• Σχόλιο του χρήστη 'POLICHRONIS milosisland' | 22 Φεβρουαρίου 2017, 10:17

    Αναλύοντας της Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 (Α’ 92) 1. Η περίπτωση (αα) της υποπαραγράφου (ι) της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται για την πρώτη παράγραφο ότι εξασφαλίζετε της προϋποθέσεις από άτομα που κατέχουν την ναυτική τέχνη ως αποτέλεσμα εκπαίδευσης με σκοπό την ασφαλή ΝΑΥΣΙΠΛΟΙΑ και την ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση χρήσης σωστικών μέσων και αντιμετώπισης εκτάκτων συμβάντων στην θάλασσα σας απαντώ κύριοι νομοθέτες, ότι Ποτέ δεν κατάφερε κάποιος την διακυβέρνηση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής χωρίς τα κατά νόμο απαιτούμενα προσόντα … καθώς για να πάρεις απόπλου από το λιμεναρχείο σου ζητιάνε το αναγνωρισμένο δίπλωμα του σκιπερ μέχρι(12) άτομα και για παραπάνω επιβάτες θα πρέπει να έχεις σωστικά μέσα από τον Ασπρόπυργο η άλλη ισότιμη σχολή και παράλληλα το GMDSS μικρής εμβελείας τηλεπικοινωνίας … άρα η ναυτική ικανότητα και εμπειρία πάντα συμβάδιζε με τα απαιτούμενα προσόντα.. Πρόταση Η περίπτωση (αα) της υποπαραγράφου (ι) της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) παραμένει ως είχε 2. Η υποπαράγραφος (ιγ) της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) στην αιτιολογική έκθεση λέτε οτο αποσαφηνίζεται η έννοια του όρου χώροι ενδιαίτησης ωραία μέχρι εδώ, για τα ιστιοπλοϊκό που κάνουν μόνο σύμβαση ολικής ναύλωσης που είτε περιλαμβάνει είτε όχι διανυχτερεύσει , γιατί θα πρέπει να είναι οι επιβάτες όσοι και οι κλίνες, πολλοί είναι αυτοί όπου κάνουν ημερήσια ταξίδια 8 - 10 ώρες όπου σκοπός είναι η διασκέδαση χαλάρωση και μπάνιο και όχι ο ύπνος άλλωστε Το ΠΓΕ Η ΤΟ CE μας αναφέρει ρητός τα άτομα που μπορούμε να μεταφέρουμε την ημέρα και τους θερινούς μήνες. Πρόταση Η υποπαράγραφος (ιγ) της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) Χώροι ενδιαίτησης: είναι οι κλειστοί χώροι διαμονής, σίτισης και υγιεινής του πλοίου Όταν συνάπτεται σύμβαση ολικής ναύλωσης ο αριθμός επιβατών είναι ότι αναγράφετε στο ΠΓΕ εάν περιλαμβάνει διανυκτέρευση, ο αριθμός των επιβατών είναι ότι αναγράφει το CE 3.Στο άρθρο 1 του Ν. 4256/2014 (Α’ 92) προστίθεται παράγραφος 3 ως εξής : Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καθορίζεται ο τύπος ,η διαδικασία τα στοιχεία και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια που αναγράφονται σε πιστοποιητικό το οποίο πρέπει να φέρουν όλα τα επαγγελματικά σκάφη αναψυχής και τα επαγγελματικά τουριστικά ημερόπλοια, ως ειδικό ναυτιλιακό έγγραφο. 4.Η υποπαράγραφος (β) της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) δεν χρειάζεται να αντικατασταθεί δεν υπήρχε και δεν υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός όπως αναφέρεται στην έκθεση είναι και θα είναι διαφορετικά πράγματα αυτοί που επιλέγουν την ολικής ναύλωσης είναι τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας από τα ημερόπλοια που είναι με εισιτήριο πρόταση Η υποπαράγραφος (β) της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) παραμένει ως είχε .5.Η υποπαράγραφος (γ) της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) παραμένει ως είχε 6.Η παρ. 5 του άρθρου 4 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) παραμένει ως είχε 7. Η παρ. 1 του άρθρου 7 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) όπως έχει τροποποιηθεί με την παρ. 2 (β) του άρθρου 55 του ν. 4276/2014 (Α’155) Όλα αυτά θα μπορούσατε να γίνουν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ηλεκτρονικού Μητρώου, που θα έλυνε τα χέρια τόσο σε εμάς αλλά και στην λιμενική αρχή οποιοσδήποτε λιμενικός θα μπορούσε να ελέγξει τα χαρτιά ανα πάσα ώρα και στιγμή Πρόταση Τα επαγγελματικά και τα ιδιωτικά πλοία αναψυχής εφόσον είναι ναυλωμένα, υποχρεούνται να είναι εφοδιασμένα με αντίγραφα των αντίστοιχων ναυλοσυμφώνων και καταστάσεις επιβαινόντων θεωρημένες είτε από την Λιμενική Αρχή, είτε με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ηλεκτρονικού Μητρώου. Τα έγγραφα αυτά πρέπει να τηρούνται στο πλοίο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Πριν από τον απόπλου, ο πλοιοκτήτης ή ο εφοπλιστής ή ο πλοίαρχος ή ο κυβερνήτης ή ο πράκτορας του πλοίου ή νόμιμα εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, καταθέτει είτε στη Λιμενική Αρχή του λιμένα αφετηρίας, είτε με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ηλεκτρονικού Μητρώου, το αντίστοιχο ναυλοσύμφωνο και την κατάσταση επιβαινόντων. Αντίγραφα των ναυλοσυμφώνων υποβάλλονται από τον εκναυλωτή, όπως αυτός προσδιορίζεται στην παρ. 5 του άρθρου 3, στις υπηρεσίες της Φορολογικής και Τελωνειακής Διοίκησης, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4174/2013, Α΄ 170). Αν κατά τη διάρκεια της ναύλωσης επέλθει μεταβολή στην κατάσταση επιβαινόντων, οι ως άνω υποβάλουν για θεώρηση είτε από την Λιμενική Αρχή είτε με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ηλεκτρονικού Μητρώου, την ενημερωμένη κατάσταση. Η ως άνω υποχρέωση αναφορικά με την κατάσταση επιβαινόντων διατηρείται και στην περίπτωση της παρ. 2 του άρθρου 9.» 8. Η υποπαράγραφος (α) της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) αντικαθίσταται ως εξής: Στην υποπαράγραφο (α) της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4256/2014 (Α’ 92) προστίθεται υποπαράγραφος α.α ως εξής: Όπως και να έχει τα περισσότερα αν όχι όλα τα σκάφη που παίρνουν πάνω από 12 άτομα υπάρχει πλήρωμα βέβαια σε μια ενδεχομένως κίνηση θα μπορούσε να οριστεί εύλογο χρονικό διάστημα προκειμένου να αποκτήσουμε τα απαραίτητα διπλώματα ). καλό θα ήταν βέβαια να καθορίζονται τα απαραίτητα πιστοποιητικά, ανάλογα με τον τύπο του σκάφους και σύμφωνα με τον επιτρεπόμενο αριθμό επιβατών, Πρόταση .«Πλοία αναψυχής μεταφορικής ικανότητας άνω των δώδεκα επιβατών επιτρέπεται να εκναυλώνονται μόνον όταν υπάρχουν τα απαραίτητα διπλώματα ανάλογα με τον τύπο του σκάφους (πχ για ένα ιστιοπλοϊκό για να θα πρέπει να έχεις αναγνωρισμένο δίπλωμα του σκιπερ, σωστικά μέσα από τον Ασπρόπυργο η άλλη ισότιμη σχολή και GMDSS μικρής εμβελείας τηλεπικοινωνίας) Οι νομοθεσίες θα πρέπει να γίνονται για το κοινό συμφέρον, αν υπάρχουν αντιδράσεις από κάποιους, θα πρέπει να κάθονται όλοι μαζί σ ένα τραπέζι και να σωζότανε με τους νομοθέτες …. Οι έλληνες έχουν μέσα τους την επιχειρηματικότητα την δημιουργικότητα και την ναυτική ικανότητα , εσείς που είσαστε στο τιμόνι της Ελλάδος δείτε την χώρα μας σαν επιχείρηση και απλοποιήστε ότι μπορείτε, μπας και σώσουμε ότι απέμεινε