• Σχόλιο του χρήστη 'Κ. Γκιόκας' | 19 Φεβρουαρίου 2017, 15:33

    "Η διάρκεια της σύμβασης ναύλωσης δεν μπορεί να είναι μικρότερη από είκοσι τέσσερις (24) ώρες. Ως τόπος και χρόνος έναρξης και λήξης της σύμβασης ναύλωσης θεωρούνται, αντίστοιχα, ο τόπος και ο χρόνος παράδοσης και επαναπαράδοσης του πλοίου αναψυχής που αναγράφονται στο ναυλοσύμφωνο." Πρέπει να γίνει κατανοητό οτι η ημέρομηνία ξεκινά πάντα στις 0Ο:00 ώρες και λήγει στις 23:59 ώρες της ιδιας μέρας έτσι ωστε να μη αντιδικούμε για το αριθμό ημερών στην ΕΕΠΣΕΠΑ επειδή το ναυλοσύμφωνο γραφει 900, 1000 πμ 12 η 7 μμ.Π.χ. έστω αναχώρηση 1/1 17:00 μμ άφιξη 7/1 18:00 μμ- 7 ημέρες- αν ακολούθως το σκάφος είχε άφιξη 8/1 στις 9:00πμ είναι 8 ημέρες και εστω η επόμενη αναχώρηση είναι 8/1 στις 17:00 δεν θεωρείται ημέρα απο μερικούς λιμενικούς. Με την ορθη κατάργηση της παραγράφου γ) δεν αποσαφηνίζεται και φορολογικά αν είναι 1 ημέρα ΦΠΑ η 2 ημέρες ΦΠΑ ανα ναυλοσυμφωνο σε μια ημέρα ημερολογιακά.Αντίθεση με ΕΕΠΣΕΠΑ πάλι. "Η παρ. 5 του άρθρου 4 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) καταργείται." Ορθώς καταργείται εφ'όσον είναι επαγγελματικό.Αλλα δεν αναφέρεται ρητά ο,τι μπαίνει στην ιδια κατηγορία με τα υπόλοιπα επαγγελματικά. 7. Η παρ. 1 του άρθρου 7 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) όπως έχει τροποποιηθεί με την παρ. 2 (β) του άρθρου 55 του ν. 4276/2014 (Α’155) αντικαθίσταται ως εξής: Η λίστα επιβαινόντων να είναι κατά δήλωσην του πλοιοκτήτη η κυβερνήτη η πράκτορα η εφοπλιστή με ισχύ νόμου 105 για να αποφευχθούν τριβές με τους λιμενικούς που δεν υπογράφουν χωρίς ταυτοπροσωπία.Επι του σκάφους θα υπάρχει απλά ενα αντίγραφο. Σε ενδεχόμενο έλεγχο η ατύχημα θα υπάρχει η λίστα στο λιμεναρχείο αναχώρησης μαζί με το αντίγραφο ναυλοσυμφώνου.