Σχέδιο Νόμου « Για την τροποποίηση του ν.3213/2003 (Πόθεν έσχες) και διατάξεων του Ποινικού Κώδικα που αφορούν τα εγκλήματα σχετικά με την Υπηρεσία»

Τίθεται σε δημόσια διαβούλευση η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για την ενίσχυση της διαφάνειας στο δημόσιο βίο και την καταπολέμηση της διαφθοράς.
Οι προτεινόμενες ρυθμίσεις κινούνται σε δύο άξονες:

Α. Ενίσχυση της διαφάνειας σχετικά με την περιουσιακή κατάσταση των κρατικών λειτουργών, με ουσιαστικές τροποποιήσεις στην υποβολή δηλώσεων πόθεν έσχες.

Β. Καταπολέμηση της διαφθοράς, η οποία μπορεί να εκτείνεται σε όλα τα επίπεδα του δημόσιου τομέα, προτείνοντας τροποποιήσεις των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα που αφορούν τα σχετικά με την Υπηρεσία εγκλήματα.

Η διαφάνεια αποτελεί προτεραιότητα σε κάθε πρωτοβουλία της κυβέρνησης, όπως και η συμμετοχή των πολιτών στη διαμόρφωση των επιλογών της. Για αυτό, σας καλώ, να συμμετάσχετε στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, διατυπώνοντας τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας στις ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου. Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί στις 4 Μαρτίου 2010 και, αφού ληφθούν υπόψη τα αποτελέσματά της, το σχέδιο νόμου θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.


Χάρης Καστανίδης
Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας
& Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

  • 19 Μαρτίου 2010, 19:43 | ΒΑΡΒΑΣ

    Το «ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ» πρέπει να το υποστούν όλοι, αλλά όσοι συλλαμβάνονται να φοροδιαφεύγουν, πρέπει ό έλεγχος να είναι άμεσος και αυστηρός και μετά να ακολουθεί το σχετικό πρόστιμο. Επίσης δεν πρέπει να υπάρχει απόρρητο των τραπεζικών λογ/σμών για τις αρμόδιες υπηρεσίες του Κράτους (ΣΔΟΕ κλπ) Δεν είναι δυνατόν να προστατευονται οι απατεώνες, την στιγμή που η πατρίδα μας είναι σε τόσο πολύ δύσκολη θέση. Αναζητήστε ονόματα μεγαλοκαταθετών που «σήκωσαν» προσφάτως τα χρήματα τους και αλλάξτε τους τα φώτα.

  • 13 Μαρτίου 2010, 11:53 | βασιλης

    και εδω τα πραγματα ειναι απλα .εαν ενας δημοσιος υπαλληλος καταδικαστει για διαφθορα η τιμωρια να ειναι η εξης
    καθειρξη οσο προβλεπει ο νομος
    κατασχεση της περιουσιας που δεν αναφερεται στο ποθεν εσχες
    ανοιγμα των τραπεζικων λογαριασμων
    και το σπουδαιοτερο να χανει την ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ
    τιποτα απο τα παραπανω δεν ειναι παραλογο .
    οποιος μετα απο αυτα συνεχιζει να κανει λαδιες ειναι αξιος της μοιρας του

  • 4 Μαρτίου 2010, 22:51 | Κ Γερασούδης

    1) ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ : Από το 1975 έως σήμερα τα δύο μεγάλα πολιτικά κόματα της εξουσίας, διαχειρίστηκαν τρισσεκατομμύρια ευρώ, τα οποία με τις αλόγιστες πολιτικές τους , κατασπαταλήθηκαν σε μίζες και ψηφοθηρικές δαπάνες και ούτε ένας από αυτούς επέστρεψε τα κλοπιμαία ή μπήκε φυλακή .Επίσης οι εκπρόσωποι των ΟΤΑ, οι εκπρόσωποι διάφορων φορέων του δημοσίου κλπ καταέκλεψαν το δημόσιο και κοινοτικό χρήμα, για έργα που κάθε χρόνο θέλουν ξανά φτιάξιμο και ούτε ένας κλήθηκε να πληρώσει τις λαμογιές του. Η φοροδιαφυγή και η ασυδοσία από τις περισσότερες επιχ/σεις και ΦΠ είναι αλόγιστη μέχρι σήμερα και κανένας δεν κληθηκε να επιστρέψει τα κλοπιμαία και από αυτούς που κλήθηκαν οι περισσότεροι την έβγαλαν «καθαρή» , με διάφορα νόμιμα τεχνάσματα.
    Σήμερα που η ελλάδα καταρρέει , δεν γίνεται ούτε λόγος να επιστραφούν έστω τώρα τα κλοπιμαία την ύστατη στιγμή, αλλά βρήκαμε πάλι το εύκολο θύμα » τον λαουτζίκο «, να σώσουν την ελλάδα από την χρεωκοπία οι δημόσιοι υπάλληλοι με τις μεγάλες περικοπές στους μισθούς τους και φυσικά με τις αυξήσεις των εμμέσων φόρων, ξανά όλη η φτωχολογιά θα πληρώσει «την νύφη»
    2)Θερμά συγχαρητήρια Κύριοι, για 15 ψωροχιλιάδες θα πάει κάποιος καταναγκαστικά έργα για δέκα χρόνια .Μπράβο σας. Και αυτοί που αναφέρω στη πρώτη παράγραφο : που έφαγαν το μεδούλι της ελλάδος και της ευρωπαικής ένωσης , αυτοί πότε θα πάνε φυλακή!!!! ή αν θα πήγαιναν για πόσες ζωές έπρεπε να πάνε για να ισοφαρίσουν τις ποινές που σκέφτεσαι να καθιερώσετε για έναν δημόσιο υπάλληλο.
    Ας σοβαρευτούμε κύριοι, Ναί υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην δημόσια διοίκηση, αλλά δέν πρέπει να κάνουμε κυνήγι μαγισσών. Επιπλέον πρέπει να συμπληρωθεί η διάταξη και να περιλαμβάνει όλους που ζημιώνουν το δημόσιο συμφέρον: πολιτικά πρόσωπα, κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας και κατάργηση των εξεταστικών επιτροπών της βουλής, να δικάζονται απευθείας από το δικαστήριο όπως οι κοινοί θνητοί, ΄πρόσωπα της τοπικής αυτοδιοίκησης, όλοι όσοι έχουν διοικητική θέση σε δημόσιο ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα κλπ
    3) » Το εν γνώσει του ¨», πρέπει να διορθωθεί και να γίνει : » με δόλο «, επίσης πρέπει να διαχωριστούν οι πράξεις π.χ.: ο προσδιορισμός του φόρου ή το με άλλο τρόπο ελατώνει την δημόσια περιουσία, δεν μπορούν να έχουν την ίδια βαρύτητα με την είσπραξη βεβαιωμένου ποσού ή την διαχείρηση χρημάτων, .

    ΠΟΙΝΕΣ
    4) από 1.000 έως 15.000 ευρώ 1η φορά : α) επιστροφή χρημάτων, Β) έγγραφη επίπληξη, γ) αλλαγή αντικειμένου , 2η φορά: 1η + περικοπή (4) μισθών ενώ θα εργάζεται, 3η φορά : α) επιστροφή χρημάτων χ (2), β) απόλυση
    5) Από 15.001 έως 50.000 ευρώ 1η φορά : α) επιστροφή χρημάτων χ (2), β) έγγραφη επίπληξη, γ) περικοπή έξι (6) μισθών, ενώ θα υποχρεούται να εργάζεται
    5.2) από 15.001 έως 50.000 2η φορά : α) επιστροφή χρημάτων Χ (2), β) Υποχρεωτική αργία για δύο (2) χρόνια, γ)επιστροφή στην θέση του μόνο μόνο με επιτυχείς γραπτές εξετάσεις
    5.3) από 15.01 έως 50.000 3η φορά : α) επιστροφή χρημάτων Χ(3), β) απόλυση από την υπηρεσία του, γ) στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων για πέντε (5) χρόνια, δ) απώλεια δικαιώματος να επαναπροσληφθεί σε άλλη δημόσια ή δημοτική υπηρεσία μόνιμα ή μή , σε όλη την διάρκεια της ζωής του
    6) από 50.001 και πάνω, 1η φορά : α) επιστροφή χρημάτων χ(2), β) Υποχρεωτική αργία για τρία (3) έτη, γ) αλλαγή αντικειμένου, δ) οι αποδοχές για τα επόμενα δύο (2) χρόνια θα είναι στο μισό
    6.1)από 50.001 και πάνω, 2η φορά: α) επιστροφή χρημάτων χ(3), β) απόλυση , γ) στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων για οκτώ (8) χρόνια, δ) απώλεια δικαιώματος να επαναπροσληφθεί σε άλλη δημόσια ή δημοτική υπηρεσία εφ όρου ζωής.

