΑ(ΑΡΑ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 9), ΕΝΩ Ο Β ΓΡΑΦΕΙ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ 15 ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΝΟΜΙΚΗΣ 6 (ΑΡΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ  9,6).