• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Συράκος' | 20 Νοεμβρίου 2015, 12:13

    Δεν έχω νομικές γνώσεις ώστε να σχολιάσω το άρθρο από νομική άποψη. Όμως θα ήθελα να πω ότι γενικά ο νόμος αυτός και η επιχειρηματολογία που τον στηρίζει χαρακτηρίζεται από αδιαφορία για τα παιδιά. Το ζητούμενο είναι η "ισότητα", δηλαδή να μην αισθάνεται μειονεκτικά ο ομοφυλόφιλος επειδή ο ετεροφυλόφιλος έχει παιδί και όχι αυτός. Τα κίνητρα είναι εγωιστικά, και αυτό αντανακλάται σε αρκετά σχόλια σε αυτή τη διαβούλευση αυτών που υποστηρίζουν τον νόμο, ή τον προτρέπουν να πάει ακόμα παραπέρα. Όμως έννοιες όπως "ισότητα", "ελευθερία", "θρησκεία", "δημοκρατία" κλπ. αν και καλές καθ'εαυτές πολλές φορές έχουν χρησιμοποιηθεί για να υποστηριχθούν κακοί σκοποί. Αναφέρεται ότι υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι δεν υπάρχει διαφορά στον ψυχισμό των παιδιών που ανατρέφονται από ετερόφυλα και ομόφυλα ζευγάρια. Όμως πάντοτε σε τέτοιου είδους αμφιλεγόμενα ζητήματα υπάρχουν έρευνες με αντικρουόμενα συμπεράσματα, πολλές φορές χρωματισμένα με ιδεολογικές αντιλήψεις. Συνήθως πρέπει να περάσει πολύς καιρός για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα, ενώ τώρα η έρευνα είναι πολύ πρώιμη. Ο κοινός νούς λέει ότι εφόσον στη φύση δεν συναντάται η κατάσταση την οποία προβλέπει ο παρών νόμος, άρα και από εξελικτική άποψη ακόμα αν το δει κανείς εγείρονται αρκετές ανησυχίες. Βεβαίως και παιδιά που ανατρέφονται από ετερόφυλα ζευγάρια αρκετές φορές βιώνουν στην οικογένειά τους πολύ άσχημες καταστάσεις, αλλά αυτό δεν αποτελεί επιχείρημα υπέρ του παρόντος νόμου - το ζητούμενο είναι σε κάθε περίπτωση να προστατεύεται το παιδί. Κατά τη γνώμη μου κακώς εισάγεται αυτός ο νόμος, δημιουργώντας σχίσματα στην παραδοσιακά συντηρητική ελληνική κοινωνία. Βεβαίως και ο συντηρητισμός αυτός δεν είναι πάντοτε καλός και τα πιο "προοδευτικά" μέλη της κοινωνίας αυτής θα πρέπει να προστατεύονται απο αναίτιες επιθέσεις, ή και παραδοσιακά λανθασμένες αντιλήψεις θα πρέπει ήπια και σιγά-σιγά να διορθώνονται. Αυτός ο νόμος όμως θεωρώ ότι ξεφεύγει από αυτό το πλαίσιο. Η Ελλάδα θα πρέπει να μπορεί να υπερασπίζεται τις κοινωνικές/πολιτισμικές της ιδιαιτερότητες απέναντι στους Ευρωπαίους και να κάνει αργά και προσεκτικά βήματα, διότι μέσα στις Ευρωπαϊκές κοινωνίες υπάρχουν πολλά προβλήματα, παρ' όλο το προσωπείο "δημοκρατίας", "ισότητας" κλπ. που υπάρχει εξωτερικά. Γι' αυτό και πολλά μέλη αυτών των κοινωνιών αυτών, είτε έχουν μεγαλώσει από ετερόφυλα είτε από ομόφυλα ζευγάρια, εν τέλει στρέφονται κατά των κοινωνιών αυτών, γενόμενοι εύκολα θύματα φανατικών ομάδων όπως το Ισλαμικό Κράτος. Αυτά θα πρέπει να μας προβληματίσουν.