  • 4 Μαρτίου 2010, 20:44 | ΜΥΛΩΝΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ

    ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 27 Φεβρουαρίου 2010, 22:06 | Χλωμούδης Σταμάτης

    Ο νέος νόμος για το πόθεν έσχες να έχει σαν πρώτο αρθρο την κατάργηση των προηγουμένων νόμων με αντίστοιχο περιεχόμενο, γιατί το μεγαλύτερο πρόβλημα των ελεκτικών αρχών, ηθελημένα ή αθέλητα, είναι η πολυνομία καθώς και η ευχή των παρανομούντων και να αφορά όλους τους Έλληνες πολίτες από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μέχρι και τον φτωχότερο πολίτη. Ο χρόνος παραγραφής να είναι ο ίδιος για όλους.
    Οι παρανομούντες να υποχρεούνται να επιστρέφουν πολλαπλάσιο της αξίας του περουσιακού στοιχείου, κινητού ή ακινήτου, που απέκτησαν χωρίς να μπορούν να το δικαιολογήσουν.

  • 27 Φεβρουαρίου 2010, 00:22 | golois apostolos

    ΥΠΟΥΡΓΕ
    ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ
    ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΓΙΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
    ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ:Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ!ΑΠΡΟΣΙΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΠΟΛΙΤΗ.
    ΑΝ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ
    ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.
    Ο Μ Ω Σ
    ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ(?)ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
    ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΧΑΛΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥ-
    ΒΕΡΝΗΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΕΣ
    ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ (ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ).
    ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΦΥΛΑΚΗ. ΚΙ ΕΝΩ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗ
    ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΗ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΣΑΣ (ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ)ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ,ΛΟΓΩ ΤΗΣ
    ΑΣΥΛΙΑΣ, ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΜΗΤΕΣ.
    ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΤΕ (ΟΙ ΠΟΛΙΤΙ-
    ΚΟΙ)ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ. ΚΙ ΕΦ ΟΣΟΝ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΕ, ΕΧΕΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΛΛΥΨΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΚΛΟΠΕΣ.
    ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΕΜΜΟΝΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΔΗ-ΜΙΟΥΡΓΗΜΑ.
    ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΝΑ:
    -ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ (ΕΞΕΛΙΠΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ)
    -ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ:ΟΛΟΙ (ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ,ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΛΠ)
    ΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ.
    -ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΕΙ Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ
    (ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ).
    -ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΟΠΟΥ ΔΡΑΣΤΕΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ Ο 14ΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΤΩΝ
    ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ.

  • 26 Φεβρουαρίου 2010, 12:13 | Ιωάννης Τζαγκαρουλάκης

    Προτείνεται, ως συμπλήρωμα του Νόμου, να θεσπιστεί ανώτατη αρχή διαφάνειας, η οποία να στελεχώνεται με έγκριση της Βουλής από δικαστικους, η οποία να διεκπαιρεώνει τους απαραίτητους ελέγχους που προβλέπει το Νομοσχέδιο λαμβάνοντας υπόψη άμεσα τις καταγγελίες και τα πραγματικά δεδομένα, δίχως την παρεμβολή της δικαστικών πράξεων, οι οποίες και χρονοβόρες και αναποτελεσματικές είναι.

