Άρθρο 01

Η περ. α της παρ. 2 του άρθρου 1 του ν. 393/1976 (Α’ 199) αντικαθίσταται ως εξής:
«Την κατάρτιση και εκτέλεση προγραμμάτων εκδρομών και περιηγήσεων εντός ή εκτός χώρας με ιδιόκτητα ή μισθωμένα θαλάσσια, χερσαία ή αεροπορικά μεταφορικά μέσα.»

  • Αδυνατούμε να αντιληφθούμε τη σκοπιμότητα του άρθρου, καθώς από την μέχρι σήμερα εφαρμογή του ως έχει τα τελευταία 40 χρόνια ουδέν πρόβλημα έχει δημιουργηθεί. Η επιδίωξη του νομοθέτη όσον αφορά τα χερσαία μεταφορικά μέσα ήταν ακριβώς αυτή, οι οργανωμένες εκδρομές να πραγματοποιούνται αποκλειστικά με τουριστικά λεωφορεία ΔΧ και ΤΕΟΜ, που επίσης είναι ΔΧ, ως ο νόμος 711/77 ορίζει.

    Η τροποποίηση της διάταξης ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις οργανωμένες εκδρομές και ΙΧ μέσα χερσαίας επιβατικής μεταφοράς – ΙΧ λεωφορεία, σχολικά και ΚΤΕΛ, λεωφορεία ξενοδοχείων αλλά και οχήματα ΕΙΧ – μας βρίσκει κάθετα αντίθετους, καταστρατηγεί και απαξιώνει το έργο του ΔΧ τουριστικού λεωφορείου καθώς συνιστά μονομερή απελευθέρωση εις βάρος του και ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου.

    Ο κλάδος των τουριστικών γραφείων και τουριστικών λεωφορείων αντιτίθεται πλήρως.

    ΓΕΠΟΕΤ- Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού

  • Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Το υπό ψήφιση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Μεταφορών- Υποδομών για τα υδροπλάνα προβλέπει περιορισμό των ναυλώσεων των υδροπλάνων επιτρέποντας μία μόνο μετάβαση σε ναυλωμένο προορισμό με αφετηρία και επιστροφή απο/προς αδειοδοτημένο Υδατοδρόμιο. Η απαγόρευση μιας νέας ναύλωσης από το σημείο που ολοκληρώνεται η προηγούμενη δεν προβλέπεται σε κανένα άλλο μέσο που δύναται να ναυλωθεί (ταξί – αεροπλάνο – ελικόπτερο – θαλάσσιο μέσο). Όταν τα Υδροπλάνα ξεκινήσουν κάποτε να δραστηριοποιούνται θα αποτελούν το «βαρύ» χαρτί του Ελληνικού τουρισμού και η κύρια δραστηριοποίηση τους θα είναι στις ναυλώσεις και λιγότερο στις τακτικές δρομολογήσεις. Ως εκ τούτου θα πρέπει να παραμείνει η πρόβλεψη για έξι (6) ζεύγη, ήτοι προσθαλάσσωση και αποθαλάσσωση απο υδάτινα πεδία κατά τη διάρκεια της ίδιας αεροπορικής ημέρας όπως προέβλεπε το άρθρο 54 παρ 2 του ο αρχικού νόμου για τα υδροπλάνα 4146/2013.