Οι προθεσμίες που παρατάθηκαν με το άρθρο 37 του ν.3904/2010 (Α΄218) και τη με αριθμό 171/2-1-2012 (Β’111) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Προστασίας του Πολίτη παρατείνονται από τη λήξη τους για ακόμα δύο έτη. Με απόφαση των παραπάνω Υπουργών, οι προθεσμίες του προηγούμενου εδαφίου μπορούν να παραταθούν μέχρι δύο (2) ακόμα έτη.
Άρθρο 101
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 01: Ορισμός ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 02: Παραγωγή, κατοχή και διακίνηση ναρκωτικώνΆρθρο 02: Παραγωγή, κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 03: Πρόδρομες ουσίεςΆρθρο 03: Πρόδρομες ουσίες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 04: Έλεγχος και εποπτεία επί των ναρκωτικώνΆρθρο 04: Έλεγχος και εποπτεία επί των ναρκωτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Επιτροπή Ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 06: Αμοιβή μελών και γραμματέαΆρθρο 06: Αμοιβή μελών και γραμματέα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 07: Καθορισμός προϋποθέσεων διάθεσης σκευασμάτων και ιδιοσκευασμάτωνΆρθρο 07: Καθορισμός προϋποθέσεων διάθεσης σκευασμάτων και ιδιοσκευασμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08: Συνταγές χορήγησης ναρκωτικών και παραβάτες αυτών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 09: Χορήγηση ναρκωτικών από φαρμακοποιούςΆρθρο 09: Χορήγηση ναρκωτικών από φαρμακοποιούς
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 10: Προμήθεια ναρκωτικώνΆρθρο 10: Προμήθεια ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11: Κατεργασία ναρκωτικώνΆρθρο 11: Κατεργασία ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12: Φαρμακευτικά σκευάσματα οπίουΆρθρο 12: Φαρμακευτικά σκευάσματα οπίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13: Πώληση ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14: Υποχρεώσεις φαρμακοποιώνΆρθρο 14: Υποχρεώσεις φαρμακοποιών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15: Έλεγχος διάθεσης ναρκωτικών και επιβολή προστίμωνΆρθρο 15: Έλεγχος διάθεσης ναρκωτικών και επιβολή προστίμων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16: Καθορισμός τιμής ναρκωτικώνΆρθρο 16: Καθορισμός τιμής ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17: Τελωνειακή φύλαξη ναρκωτικώνΆρθρο 17: Τελωνειακή φύλαξη ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18: Εξαγωγή ναρκωτικώνΆρθρο 18: Εξαγωγή ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19: Αποστολή ναρκωτικών διαμέσου της Ελλάδας και εισαγωγή τους με δέματα ή επιστολέςΆρθρο 19: Αποστολή ναρκωτικών διαμέσου της Ελλάδας και εισαγωγή τους με δέματα ή επιστολές
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20: Διακίνηση ναρκωτικώνΆρθρο 20: Διακίνηση ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21: Προνομιούχες περιπτώσειςΆρθρο 21: Προνομιούχες περιπτώσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22: Διακεκριμένες περιπτώσειςΆρθρο 22: Διακεκριμένες περιπτώσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23: Ιδιαίτερα διακεκριμένες περιπτώσειςΆρθρο 23: Ιδιαίτερα διακεκριμένες περιπτώσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24: Πρόκληση και διαφήμισηΆρθρο 24: Πρόκληση και διαφήμιση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25: Οδήγηση μεταφορικών μέσωνΆρθρο 25: Οδήγηση μεταφορικών μέσων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26: Ευθύνη και κυρώσεις νομικών προσώπωνΆρθρο 26: Ευθύνη και κυρώσεις νομικών προσώπων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27: Ευνοϊκά μέτραΆρθρο 27: Ευνοϊκά μέτρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28: Πράξεις ελεγκτικών οργάνωνΆρθρο 28: Πράξεις ελεγκτικών οργάνων
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 29: Καλλιέργεια κάνναβης, δημόσια χρήση ναρκωτικών ουσιών, πλαστογραφία ιατρικής συνταγής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30: Μεταχείριση εξαρτημένων χρηστών από ναρκωτικές ουσίεςΆρθρο 30: Μεταχείριση εξαρτημένων χρηστών από ναρκωτικές ουσίες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31: Ειδική μεταχείριση χρηστών ναρκωτικών ουσιών στην προδικασίαΆρθρο 31: Ειδική μεταχείριση χρηστών ναρκωτικών ουσιών στην προδικασία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32: Έννομες συνέπειες της συμμετοχής σε θεραπευτικά προγράμματα απεξάρτησης εκτός καταστημάτων