  • 26 Φεβρουαρίου 2010, 00:43 | Tάσος Τέλλογλου

    -Η μετατροπή σε κακουργήματα όλων των αδικημάτων περί την υπηρεσία δέν βοηθάει στην διαλεύκανσή τους .Θα επρεπε συνεπώς ίσως αυτό το νομοσχέδιο να συνοδευτεί απο την καταργηση του νόμου 1608/50 που μπορεί να γίνει με΄ενα αρθρο μιαμισης αράδας «Ο νόμος 1608/50 καταργείται.Για τα αδικήματα για οποία επιβάλλεται ποινή με βάση αυτόν ισχύουν οι διατάξεις του ποινικού κώδικα».Διότι για σκεφτείτε ποιά θα είναι η μειωμένη ποινή όσων συμβάλλουν στην αποκάλυψη χρηματιμού υπουργού η υφυπουργού , το αδίκημα του οποίου εχει παραγραφεί με βάση αυτόν τον νόμο 2-12 χρόνια το λιγότερο ,12-20 το μάλλον σύνηθες , γιατί να συνεργαστεί;
    – Η Βουλή κρίνει και πάλι αν τα στοιχεία που δίνει ο κατηγορούμενος που ζητάει να ενταχθεί στα μέτρα επιείκειας είναι επαρκή .Αντιλαμβάνομαι οτι αυτό εχει σχέση και με το ποιός ασκεί την ποινική διωξη κατά υπουργών και υφυπουργών αλλά και αυτό αποτελεί αντικίνητρο για κάποιον να συνεργαστεί.Δέν θα ηταν απλούστερη και πιο αξιόπιστη μια διάταξη που να εδινε τη δυνατότητα να μην διωχθεί καθόλου όποιος αποκάλυπτε (με στοιχεία)νέα εμπλεκόμενα πρόσωπα και νέες πράξεις ανεξάρτητα αν είναι υπουργοί η όχι και απλώς ο νόμος να προβλέπει οτι αυτό ισχύει και για τους υπουργούς . Διότι ετσι οπως είναι διατυπωμένο το αρθρο 15 παραγραφος 3 του σχεδίου νόμου δίνεται και πάλι η εντύπωση οτι εκείνο που βαραίνει είναι κυρίως η προστασία των πολιτικών εναντι της προστασίας του συνεργαζόμενου με την ανάκριση κατηγορούμενου.Αλλά για αυτόν/αυτήν δέν συνετάγη αυτή η διάταξη;
    -Απο το 2003 αξιολογείται βαρύτερα και η απιστία στην ιδιωτική επιχείρηση αλλά απ ο,τι γνωρίζω καμμία δίκη δέν εχει γίνει απο τότε για στελέχη που …κλέβουν τις επιχειρήσεις τους , αδικήματα που συνδέονται στενά με τη δωροδωκία υπηρεσιακών και αλλων παραγόντων απο τα ποσά που υπεξαιρούν τα στελέχη των ιδιωτικών επιχειρήσεων.Μήπως θα επρεπε σε αυτό το σχέδιο νόμου να περιληφθεί διάταξη που να προβλέπει αυξημένη προστασία εναντί της επιχείρησης των whistleblowers που αποκαλύπτουν οικονομικά αδικήματα μέσα στην ιδιωτική επιχείρηση;

  • 24 Φεβρουαρίου 2010, 23:39 | Κλεισθένης Δημητριάδης

    Αγαπητοί συμπολίτες,

    Υπάρχει η ανάγκη για ισονομία αλλά τελικά .. η αυστηρή τιμωρία είναι η λύση;

    Θα θέσω ένα παράδειγμα για να καταλάβει ο Νομοθέτης τι εννοώ:

    Χτές ταξίδευα από την πόλη των Βρυξελλών (με το τραίνο) για το αεροδρόμιο για να γυρίσω στην Αθήνα , κάτι σαν τον Προαστιακό μας. Αγόρασα το εισιτήριο από το γκισέ (5 ευρώ) και μπήκα στο τραίνο. Πέρασε ο ελεγκτής και το τρύπησε. Δίπλα μου καθόταν ένας Πακιστανός που δεν είχε εισιτήριο.
    Του λέει ο ελεγκτής: Ξέρετε ότι το εισιτήριο είναι πιό ακριβό όταν το αγοράσετε μέσα στο τραίνο; Τώρα θα πρέπει να πληρώσετε 8 ευρώ δηλαδή 3 ευρώ περισσότερα!
    Όπως και έγινε, ο Πακιστανός έδωσε 8 ευρώ και πήρε ένα εισιτήριο, μέσα στο τραίνο και .. όλα καλά.

    Ξέρετε πόσο πληρώνει ο Έλληνας όταν πιαστεί χωρίς εισιτήριο στο λεωφορείο του ΟΑΣΑ από το αεροδρόμιο προς Αθήνα;
    60 φορές την αξία του εισιτηρίου, δηλαδή γύρω στα 200 ευρώ.

    Συμπέρασμα:

    Το βελγικό κράτος θεωρεί τον παραβάτη αφελή, αφηρημένο και προκειμένου να τον παραδειγματίσει, κρίνει ότι πρέπει να τον χρεώσει με ένα μικροποσό για να μην το ξανακάνει.

    Το ελληνικό κράτος,θεωρεί τον παραβάτη κλέφτη (εγγυημένα) και του παίρνει 60(!!!) φορές πάνω την αξία του εισιτηρίου….

    (Στο Ιράν, από ότι λένε, του κλέφτη του κόβουν το χέρι …)

    Τελικά, η αυστηρή ποινή είναι πάντα η λύση;;;;
    Μήπως πρέπει να το ψάξουμε λίγο πιό βαθειά;

    Άλλοι τρόποι! Χάσαμε τον πολίτη! Το κράτος πρέπει να ξαναβρεί τον πολίτη, όχι ο πολίτης το κράτος… Εμείς φτιάξαμε την δημοκρατία πρίν 2500 χρόνια, δεν γίνεται να μας λένε τώρα οι ξένοι πως να οργανώνουμε την κοινωνία μας!!!

