• Σχόλιο του χρήστη 'Κ. Γκιόκας' | 18 Φεβρουαρίου 2017, 08:32

    Η ναυπηγική έχει κανόνες που έχουν βασιστεί σε θεωρητική μελέτη και εμπειρία. Ενα πλοίο που έχει σχεδιαστεί και μελετηθεί για χ ατομα maximum σύμφωνα με τα οριζόμενα απο αναγνωρισμένους οργανισμούς, Νηογνόμωνες, ΙΜΟ, ISO, αλλά και τον σχεδιαστή κατασκευαστή του πλοίου εμφανίζει πάντα μεταξύ άλλων και μια Γενική Διάταξη χώρων και σε αυτή και μόνον πρέπει η Αρχή να βασίζεται.Προκύπτει δε αυτή απο τουςπροηγούμενους κανονισμούς και βάσει αυτών έχει εγκριθεί η κατασκευή. Σίγουρα ένα πλοίο μπορεί να επιβιβάσει -λόγω περιθωρίων ασφάλειας- διπλάσιους η και τριπλάσιους επιβάτες απο τους προβλεπόμενους -στατικά- μπορεί αυτό να επαφίεται στην βούληση η εμπειρία του κάθε καπτά Κωσταντή η του κάθε πλοιοκτήτη για οικονομικούς λόγους? Είναι δυνατόν να βλέπω το καλοκαίρι σε 12μετρο σκάφος 8 κρεβατιών και 2 τουαλετών 12 επιβαίνοντες εκ των οποίων 3 η 4 είναι ηλικίας κάτω των 13 ετών? Τα προηγούμενα για τα ναυλωμένα, όσο για τα ημερήσια ο αριθμός καθορίζεται οχι απο τα σωσίβια η το βαρελάκι αλλά απο την ευστάθεια του πλοίου και μόνον, έτσι τουλάχιστον διδάχθηκα, αν και λίγη αξιοπρέπεια για τους τουρίστες δεν βλάπτει δηλαδή τουαλλέτες, γλυκό νερό για ντούς, τραπεζια για να φάνε. Οι τουρίστες δεν θα πρέπει να μεταφέρονται σαν εμιγκρέδες κρεμασμένοι σε σκάφη φορτωμένα μέχρι τα "μπούνια". Οσον αφορά το crew list δεν κατάλαβα την κατάργηση του, ίσως γιατί μερικοί φιλοδοξοι η καχύποπτοι Λιμενικοί ζητούσαν να έρθει όλος ο κόσμος στο λιμεναρχείο, αυτό λύνεται με μια εντολή, αλλά πρέπει να υπάρχει ένα σημείο αναφοράς και ελέγχου και μια απλή λίστα την ημέρα έναρξης στο λιμεναρχείο, δεν είναι γραφειοκρατεία είναι εγγύηση νομικά τεκμηριωμένη για όποια χρήση.