κράτησηςΆρθρο 32: Έννομες συνέπειες της συμμετοχής σε θεραπευτικά προγράμματα απεξάρτησης εκτός καταστημάτων κράτησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33: Έννομες συνέπειες της ολοκλήρωσης θεραπευτικού προγράμματος απεξάρτησης εκτός σωφρονιστικών καταστημάτωνΆρθρο 33: Έννομες συνέπειες της ολοκλήρωσης θεραπευτικού προγράμματος απεξάρτησης εκτός σωφρονιστικών καταστημάτων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34: Εισαγωγή σε θεραπευτικό ή ειδικό κατάστημα κράτησηςΆρθρο 34: Εισαγωγή σε θεραπευτικό ή ειδικό κατάστημα κράτησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35: Απόλυση υπό όροΆρθρο 35: Απόλυση υπό όρο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36: Απαγόρευση άσκησης επαγγέλματοςΆρθρο 36: Απαγόρευση άσκησης επαγγέλματος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37: Περιορισμοί διαμονήςΆρθρο 37: Περιορισμοί διαμονής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38: Εκτέλεση μέτρου περιορισμού διαμονήςΆρθρο 38: Εκτέλεση μέτρου περιορισμού διαμονής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39: Ανήλικοι και νεαροί ενήλικες δράστεςΆρθρο 39: Ανήλικοι και νεαροί ενήλικες δράστες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40: ΔήμευσηΆρθρο 40: Δήμευση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 41: Κατάσχεση και Δήμευση ΝαρκωτικώνΆρθρο 41: Κατάσχεση και Δήμευση Ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 42: ΠροανάκρισηΆρθρο 42: Προανάκριση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 43: Προδικασία – ΑρμοδιότητεςΆρθρο 43: Προδικασία – Αρμοδιότητες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 44: Εποπτεία προανάκρισης και προκαταρτικής εξέτασηςΆρθρο 44: Εποπτεία προανάκρισης και προκαταρτικής εξέτασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 45: Διάθεση εσόδωνΆρθρο 45: Διάθεση εσόδων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 46: Μεταφορά πιστώσεωνΆρθρο 46: Μεταφορά πιστώσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47: Διάθεση ναρκωτικών ουσιών για εκπαιδευτικούς σκοπούςΆρθρο 47: Διάθεση ναρκωτικών ουσιών για εκπαιδευτικούς σκοπούς
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 48: Διυπουργική Επιτροπή για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης κατά των ΝαρκωτικώνΆρθρο 48: Διυπουργική Επιτροπή για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης κατά των Ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49: Εθνικός Συντονιστής για την Αντιμετώπιση των ΝαρκωτικώνΆρθρο 49: Εθνικός Συντονιστής για την Αντιμετώπιση των Ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50: Εθνική Επιτροπή Σχεδιασμού και Συντονισμού για την ΑντιμετώπισηΆρθρο 50: Εθνική Επιτροπή Σχεδιασμού και Συντονισμού για την Αντιμετώπιση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51: Εγκεκριμένοι Οργανισμοί θεραπείας στο πλαίσιο του ποινικού συστήματοςΆρθρο 51: Εγκεκριμένοι Οργανισμοί θεραπείας στο πλαίσιο του ποινικού συστήματος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 52: Διοίκηση του Ο.ΚΑ.ΝΑ.Άρθρο 52: Διοίκηση του Ο.ΚΑ.ΝΑ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 53: Σκοπός του Ο.ΚΑ.ΝΑ.Άρθρο 53: Σκοπός του Ο.ΚΑ.ΝΑ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 54: Πόροι του Ο.ΚΑ.ΝΑ.Άρθρο 54: Πόροι του Ο.ΚΑ.ΝΑ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 55: Προσωπικό του Ο.ΚΑ.ΝΑ.Άρθρο 55: Προσωπικό του Ο.ΚΑ.ΝΑ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 56: Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕ.Θ.Ε.Α.)Άρθρο 56: Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕ.Θ.Ε.Α.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57: Ειδικά προγράμματα απεξάρτησης στα Ψυχιατρικά Νοσοκομεία Αττικής και Θεσσαλονίκης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58: Ανάπτυξη, εποπτεία και έλεγχος συμβουλευτικών σταθμών και θεραπευτικών κέντρωνΆρθρο 58: Ανάπτυξη, εποπτεία και έλεγχος συμβουλευτικών σταθμών και θεραπευτικών κέντρων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 59: Κέντρα Απεξάρτησης ΚρατουμένωνΆρθρο 59: Κέντρα Απεξάρτησης Κρατουμένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 60: Προγράμματα πρόληψηςΆρθρο 60: Προγράμματα πρόληψης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 61: Σύμβαση εργασίαςΆρθρο 61: Σύμβαση εργασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 62: Αναψηλάφηση – «Συμμόρφωση» προς τις αποφάσεις του ΕΔΔΑΆρθρο 62: Αναψηλάφηση – «Συμμόρφωση» προς τις αποφάσεις του ΕΔΔΑ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 63: ΠροθεσμίαΆρθρο 63: Προθεσμία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 64: Ομοδικία στον Άρειο Πάγο – Ερημοδικία – Απαράδεκτη συζήτησηΆρθρο 64: Ομοδικία στον Άρειο Πάγο – Ερημοδικία – Απαράδεκτη συζήτηση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 65Άρθρο 65