    Η αυστηρή ποινή είναι ένας τρόπος αντιμετώπισης της παρανομίας.. όχι ο μοναδικός όμως. Είναι αποδεδειγμένο ότι ένας άπορος πατέρας, άμα το παιδάκι του μείνει νηστικό για μια εβδομάδα … τελικά θα κλέψει ένα μπουκάλι γάλα να του δώσει να πιεί.

    Φταίει ο πατέρας ή αυτός που τον έφερε σε αυτό το χάλι τελικά;

    Δύσκολη κρίση..

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

  • 24 Φεβρουαρίου 2010, 18:53 | ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΑΤΙΔΗΣ

    ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ κ.κ. Υπουργούς Δικαιοσύνης και Εργασίας

    Σέ συμμόρφωσι τῶν διεθνῶν της ὑποχρεώσεων, καί μέ σχετική καθυστέρησι, ἡ Ἑλληνική Δημοκρατία ἐνσωμάτωσε μέ: τόν Ν.2957/2001 τήν Σύμβασι τοῦ Συμβουλίου τῆς Εὐρώπης γιά θέματα ἀστικοῦ Δικαίου περί Διαφθορᾶς πού ὑπογράφηκε στό Στρασβοῦργο στίς 4 Νοεμβρίου 1999, μέ τόν Ν.3560/2007 τήν Διεθνή Σύμβασι Ποινικοῦ Δικαίου γιά τήν Διαφθορά πού ὑπογράφηκε στό Στρασβοῦργο στίς 27 Ἰανουαρίου 1999 καί τό Πρόσθετο Πρωτόκολλο Ποινικοῦ Δικαίου γιά τήν Διαφθορά πού ὑπογράφηκε ἐπίσης στό Στρασβοῦργο στίς 15 Μαΐου 2003 καί τέλος μέ τόν Ν.3666/2008 ἐνσωμάτωσε τήν Σύμβασι τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν κατά τῆς Διαφθορᾶς, πού υἱοθετήθηκε ἀπό τήν Γενική Συνέλευσι τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν στήν Νέα Ὑόρκη στίς 31 Ὀκτωβρίου 2003.

    Ἐπειδή οἱ ἀνωτέρω Διεθνεῖς Συνθῆκες, τά πρωτότυπα κείμενα τῶν ὁποίων μεταφέρθηκαν αὐτούσια στούς Ν.2957/2001, Ν. 3560/2007 & Ν.3666/2008, καθορίζουν μέτρα ἀποτελεσματικῆς προστασίας ἔναντι κάθε ἀδικαιολόγητης κακομεταχειρίσεως καί πιθανῶν ἀντιποίνων στό χῶρο ἐργασίας εἰς βάρος τῶν ἐργοδοτουμένων πού ἐνημερώνουν καλόπιστα καί μέ βασίμους λόγους τά ἁρμόδια ὄργανα τοῦ ἐργοδότη τους ἤ ἄλλες ἁρμόδιες ἀρχές γιά γεγονότα πού ἀφοροῦν ἀδικήματα, πού προβλέπονται καί ὁρίζονται ἀπό τίς προαναφερθεῖσες Διεθνεῖς Συμβάσεις,

    Ἐπειδή στήν πιό πρόσφατη Ἔκθεση ἀξιολογήσεως τῶν ἐπιθεωρητῶν τῆς Ὀμάδος τῶν Κρατῶν κατά τῆς Διαφθορᾶς (Group of States Against Corruption – GRECO) σχετικά μέ τήν συμμόρφωσι τῆς Ἐλληνικῆς Δημοκρατίας στίς συστάσεις τοῦ Συμβουλίου γιά λήψι μέτρων πρός ἀντιμετώπισι τῶν φαινομένων διαφθορᾶς στήν χώρα μας, συμπεραίνεται ὅτι ἡ Σύστασι ὑπ’ ἀριθμ. vi., ἡ οποία ἀφορᾶ στήν προαναφερθείσα παροχή προστασίας τῶν ἐργοδοτουμένων (whistleblower protection) δέν ἔχει ὑλοποιηθεῖ,

    Ἐπειδή ἡ Διεθνῆς Ὀργάνωσι γιά τήν Παγκόσμια Συμμαχία ἐναντίον τῆς Διαφθορᾶς (Transparency International), πού ἐνεργοποιεῖται στά πλαίσια τοῦ Ὀργανισμοῦ Οἰκονομικῆς Συνεργασίας καί ἀναπτύξεως, διαπιστώνει ἐπίσης στίς ἐκθέσεις της τήν ἀδυναμία τῶν θεσμοθετημένων μέτρων (Statutory obstacles) τῆς Ἐλληνικῆς Δημοκρατίας στήν μάχη ἐναντίον τῆς διαφθορᾶς, καί ἐπισημαίνει χαρακτηριστικά τήν ἀνυπαρξία τῶν ἀπαραίτητων μηχανισμῶν προστασίας τῶν ἐργοδοτουμένων πού ἀποκαλύπτουν διαφθορά ((whistleblower protection),

