• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαννης' | 25 Φεβρουαρίου 2020, 11:42

    Η συντριπτικη πλειοψηφια των παρόχων καταδυτικών υπηρεσιων στην Ελλαδα χρησιμοποιει φουσκωτα σκαφη, κυριως με μεγαλες εξωλεμβιες. Η χρησιμοποιηση του κλωβου ασφαλειας δημιουργει προβληματα στην ωση και την αποδοση του κινητηρα, ειναι παντελώς ακαταλληλη, ενώ παρλληλα κανει και τη διενεργεια ελιγμων, μανουβρες, σαφως πιο δυσκολη. Πρεπει να καταργηθει Οι εχοντες εργαστεί τουλαχιστον επι διετια σε καταδυτικο κεντρο, κι εχουν διαπιστωμενα διακυβερνησει σκαφος μεταφορας αυτοδυτων, θα πρεπει επιτελους να δικαιουνται να συμμετασχουν σε εξετασεις αποκτησης διπλωματος πηδαλιουχου. Με το υφισταμενο, απηρχειωμενο καθεστώς, δεν μπορουν. Η απαραδεκτη υφισταμενη κατασταση, απαιτει προκειμενου να μπορεσει καποιος να δωσει εξετασεις για διπλωμα πηδαλιουχου, να εχει ναυτικο φυλλαδιο και δυο χρονια θαλασσια υπηρεσια, ανεξαρτητως ειδικοτητας. Δηλαδη εναν απλος ναυτης σε ποσταλι, φερ ειπειν, ως πληρωμα κουβερτας, θεωρειται απο τη νομοθεσια ως εν δυνάμει καταλληλος για διπλωμα πηδαλιουχου, ενώ ενας πάροχος καταδυτικών υπηρεσιων που κυβερνα 8-10 μ σκαφη καθημερινα, μεταφεροντας κοσμο, δεν του επιτρεπεται να παρει διπλωμα πηδαλιουχου επειδη δεν εχει ναυτικο φυλλαδιο. Αυτο ειναι απαραδεκτο εν ετει 2020