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 66Άρθρο 66
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 67Άρθρο 67
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 68Άρθρο 68
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 69Άρθρο 69
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 70Άρθρο 70
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 71Άρθρο 71
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 72Άρθρο 72
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 73: Σύσταση Επιτροπής για τη σύνταξη νέου Ποινικού Κώδικα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 74Άρθρο 74
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 75Άρθρο 75
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 76: Τακτικές άδειες κρατουμένωνΆρθρο 76: Τακτικές άδειες κρατουμένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 77Άρθρο 77
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 78: Διαγραφές πειθαρχικών ποινών κρατουμένωνΆρθρο 78: Διαγραφές πειθαρχικών ποινών κρατουμένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 79Άρθρο 79
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 80: Δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων κατηγορουμένωνΆρθρο 80: Δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων κατηγορουμένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 81: Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης Σωφρονιστικής πολιτικήςΆρθρο 81: Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης Σωφρονιστικής πολιτικής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 82: Θέσεις του προσωπικού των Καταστημάτων ΚράτησηςΆρθρο 82: Θέσεις του προσωπικού των Καταστημάτων Κράτησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 83: Διάθεση κατασχεμένων αυτοκινήτων σε καταστήματα κράτησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 84
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 85: Ρυθμίσεις που αφορούν στη συγκρότηση του Συμβουλίου ΧαρίτωνΆρθρο 85: Ρυθμίσεις που αφορούν στη συγκρότηση του Συμβουλίου Χαρίτων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 86: Παροχή κοινωφελούς εργασίαςΆρθρο 86: Παροχή κοινωφελούς εργασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 87: Αίτηση επανάληψης της διαδικασίαςΆρθρο 87: Αίτηση επανάληψης της διαδικασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 88: Άσκηση δεύτερης προσφυγήςΆρθρο 88: Άσκηση δεύτερης προσφυγής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 89Άρθρο 89
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 90Άρθρο 90
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 91: Εκπαιδευτικές άδειεςΆρθρο 91: Εκπαιδευτικές άδειες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 92: Ειδική Νομική ΥπηρεσίαΆρθρο 92: Ειδική Νομική Υπηρεσία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 93: Τροποποίηση του άρθρου 56 του ν.345/1976Άρθρο 93: Τροποποίηση του άρθρου 56 του ν.345/1976
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 94Άρθρο 94
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 95Άρθρο 95
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 96
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 97
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 98Άρθρο 98
- 75 ΣχόλιαΆρθρο 99
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 100
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 101
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 103Άρθρο 103
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 104
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 105Άρθρο 105
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 106Άρθρο 106
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 107Άρθρο 107
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 108: Τροποποίηση διατάξεων του ν.3386/2005Άρθρο 108: Τροποποίηση διατάξεων του ν.3386/2005