    Ἐπειδή πολλοί ἀφοσιωμένοι ἐργαζόμενοι στόν ἰδιωτικό καί τόν δημόσιο τομέα ὑπέστησαν ἤ/καί ἐξακολουθοῦν νά ὑφίστανται τά ἀνηλεή ἀντίποινα τῆς ἐργοδοσίας τους καί τήν καταστροφή τῆς ἐπαγγελματικῆς τους σταδιοδρομίας ἐπειδή ἀποτόλμησαν νά ἀντιδράσουν σέ παρανομίες πού συνέβησαν στό χῶρο ἐργασίας τους ἐνημερώνοντας καλόπιστα καί μέ βάσιμους λόγους κατά πρῶτον τά ἴδια τά ἁρμόδια ὄργανα τοῦ ἐργοδότη τους ἤ ἄλλες ἁρμόδιες ἀρχές,

    Ἐπειδή δυστυχῶς γιά τόν ἑλληνικό λαό, ὄλες οἱ Κυβερνήσεις τῶν τελευταίων χρόνων ἀπεδείχθησαν ἀνεπαρκεῖς στήν πάταξι τῆς διαφθορᾶς, ἐνῶ ἡ Ἑλλάδα δυσφημίζεται διεθνῶς μή συμμορφούμενη μέ τίς στοιχειώδεις ὑποχρεώσεις της πού ἀπορρέουν ἀπό τήν συμμετοχή της στούς διεθνεῖς ὀργανισμούς ὄπως εἶναι τό Συμβούλιο τῆς Εὐρώπης, ὁ ΟΟΣΑ, ὁ ΟΗΕ, ἡ GRECO, κ.λπ., μέ τραγικές συνέπειες στόν ἐργαζόμενο λαό καί στήν ἀνάπτυξι τῆς χώρας μας,

    ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

    Πότε σκοπεύουν τά ἁρμόδια Ὑπουργεῖα νά ὑλοποιήσουν τούς προβλεπομένους μηχανισμούς προστασίας τῶν ἐργοδοτουμένων πού ἀποκαλύπτουν διαφθορά στήν ἐργασία τους (whistleblower protection), ὥστε ἡ Ἑλληνική Δημοκρατία νά συμμορφωθῆ ἐπιτέλους μέ τίς προαναφερθεῖσες διεθνεῖς συνθῆκες ἐναντίον τῆς διαφθορᾶς;

    Ἀθῆναι, 18 Νοεμβρίου 2009

  • 24 Φεβρουαρίου 2010, 17:08 | ΓΙΑΝΝΗΣ _Κ

    Ελπίζουμε και περιμένουμε μετά το νόμο για το πόθεν έσχες (καλό βήμα) να φέρετε στη βουλή νόμο για την κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών. Να δικάζονται κανονικά όπως όλοι οι Έλληνες και οι βουλευτές και οι υπουργοί. Οι λόγοι για τους οποίους έγινε ο νόμος δεν νομίζω οτι εξακολουθούν να ισχύουν το 2010.

    Σχετικά με το νόμο του πόθεν έσχες η διαδικασία ελέγχου των δηλώσεων δεν βλέπω να αλλάζει καθόλου. Μήπως μια ανεξάρτητη αρχή θα έδινε μεγαλύτερο κύρος σε όλη τη διαδικασία. Γιατί μέχρι τώρα με τον ισχύοντα νόμο δεν είδαμε να γίνεται ή να αλλάζει και κάτι για τους έχοντες και κατέχοντες.

  • Ο κύριος Ανδρέας Βγενόπουλος είπε στην πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε στον κ. Νίκο Χατζηνικολάου, είπε:

    Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Το «πού πήγαν τα λεφτά;»
    Α. ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ: «Πού πήγαν τα λεφτά;» Τώρα είναι κυβέρνησις. Να μας πει η κυβέρνησις Σημίτη και η κυβέρνησις Καραμανλή – γυρίσουμε και λίγο πίσω, διότι διαφορετικά θα υπάρξει διαμαρτυρία ενός κομματιού της κοινωνίας- να μας πει πόσα έσοδα είχαν, είτε από φόρους είτε από αλλού είτε από δανεισμό και να μας δώσει ανάλυση πού πήγαν τα λεφτά.
    Και όταν δούμε συγκεκριμένα πού πήγαν τα λεφτά, τότε ακολουθώντας την πορεία του χρήματος θα βγουν και άλλα συμπεράσματα κ. Χατζηνικολάου. Άμα δεις έναν Πολιτιστικό Σύλλογο σε μια περιοχή της Ελλάδος που έχει πάρει 20 εκατομμύρια ευρώ από 5 διαφορετικά Υπουργεία Πολιτισμού, θα βρούμε τα λεφτά που έχουν μπει στο λογαριασμό του και μετά θα δούμε πού βγήκαν και πού πήγαν τα λεφτά.
    Θέλετε λοιπόν να κάνουμε κάθαρση και να αποδώσουμε Δικαιοσύνη και να εξευμενίσουμε την κοινωνία και να πάμε σ’ ένα σωστό πολιτικό σκηνικό; Πόθεν έσχες για τους πολιτικούς και απάντηση στο πού πήγαν τα λεφτά. Αν αυτό δε γίνει, τότε φοβάμαι ότι ενδεχομένως να έχουμε πολύ σημαντικές πολιτικές δυστοκίες στο μέλλον.

    Κύριε Υπουργέ, όπως αντιλαμβάνεστε, το θέμα της καταπολέμησης της διαφθοράς στον Δημόσιο Βίο έχει λύση.
    Αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση.
    Να μη ξεχνάτε βέβαια, ότι κατά 99%, πίσω από ένα διεφθαρμένο δημόσιο λειτουργό, βρίσκεται πάντα ένας πιο διεφθαρμένος πολιτικός (είτε αυτός είναι Αντιδήμαρχος, Δήμαρχος, Αντινομάρχης, Νομάρχης, Περιφερειάρχης, Υφυπουργός, Υπουργός). Και αν δεν φαίνεται ευδιάκριτα το σουλούπι του διεφθαρμένου πολιτικού, αναζητείστε αυτόν πίσω από τον οποίο κρύβεται, πίσω από τους στενούς του συνεργάτες, φίλους και υποστηρικτές.

    Κύριε Υπουργέ, όπως πολύ εύστοχα επισημαίνει ο κ. Βγενόπουλος, το χρήμα στη διαδρομή του αφήνει ανεξίτηλα ίχνη πίσω του.
    Δεν θα μπω λοιπόν στον πειρασμό καν να αναλύσω τις επιμέρους διατάξεις του νέου νόμου, εφόσον δεν φέρνετε προς ψήφιση πρώτα έναν νόμο που θα αφορά το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ και ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΌ ΠΟΘΕΝ έσχες για τους πολιτικούς της τελευταίας 20ετίας.

    Και κάτι ακόμα…
    Νόμους έχουμε, πολιτικούς να εμπνεύσουν την κοινωνία για την εφαρμογή τους δεν έχουμε.
    Εμπνεύστε μας λοιπόν κύριε Υπουργέ.

  • 24 Φεβρουαρίου 2010, 15:05 | θωμας

    να τροποποιηθεί το άρθρο 259 του Π.Κ για την παράβαση
    καΘήκοντος , ως προς το στοιχείο του σκοπού ζημίας με
    παράλειψη, γιατί δεν μπορεί να αποδειχθεί ποτέ
    π.χ δεν μπορεί να αποδείξει ο ενδιαφερόμενος ότι ο
    υπάλληλος της πολεοδομίας, ζητάει δικαιολογητικά που δεν
    πρβλέπονται στο νόμο, ή καταγράφει παρατηρήσεις στο φύλλο
    ελέγχου αβάσιμες , ή απαντάει με γενικό και αόριστο ‘εγγραφο , ώστε θέτει την υπόθεση σε μακροχρονια εκκρεμότητα , ώστε αναγκάζει τον πολίτη να προσφυγει σε
    αθέμιτα μέσα.[ΔΩΡΟΔΟΚΊΑ, ΜΕΣΟΝ , ΕΚΒΙΑΣΜΟ] ,
    ότι επιδιώκει δωροδοκία.[φακελάκι] ,
    Ο σκοπός είναι πολύ βαθεία μέσα στη σκέψη του υπαλληλου
    ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΣΑ. Προκαταρτική εξέταση
    Ο Πταισματοδίκης λυπάται τον υπάλληλο,
    Το αδίκημα είναι σοβαρό. ΄΄ΕΧΕΙ ,ΔΥΣΜΕΝΕΊς ΕΠΙΠΤΏΣΕΙΣ
    Απολυση, κλπ
    Ο αυστηρός νόμος , θα πρέπει να μπορεί και να εφαρμοσθεί
    όχι μόνο να υπάρχει
    Να εισάγεται η υπόθεση μετά από μήνυση έστω και ανώνυμη
    στο ακροατήριο με απ ευθείας κλήση , χωρίς προκαταρκτική εξέταση .
    Να τροποποιηθεί το άρθρο 105-106 του Εισ. Ν Α.Κ , και να
    ευθύνεται σε αποζημίωση για παράλειψη οφειλόμενης ενέργειας
    μόνο ο υπάλληλος και όχι το δημόσιο που δεν είναι υπάιτιο
    Να υπαχθεί η αρμοδιότητα εκδίκασης στο πρωτοδικείο του νομού , κα να εκδικάζεται η υπόθεση σε τρει΄ς μήνες χωρίς
    δικαίωμα έφεσης.
    Να τροποποιηθεί ο νόμος για τα ιδιαίτερα μαθήματα που παραδίνουν οι καθηγητές του δημοσίου κατ όικον επειδή δεν
    μπορεί να εφαρμοσθεί, λόγω του ασύλου κατοικίας και μη
    ύπαρξης μήνυσης .ΚΑΝΈΝΑς ΓΟΝΕΑς ΔΕΝ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΜΗΝΥΣΗ.
    Να εισάγεται η υπόθεση με απ ευθείας κλήση χωρίς πρακαταρκτική , στο ακροατήριο. μετα από ανώνυμη καταγγελία
    Να καταργηθεί ο προφορικός βαθμός , για την εισαγωγή στα ΑΕΙ ΤΕΙ

