• Σχόλιο του χρήστη 'maria' | 19 Ιουλίου 2010, 16:24

    Η πριμοδότηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων παρόλο που εκ πρώτης όψεως  μπορεί να θεωρηθεί ως  ένα αντικειμενικό κριτήριο για την εισαγωγή στην εθνική σχολή δικαστών εντούτοις κατά αποτέλεσμα και λόγω των οικονομικών και κοινωνικών ανισοτήτων οδηγεί  πράγματι σε αθέμιτες διακρίσεις μεταξύ των υποψηφίων.    Εξάλλου,  οι κάτοχοι των ως άνω τίτλων έχουν την δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις  τους αφενός στις  γραπτές εξετάσεις εισαγωγής στην σχολή αφετέρου δε και κατά την φοίτηση τους στην σχολή αλλά και κατά την υπηρεσιακή τους εξέλιξη. Περαιτέρω  η υποχρεωτική εξέταση σε μία ξένη γλώσσα καλώς θεσμοθετήθηκε αλλά ο  ισότιμος συνυπολογισμός  της εξέτασης αυτής όπως και του βαθμού  εξέτασης του μαθήματος γενικής παιδείας πρέπει να επανεξεταστούν, διότι,  έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο στις εξετάσεις του 2009 υποψήφιος να λαμβάνει μεγαλύτερο μέσο όρο στα αμιγώς νομικά μαθήματα απο συνυποψήφιο του ο οποίος όμως λαμβάνει μεγαλύτερο βαθμό στο μάθημα γενικής παιδείας και στην υποχρεωτική ξένη γλώσσα με αποτέλεσμα ο συνάδελφος με το μεγαλύτερο μέσο όρο στα νομικά μαθήματα να βρίσκεται στην σειρά 70 της κατάταξης και ο άλλος με το μεγαλύτερο βαθμό στην ξένη γλώσσα και στο μάθημα γενικής παιδείας στην 22!!! τέλος θεωρώ ότι πρέπει να μειωθεί  το ποσοστό συμμετοχής της προφορικής διαδικασίας με αντίστοιχη αύξηση της γραπτής και φρονώ ότι ενισχύει την αντικειμενικότητα και το αδιάβλητο των σχετικών εξετάσεων