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 109: Τροποποίηση διατάξεων του άρθ. 18 ν.2812/2000Άρθρο 109: Τροποποίηση διατάξεων του άρθ. 18 ν.2812/2000
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 110: Μεταβατικές διατάξεις Α΄ΜέρουςΆρθρο 110: Μεταβατικές διατάξεις Α΄Μέρους
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 111: Μεταβατικές διατάξεις Β΄ΜέρουςΆρθρο 111: Μεταβατικές διατάξεις Β΄Μέρους
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 112: Διατηρούμενες διατάξειςΆρθρο 112: Διατηρούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 113: Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 113: Καταργούμενες διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 114: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
25 Οκτωβρίου 2012, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Νοεμβρίου 2012, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
3 Σχόλια 162 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 13166 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- Νόμος για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σε εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679
- Κύρωση και προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της Σύμβασης της Χάγης της 13ης Ιανουαρίου 2000 για τη Διεθνή Προστασία Ενηλίκων
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Απόφασης - Πλαίσιο 2005/214/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 24ης Φεβρουαρίου 2005
- Ένταξη του Ψυχιατρείου Κρατουμένων Κορυδαλλού (Ψ.Κ.Κ.) στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (Ε.Σ.Υ.)
- Σύσταση Εθνικού Μηχανισμού Διερεύνησης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στα σώματα ασφαλείας και τους υπαλλήλους των καταστημάτων κράτησης
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Ίδρυση Υπηρεσίας Δικαστικής Αστυνομίας
- Εφαρμογή διατάξεων του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1939 του Συμβουλίου της 12ης Οκτωβρίου 2017, σχετικά με την εφαρμογή ενισχυμένης συνεργασίας για τη σύσταση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας
- Η Δικονομία του Ελεγκτικού Συνεδρίου
- Τροποποίηση του ν. 3251/2004 “Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης, τροποποίηση του ν. 2928/2001 για τις εγκληματικές οργανώσεις και άλλες διατάξεις”
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/343 για την ενίσχυση ορισμένων πτυχών του τεκμηρίου αθωότητας και του δικαιώματος παράστασης του κατηγορουμένου στη δίκη του στο πλαίσιο ποινικής διαδικασίας
- Μέτρα επιτάχυνσης και εξορθολογισμού της διοικητικής δίκης
- Ρύθμιση του επαγγέλματος του διαχειριστή αφερεγγυότητας
- «Σωφρονιστικός Κώδικας»
- Εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης
- Ενσωμάτωση στο ελληνικό δίκαιο της Οδηγίας 2014/62/EE σχετικά με την προστασία του ευρώ και άλλων νομισμάτων από την παραχάραξη και την κιβδηλεία
- Σχέδιο Νόμου για τη λήψη αναγκαίων μέτρων συμμόρφωσης με τα άρθρα 22,23,30,31 παρ.1 ,32 και 34 του Κανονισμού 596/2014
- Νομική Αναγνώριση της Ταυτότητας Φύλου- Εθνικός Μηχανισμός Παρακολούθησης και Αξιολόγησης του Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού
- Μέτρα Θεραπείας ατόμων που απαλλάσσονται από την ποινή λόγω ψυχικής ή διανοητικής διαταραχής
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2012/29/ΕΕ για τη θέσπιση ελάχιστων προτύπων
- Για την ενσωμάτωση στο ελληνικό δίκαιο της Οδηγίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 3ης Απριλίου 2014 περί της ευρωπαϊκής εντολής έρευνας σε ποινικές υποθέσεις
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
- Κύρωση της Σύμβασης του Συμβουλίου της Ευρώπης για την Πρόληψη και την Καταπολέμηση της Βίας κατά των γυναικών
- «Μέτρα Θεραπείας ατόμων που απαλλάσσονται από την ποινή λόγω ψυχικής ή διανοητικής διαταραχής» και λοιπές διατάξεις
- Μεταρρύθμιση του θεσμού της διαμεσολάβησης
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2013/48/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου της 22ας Οκτωβρίου 2013 σχετικά με το δικαίωμα πρόσβασης σε δικηγόρο
- Προϋποθέσεις τοποθέτησης ανηλίκων σε ίδρυμα ή ανάδοχη οικογένεια
- Συμφωνία για την ίδρυση Ενιαίου Δικαστηρίου Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας
- Τροποποιήσεις στον Πτωχευτικό Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
…και η κάλυψη των συνολικών αναγκών του σωφρονιστικού συστήματος.»
Αυτή είναι η φράση για την οποία μιλάω στο προηγούμενο σχόλιό μου και δεν έχει τυπωθεί.
Για άλλα 2 χρόνια λοιπόν θα παραμείνει η Διοίκηση της Εξωτερικής Φρουράς Καταστημάτων Κράτησης στην ΕΛ.ΑΣ.
Θα συνεχιστεί δηλαδή το φαινόμενο υπαξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. με 4-5 χρόνια υπηρεσίας, να είναι προιστάμενοι σε κρατικούς υπαλλήλους με 12 χρόνια υπηρεσία και με τυπικά προσόντα επιπέδου ΠΕ-ΤΕ, με ένα και δύο μεταπτυχιακούς τίτλους,ακόμη και με διδακτορικά.
Θα συνεχιστεί λοιπόν ο εγκλωβισμός ,η ομηρία και η καθήλωση αυτών των καταρτισμένων υπαλλήλων από την βαθμολογική τους εξέλιξη ,ή την μετακίνησή τους σε θέση ανάλογη των τυπικών τους προσόντων.
Παρά το γεγονός ότι οι εξωτερικοί φρουροί μπήκαμε στο ενιαίο μισθολόγιο χάνοντας το 40% του εισοδήματός μας και παρά το ότι ονομαστήκαμε κρατικοί υπάλληλοι, συνεχίζεται η απαγόρευση της μετάταξης από και προς την υπηρεσία,καθώς και η εξαίρεση από την αξιολόγηση!!!
Πως ακριβώς θα γίνει η αναβάθμιση του δημοσίου τομέα,όταν έχετε υπαλλήλους των οποίων τα προσόντα δεν χρησιμοποιείτε;
Το αποκορύφωμα όλων είναι ότι με την προσθήκη στο άρθρο 99 του παρόντος,που αφορά τα καθήκοντά μας, της φράσης: <>,μας στέλνετε-μετακινείτε ως υφισταμένους σε άλλο κλάδο,αυτόν της εσωτερικής φύλαξης, να εκτελούμε εντολές-διαταγές κρατικών υπαλλήλων με πολύ λιγότερα χρόνια υπηρεσίας,κατηγορίας ΔΕ,που έχουν τον βαθμό του υπαρχιφύλακα της σωφρονιστικής υπηρεσίας!!!
Έλεος,έστω και την τελευταία στιγμή αποδώστε δικαιοσύνη.
Οι παρατηρήσεις μου σε αυτό το άρθρο δεν αποτελούν κατά καμία έννοια μομφή για τους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. τους οποίους και θεωρώ ικανότατους και με τους οποίους έχω συνεργαστεί επί σειρά ετών κατά άψογο τρόπο.
