• Σχόλιο του χρήστη 'ΧαράλαμποςΠ.' | 19 Νοεμβρίου 2015, 10:07

    Κε/Κα Gm κάποιος με προδιάθεση ομοφ/λιας μπορεί να είναι και πιστός και να γίνει και Άγιος αν πραγματικά το θέλει. Ένας υπερήφανος gay, όχι. Το πρόβλημα είναι στο pride όχι στο gay. Αντιλαμβάνεστε τώρα την διαφορά; Είναι ελεύθερος να επιλέξει αλλά να ξέρει τι επιλέγει και τι αφήνει. Δεύτερον το θέμα μας εδώ είναι με την θεσμοθέτηση του κρεβατιού και όχι με αυτό καθ εαυτό το κρεβάτι. Από το 1951 νομίζω δεν υπάρχει ποινικοποίηση του κρεβατιού άρα μην ωρύεστε. Κε ΙΩΑΚΕΙΜ ναι, παιδιά έχουμε γιαυτό προβληματιζόμαστε για τον κόσμο που θα μεγαλώσουν και για το εαν στο αναγνωστικό τους μπουν τέσσερις ισότιμοι τύποι οικογενειών σαν πρότυπο, στο όνομα των δικαιωμάτων των μειονοτήτων. Επίσης για να τελειώνουμε με την καραμέλα σας, σας ΡΩΤΩ: "Επιφυλλάσομαι και ΑΜΦΙΒΑΛΩ π.χ. για το εάν το ζευγάρι ενός άντρα που έγινε γυναίκα(τρανσ-) και ενός άντρα που ντύνεται μόνιμα σαν γυναίκα (δεν θυμάμαι πως λέγεται η περίπτωση του δεύτερου συγνώμη...) μπορεί να θεσμοθετήσει την περίπτωση του, να αναγνωριστεί ο γάμος του ως ισότιμος με τον παραδοσιακό, και ΚΥΡΙΩΣ να υιοθετήσουν παιδι" ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΦΟΒΙΚΟΣ; Πέστε μου να το ξέρω να πάω σε ψυχολόγο και να ακολουθήσω την ανάλογη θεραπεία προσαρμογής (λοβοτομή;) στα νέα ήθη... Πέστε όμως οτι και εσείς συμφωνείτε πλήρως με τα δικαιώματα τους για να ξέρουμε με ποιόν μιλάμε και για τί μιλάμε (και μην πείτε το κλασικό επιχείρημα των παιδιών περί αγάπης και στοργής -δεν είναι αρκουδάκια- δε περνάει, υπάρχει και ο ψυχισμός και οι προσλαμβάνουσες παραστάσεις)... Και πείτε ότι το εν λόγω σύμφωνο είναι η αρχή μόνον. Τουλάχιστον εμείς είμαστε ξεκάθαροι... Κυρίες και Κύριοι Τζαμουράνη Δημήτρη Augusto (Ευχαριστούμε που μας αποκάλυψες τι ακολουθεί, στην ιστοσελίδα του τόξου), Στέλα, και λοιποί, εμείς εν έτη 2015 μιλάμε για θεό (θέλει τόλμη) και δεν κρυβόμαστε. Εσείς πείτε ευθέως τι απαντάτε στο παράδειγμα της ¨οικογένειας¨ που έθεσα; Πείτε ότι θέλετε μία κοινωνία άφυλη για να μιλάμε σταράτα.