  • 23 Φεβρουαρίου 2010, 23:44 | Simple mind

    Αιτιολογική παρατήρηση
    Από τις αξιόποινες πράξεις που αφορούν εγκλήματα σχετικά με την υπηρεσία (ζαρντινιέρες, φακελάκια κλπ) διαπιστώνεται ότι φθάνουν με αξιώσεις στο ακροατήριο, μόνον όσες έχουν ως αδιάψευστα τεκμήρια κάποιες αντικειμενικές καταγραφές (κατά προτίμηση video).

    Παρακαλούμε επομένως, εφόσον σε κάθε άλλη περίπτωση το δικαιακό μας σύστημα διαθέτει την απαραίτητη επιτηδειότητα, φαυλότητα ή διαστροφή να μάς πείσει ότι αυτά που βλέπουμε δεν υπάρχουν, για την κατάργηση τού αξιόποινου κάθε αντικειμενικής καταγραφής αδικήματος (πλημμέλημα ή κακούργημα) σε δημόσιους χώρους και υπηρεσίες που τελείται από υπόλογους τών άρθρων 235 κ. εξ., και την βαρύνουσα σημασία τών σχετικών καταγραφών πρός απόδειξη τών αντίστοιχων αδικημάτων που τελούνται από επίορκους υπαλλήλους.

  • 23 Φεβρουαρίου 2010, 17:03 | ΑΓΡΙΝΙΩΤΗΣ

    ΚΥΡΙΟΙ
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Κ.Λ.Π..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ Π.Χ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ .\ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ Κ.Λ.Π ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ…ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΘΗ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΕΡΙ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ……………………………………………………..

    ΚΑΙ ΑΠΟ «ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ» ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΕΝΤΟΣ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ .(ΕΝΑ ΕΤΟΣ)
    ΚΑΤ’ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΤΕ ΟΣΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΨΕΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

    ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΧΡΑΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΑΤΗ.

    ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΥΡΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ

    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕ ΝΟΜΙΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΒΟΛΕΣ ΘΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ ΜΕΧΡΙ ΕΥΡΕΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗΣ…….ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗΣ ΑΘΩΩΣΗΣ

    ΤΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΑ…. ΠΑΡΑΠΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ Κ.Λ.Π…..ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ……………

  • 23 Φεβρουαρίου 2010, 14:23 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΚΟΥΒΙΝΟΥ

    Ο ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ,ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ,ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΊ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ «ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ».ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ, ΝΑ ΥΠΑΧΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΠΟΥ ΙΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ 5ΕΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ.ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ;ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ; ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ, «ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΜΑΣ» ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ.ΕΑΝ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΕ ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΡΙΝ ΑΝΑΜΙΧΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ.
    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΓΕΛΙΟ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 20.000,00 ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΜΑΥΡΑ ΔΙΣ.ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.ΤΟΣΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΟΛΙΓΩΝ.
    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ 10-15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΤΗΔΗΟΙ «ΥΠΟΥΡΓΟΙ» ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΙΣΩ.ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ, ΝΑ ΣΙΤΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ.
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ …ΚΑΤΙ.