Οι παρατηρήσεις μου έχουν να κάνουν μόνο και μόνο με την ορθή και αποτελεσματική στελέχωση της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης
από δικά της μέλη, όπως προβλέπεται και από το σύνολο των νόμων και επιτακτικά ζητείται επί σειρά ετών από το σύνολο των εξωτερικών φρουρών.
Η συγκεκριμένη παράταση, όπως και κάθε προηγούμενη οφείλεται ακριβώς στην αδυναμία ανάδειξης ιεραρχίας, η οποία να προέρχεται από τα σπλάχνα της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης, λόγω (επιτρέψτέ μου να το πιστεύω) του ότι ορισμένοι αρμόδιοι (άγνωστο σε εμένα ποιοι και για ποιο λόγο) αγνοούν, ότι η Εξωτερική Φρουρά διαθέτει Φρουρούς με Πανεπιστημιακή εκπαίδευση και μεταπτυχιακούς τίτλους ειδικούς για τέτοιου είδους υπηρεσίες, οι οποίες σχετίζονται με το σωφρονιστικό σύστημα.
Θα θυμίσω, μόνο ως παράδειγμα, ότι οι περισσότεροι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. έχουν περάσει από τα Τμήματα Κοινωνιολογίας, όπως κι εγώ, ως φοιτητές και ακόμη πιο πριν έχουν διδαχτεί στις σχολές της Αστυνομίας από καθηγητές Κοινωνιολογίας και Εγκληματολογίας.
Αναρωτιέμαι, λοιπόν, πως είναι δυνατόν η ίδια Πολιτεία, να θεωρεί τους Κοινωνιολόγους ικανούς και απαραίτητους να διδάσκουν τους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ., αλλά να τους αγνοεί, όταν μπορεί να τους χρησιμοποιήσει ως στελέχη στην διάρθρωση μιας υπηρεσίας, όπως η Εξωτερική Φρούρηση Καταστημάτων Κράτησης και να χρησιμοποιεί τους μαθητές των Κοινωνιολόγων ως διοικούντες;(χωρίς αυτό και πάλι να αποτελεί μομφή για τους τωρινούς ή παρεθόντες διοικούντες).
Εδώ βέβαι τίθεται και ένα ακόμη ερώτημα για έναν ακόμη τομέα: Πώς είναι δυνατόν να γίνονται ενέργειες για την δημιουργία εκπαιδευτών εξωτερικών φρουρών, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η ύπαρξη των πτυχιούχων σε συναφή αντικείμενα εξωτερικών φρουρών, οι οποίοι είναι οι πλέον κατάλληλοι να εκπαιδεύσουν άλλους;
Η παρούσα παράταση οφείλεται και στην λειψανδρία της εξωτερικής φρουράς (κυρίως στον Κορυδαλλό) και την κατά συνέπεια αδυναμία εκτέλεσης των μεταγωγών κρατουμένων, λειτουργία στην οποία υποστηριζόμεθα ακόμη (και για άλλα δύο χρόνια όπως φαίνεται) από την ΕΛ.ΑΣ..
Η λύση σε αυτό το τελευταίο πρόβλημα είναι και πάλι το άνοιγμα των μετατάξεων, αυτή την φορά προς την Υπηρεσία Εξωτερικής Φρούρησης, είτε με την έλευση υπαλλήλων που προέρχονται από συγχωνευθείσες/καταργηθείσες υπηρεσίες-οργανισμούς (οι οποίοι θα δεχθούν την κατάλληλη εκπαίδευση).
Έτσι, θα μπορέσει να αποδεσμευθεί και ένα σημαντικό κομμάτι της ΕΛ.ΑΣ. και να μπορέσει να επιστρέψει στο κυρίως έργο της που αφορά στην προστασία του πολίτη από το κάθε είδους έγκλημα.
Μήπως πρέπει οι αρμόδιοι υπάλληλοι του Υπουργείου μας, κατόπιν εντολής της Πολιτικής και Φυσικής Ηγεσίας, να δώσουν οριστικές, εκσυγχρονιστικές, ευρωπαϊκές και σύμφωνες με την αξιοκρατία και την διαφάνεια λύσεις για τέτοια σημαντικά θέματα: