• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάπρος Σπύρος' | 20 Μαΐου 2011, 23:35

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ αυτή η χρονοβόρα και γραφειοκρατική και ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ διαδικασία πρέπει να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ τα πράγματα μπορούν να γίνουν πάρα πολύ απλά τα επαγγελματικά πλοία Α/Ψ θα πρέπει να έχουν άδεια ΜΟΝΟ μέχρι 12 επιβάτες .... οτιδήποτε παραπάνω είναι ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΟ ανεξάρτητα από τον αριθμό επιβαινόντων ΒΗΜΑ Α ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ στην ΔΘΣ-Δ ΒΗΜΑ Β κατάργηση της Αδειας επαγγελματικού πλοίου Α/Ψ και καθιέρωση ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ το οποίο θα είναι η απόδειξη οτι το πλοίο είναι επαγγελματικό Α/Ψ ΒΗΜΑ Γ ΟΛΑ τα σημερινά πιστοποιητικά ασφάλειας θα πρέπει να ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ και να ισχύει ΕΙΔΙΚΗ διάταξη για το θέμα το επαγγελματικό πλοίο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ αν έχει ή όχι μόνιμο πλήρωμα θα πρέπει να είναι εφοδιασμένο ΜΟΝΟ με δυο [02] πιστοποιητικά το ειδικό έγγραφο εθνικότητας και ένα ΕΙΔΙΚΟ πιστοποιητικό ασφάλειας [ΠΑ] θα εκδίδεται στην αρχή του χρόνου που συνήθως τα πλοία δέν εργάζονται και για την έκδοσή του θα υποβάλλονται όλα τα υπόλοιπα πιστοποιητικά που ισχύουν σήμερα π.χ. δέν θα εκδίδεται επίσημο ΠΠΡΛ αλλά μόνο η έκθεση επιθεώρησης δεν θα εκδίδεται άδεια εγκατάστασης Τ/Κ σταθμού αλλά μόνο εγκριτικό σημείωμα ΚΕΕΠ/Τ/Κ ότι φέρει ΝΟΜΙΜΑ τον ακόλουθο εξοπλισμό δεν θα φέρεται επί του πλοίου σύμβαση εκκαθάρισης ή σύμβαση συντήρησης ξηράς ή πιστοποιητικό ιστιοφορίας όλα θα κατατίθονται στο ΚΕΕΠ ή στο νηογνώμονα και θα εκδίδεται το ειδικό ΠΑ το οποίο να είναι τετρασέλιδο και στο οποίο να περιλαμβάνονται ΤΑ ΠΑΝΤΑ ... ΟΛΑ τα στοιχεία ΟΛΩΝ των λοιπών πιστοποιητικών και αδειών ... στην σελίδα 1 θα είναι αντίστοιχο των ΠΓΕ στην σελ 2 θα περιλαμβάνει στοιχεία εξοπλισμού τηλεπικοινωνιών, εξοπλισμού πρόληψης ρύπανσης , στοιχεία ιστιοφορίας κτλ στην σελ 3 εντολές οδηγίες προς τον πλοίαρχο στην σελ 4 παρατηρησεις προς αποκατάσταση το ειδικό ΠΑ θα ισχύει μέχρι το τέλος του έτους υπό την επιφύλαξη των παρατηρήσεων προς αποκατάσταση η μή εμπρόθεσμη αποκατάσταση των παρατηρήσεων πέραν της απαγόρευσης απόπλου θα υπόκειται και στις διοικητικές κυρώσεις του παρόντος νόμου η μή εμπρόθεσμη αποκατάσταση παρατηρήσεων που πρόκειται να λήξει κατά την διάρκεια της ναύλωσης θα υπόκειται και στις ποινικές κυρώσεις για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνίας του ΠΚ τα ανωτέρω θα είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο ισχύσουσες διατάξεις περί τελών για την έκδοση των σημερινών πιστοποιητικών τα τέλη θα καταβάλλονται κανονικά όπως μέχρι σήμερα αλλά το ΠΑ θα είναι ΕΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΝΑΥΛΩΣΗΣ ΑΠΟΠΛΟΥ-ΚΑΤΑΠΛΟΥ η αδεια απόπλου και η δηλωση κατάπλου και η ΕΕΠΣΕΠΑ πρέπει να ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ η διαδικασία ναύλωσης θα πρέπει να προσαρμοστεί στο πρότυπο της μίσθωσης οχημάτων για φανταστείτε για κάθε ενοικίαση οχήματος να απαιτείται άδεια αναχώρησης από την τροχαία ... Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν ο εκναυλωτής θα πρέπει να ειναι ο αρμόδιος για ολους τους ελέγχους ειδικότερα θα πρέπει να υποχρεούται --να ελέγχει την κατοχή των υποχρεωτικών διπλωμάτων και σε περίπτωση αμφιβολίας να ζητά απο τον πελάτη επίσημη πιστοποίηση --να καταγράφει με λεπτομέρεια τα στοιχεία των επιβαινόντων τα οποία θα τηρεί για οσο χρόνο διατηρεί τα ναυλοσύμφωνα --να παραδίδει το πλοίο ελεύθερο καταλοίπων --να παραδίδει στον ναυλωτή πληροφοριακό έντυπο σχετικα με : ----τις δυνατότητες και τους λειτουργικούς περιορισμούς του πλοίου ----το μέγιστο χρονικό όριο υποχρεωτικής παράδοσης καταλοίπων ----τις υποχρεώσεις του έναντι των αρχών [λιμ τελη, κατάλοιπα, αιτημα αγκυροβολιας απαγορευση αλιειας κτλ --πρό του απόπλου ο εκναυλωτής να υποβάλει στο λιμεναρχείο αντίγραφο του ναυλοσυμφώνου και κατάσταση των επιβαινόντων και αποδεικτικά στοιχεία παράδοσης καταλοίπων πρό του απόπλου μνεία των παραπάνω να περιλαμβάνεται στους όρους του ναυλοσυμφώνου αντί της ΕΕΠΣΕΠΑ να τηρείται ειδικό βιβίο τετραπλοτύπων ναυλοσυμφώνων τα οποία να ελέγχονται από την εφορία τα όρια ελάχιστου αριθμού ναύλων να καταργηθούν και να μην απαιτούνται .... τα όρια χρήσης από τον πλοικτήτη να καταργηθούν και ας το χρησιμοποιεί όσο θέλει για όσες μέρες του χρόνου δεν υπάρχει ναύλος το πλοίο να αντιμετωπίζεται φορολογικά ως ιδιωτικό με εξαίρεση τις επίσημα δηλωμένες ακινησίες οποιαδήποτε παράβαση των ανωτέρω υποχρεώσεων να υπόκειται στις ποινικές κυρώσεις του νόμου και θα εκδικάζεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στο αυτόφωρο οποιαδήποτε παράβαση των ανωτέρω υποχρεώσεων θα αναστέλει αυτοδίκαια την ιδιότητα ως επαγγελματικού πλοίου και τον απόπλου του πλοίου μέχρι εκδίκασης της υπόθεσης καταδίκη θα συνεπάγεται οριστική παύση του πλοίου ως επαγγελματικού να είστε σίγουροι ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν πρόκειται να παρανομήσει προς παροχή νομοτεχνικής ευελιξίας τα παραπάνω θα είναι ορθότερο να περιλαμβάνονται σε άρθρα ''πλαίσιο'' και με εξουσιοδοτική διάταξη θα ρυθμίζεται κάθε λεπτομέρεια εφαρμογής