• Σχόλιο του χρήστη 'σαρλάς σταύρος' | 18 Φεβρουαρίου 2017, 08:11

    ΕΝΑ ΕΝΑ ΑΝΑ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΥΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΡΘΡΟ 1) ΤΙ ΙΣΧΥΕ αα. Για τα πλοία αναψυχής τα οποία επιτρέπεται να εκναυλώνονται χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα: είναι το πρόσωπο που προσλαμβάνεται από τον ναυλωτή ή τον εκναυλωτή ή ο επιβάτης που διαθέτει ναυτική ικανότητα και εμπειρία και αναλαμβάνει τη διακυβέρνηση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής. ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ αα. Για τα πλοία αναψυχής τα οποία επιτρέπεται να εκναυλώνονται χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα: είναι το πρόσωπο που προσλαμβάνεται από τον ναυλωτή ή τον εκναυλωτή ή ο επιβάτης που διαθέτει τα κατά νόμο απαιτούμενα προσόντα για τη διακυβέρνηση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής.» ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΟΛΛΑΝΔΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑ ΘΕΤΕΙΣ, ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙΑΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΝΑ ΝΑΥΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΣΟΦΟ. ΕΧΕΤΕ ΑΡΑΓΕ ΥΠΟΨΙΝ ΣΑΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ BAREBOAT?? ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΛΕΞΗ. 2) ΤΙ ΙΣΧΥΕ ιγ. Χώροι ενδιαίτησης: είναι οι κλειστοί χώροι διαμονής, σίτισης και υγιεινής του πλοίου. ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ Η υποπαράγραφος (ιγ) της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) αντικαθίσταται ως εξής: «Χώροι ενδιαίτησης: είναι οι κλειστοί χώροι διαμονής, σίτισης και υγιεινής του πλοίου. Όταν συνάπτεται σύμβαση ολικής ναύλωσης που περιλαμβάνει διανυκτέρευση, οι κλίνες που διαθέτει το πλοίο αντιστοιχούν στον αριθμό των επιβατών που διανυκτερεύουν .» ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΑ ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΑ, ΒΡΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ,ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 99%ΜΕ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑΥΛΑ,Σ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΔΙΔΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. 3) ΤΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΕ Στο άρθρο 1 του Ν. 4256/2014 (Α’ 92) προστίθεται παράγραφος 3 ως εξής : Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καθορίζεται ο τύπος ,η διαδικασία τα στοιχεία και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια που αναγράφονται σε πιστοποιητικό το οποίο πρέπει να φέρουν όλα τα επαγγελματικά σκάφη. αναψυχής και τα επαγγελματικά τουριστικά ημερόπλοια, ως ειδικό ναυτιλιακό έγγραφο. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΕΓΓΡΑΦΑ.ΑΡΚΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕ. ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΣΚΑΦΩΝ, ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΣΕ PDF ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΛΑ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΚΑΦΟΥΣ ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ, ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ. ΑΠΟ ΤΟ ΣΔΟΕ, ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΝΗΣΙ. 5) ΤΙ ΙΣΧΥΕ γ. Για τα σκάφη της περίπτωσης α', τα οποία φέρουν σημαία άλλη πλην της ελληνικής, απαιτείται να φέρουν εν ισχύ τα πιστοποιητικά, τα οποία προβλέπονται για την κατηγορία τους. ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Δηλαδή για να καταλάβω, πλέον δεν θα ζητεί το τμήμα θαλάσσιου τουρισμού, ότι θεωρεί θεμιτό, ο κάθε υπάλληλος, συνεπικουρούμενος από την αρμόδια διεύθυνση, για τα εντός ΕΕ και ΕΟΧ σκάφη? Διότι μέχρι σήμερα, καταθέταμε τα έγγραφα ενός σκάφους για να εκτελεί νόμιμες πλόες, εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, το αρμόδιο δε τμήμα, άλλαζε ακόμα και πιστοποιητικά καταμέτρησης άλλων κρατών για αυτά τα σκάφη, διότι δεν την ενέπνεε το έγγραφο ή δεν συμφωνούσε με ότι είχε γράψει ο αρμόδιος υπάλληλος της εκάστοτε χώρας, ο οποίος εφάρμοζε την νομοθεσία της χώρας του. 7) ΤΙ ΙΣΧΥΕ Τα επαγγελματικά και τα ιδιωτικά πλοία αναψυχής, εφόσον είναι ναυλωμένα, υποχρεούνται να είναι εφοδιασμένα με αντίγραφα των αντίστοιχων ναυλοσυμφώνων και με ενημερωμένες καταστάσεις επιβαινόντων. Αντίγραφα των ναυλοσυμφώνων υποβάλλονται από τον εκναυλωτή, όπως αυτός προσδιορίζεται στην παρ. 5 του άρθρου 3, στις υπηρεσίες της Φορολογικής και Τελωνειακής Διοίκησης, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4174/2013, Α' 170). ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ «Τα επαγγελματικά και τα ιδιωτικά πλοία αναψυχής εφόσον είναι ναυλωμένα, υποχρεούνται να είναι εφοδιασμένα με αντίγραφα των αντίστοιχων ναυλοσυμφώνων συνοδευόμενα από ενημερωμένες και θεωρημένες από τη Λιμενική Αρχή, καταστάσεις επιβαινόντων. Αντίγραφα των ναυλοσυμφώνων υποβάλλονται από τον εκναυλωτή, όπως αυτός προσδιορίζεται στην παρ. 5 του άρθρου 3, στις υπηρεσίες της Φορολογικής και Τελωνειακής Διοίκησης, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4174/2013, Α΄ 170). Πριν από τον απόπλου, ο πλοιοκτήτης ή ο εφοπλιστής ή ο πλοίαρχος ή ο κυβερνήτης ή ο πράκτορας του πλοίου ή νόμιμα εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο καταθέτει στη Λιμενική Αρχή του λιμένα αφετηρίας, την κατάσταση επιβαινόντων, αντίγραφο της οποίας, θεωρημένο από την ίδια αρχή ,πρέπει να τηρείται στο πλοίο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Αν κατά τη διάρκεια της ναύλωσης επέλθει μεταβολή στην κατάσταση επιβαινόντων, οι ως άνω υποβάλουν για θεώρηση στην αρμόδια Λιμενική Αρχή την ενημερωμένη κατάσταση. Η ως άνω υποχρέωση αναφορικά με την κατάσταση επιβαινόντων διατηρείται και στην περίπτωση της παρ. 2 του άρθρου 9.» ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ, Ο ΚΑΘΕ ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ, ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ, ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ , ΤΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ ? ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ, ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ? ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, ΓΙΑ ΕΝΑ 2% ΔΗΘΕΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΚΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ,ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ. 8) ΤΙ ΙΣΧΥΕ . α. Πλοία αναψυχής με ολικό μήκος μέχρι και είκοσι τέσσερα (24) μέτρα, επιτρέπεται να εκναυλώνονται χωρίς να υπηρετεί σε αυτά πλοίαρχος και πλήρωμα. ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ Η υποπαράγραφος (α) της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) αντικαθίσταται ως εξής: Στην υποπαράγραφο (α) της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) προστίθεται υποπαράγραφος α.α ως εξής: α.α.«Πλοία αναψυχής μεταφορικής ικανότητας άνω των δώδεκα επιβατών επιτρέπεται να εκναυλώνονται μόνον όταν υπηρετεί σε αυτά πλοίαρχος και πλήρωμα. » ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ ΤΟ BAREBOAT ? ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΕΣΜΕΥΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΑΣ, ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΛΑΔΟ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ, ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ, ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ, ΟΤΙ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ. 9) ΤΙ ΙΣΧΥΕ Τα πλοία αναψυχής της κατηγορίας αυτής επιτρέπεται να ναυτολογούν πλήρωμα το οποίο υποχρεωτικά ασφαλίζεται στο Ν.Α.Τ., χωρίς να υποχρεούνται, έναντι του Ν.Α.Τ. ή των Λιμενικών Αρχών, να τηρούν οποιαδήποτε οργανική σύνθεση. ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ Η διάταξη του πρώτου εδαφίου της υποπαραγράφου (α) της παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) αντικαθίσταται ως εξής: «Οι απογεγραμμένοι ναυτικοί που προσλαμβάνονται στα πλοία αναψυχής μεταφορικής ικανότητας έως και δώδεκα επιβατών ασφαλίζονται αποκλειστικά και μόνο στο Ν.Α.Τ.. ΑΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΕΦΚΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ,ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΩΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΣΚΑΦΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΣΚΙΠΠΕΡ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ. ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΩΣ ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΕΓΡΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΥΛΛΑΔΙΟ. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ? ΤΙ ΛΥΣΗ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΑΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ?