• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Καρακατσάνης' | 16 Φεβρουαρίου 2017, 21:50

    Αναμφίβολα ένα τολμηρό και θετικό βήμα. Ωατόσο, πρέπει να προσεχθούν τα παρακάτω σημεία: 1) Να απαιτείται και βεβαίωση της Υπηρεσίας Φάρων του Πολεμικού Ναυτικού περί ύπαρξης του εξοπλισμού που απαιτείται για την οριστική φωτοσήμανσή τους. Διαφορετικά ελλοχεύει ο κίνδυνος να νομιμοποιηθούν λιμάνια στα οποία η ναυσιπλοία είναι επισφαλής λόγω έλλειψης της κατάλληλης φωτοσήμανσης. 2) Τί θα γίνει εάν σε ένα λιμάνι δεν έχει μέχρι σήμερα καθοριστεί αιγιαλός και δεν καταφέρει να καθοριστεί ούτε μέχρι το 2020; (π.χ. στο Λακκί Λέρου δεν έχουν καταφέρει να καθορίσουν αιγιαλό εδώ και 11 χρόνια). Θα νομιμοποιηθεί και μετά θα ξαναγίνει παράνομο; Αφού υπάρχει η βούληση να γίνει αυτό το πολύ σωστό βήμα, ας γίνει ολοκληρωμένα και χωρίς αστερίσκους. 3) Είναι δυνατόν να απαιτεί το κράτος από τα "παιδιά του", δηλαδή τα Λ.Τ. και τα Δ.Λ.Τ. να πληρώσουν πρόστιμα (αποζημίωση αυθαίρετης χρήσης) για λιμάνια που κατασκευάστηκαν με την ανοχή των δικών του Υπηρεσιών (κατά τόπους λιμενικών αρχών) για την εξυπηρέτηση των πολιτών;