• Σχόλιο του χρήστη 'Αχιλλέας Π.' | 5 Μαρτίου 2011, 17:22

    Αντί να πληρώνουμε ως χώρα τεράστια ποσά για τουριστική διαφήμιση σε ξένα ΜΜΕ, ας αφιερώσουμε έστω και μια χρονιά το 1/2 του σχετικού κονδυλίου στο να στείλουμε θεατρικές ομάδες σε άλλες χώρες, να παρουσιάσουν τη δουλειά τους. Ας το δουν ως πείραμα έστω οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου πολιτισμού & τουρισμού. Με τόσα και τόσα έχουμε πειραματιστεί ως χώρα, δε χάθηκε ο κόσμος αν στεναχωρήσουμε το διαφημιστικό τμήμα του CNN φέτος.