• Σχόλιο του χρήστη 'Νικολαις Καραμαλη' | 9 Μαρτίου 2020, 12:40

    Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να καταργηθεί η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη γιατί ενημερώνει τον πελάτη για υποχρεώσεις και δικαιώματα Όσων αφορά την πρόσληψη ναυαγοσώστη σε κάθε κοινόχρηστη πισίνα τουριστικού καταλύματος, πού πάντα χρησιμοποιείται από τούς λιγοστούς πελάτες πού μένουν σ΄ αυτό, η ρύθμιση αυτή θά εξουθενώσει οικονομικά τίς μικρές μας επιχείρηση όπως έχουμε δεί και από άλλα αντίστοιχα μέτρα στό παρελθών. Ο νόμος θα πρέπει να μείνει όπως είναι έχοντας επόπτη ασφαλείας διότι τα μικρά