• Σχόλιο του χρήστη 'Η. M.' | 24 Φεβρουαρίου 2017, 10:21

    Στο παρόν σχέδιο νόμου δεν υπάρχει διάταξη για την στελέχωση όλων των σχολών της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό λαμβανομένου υπόψη ότι το ΠΔ 103/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου», «κούρεψε» κατά 66 %, κατά μέσο όρο, το σύνολο των οργανικών θέσεων του μόνιμου και ΙΔΑΧ εκπαιδευτικού προσωπικού όλων των σχολών της Επικράτειας (ΑΕΝ, ΚΕΣΕΝ, ΣΠΜ), δηλαδή, συρρίκνωσε τις οργανικές θέσεις, από 259 σε 88 επιφέροντας απώλεια 171 οργανικών θέσεων! Αυτή την χρονική στιγμή και για τις 10 ΑΕΝ ο αριθμός των μονίμων εκπαιδευτικών ανέρχεται σε 56 ενώ οι οργανικές θέσεις που προβλέπονταν πριν το «κούρεμά» τους ήταν 212. Ομοίως ο αριθμός των μονίμων εκπαιδευτικών και για τα 3 ΚΕΣΕΝ (Π/Μ/ΡΗ-ΡΕ) ανέρχεται σε 12 ενώ οι οργανικές θέσεις που προβλέπονταν ήταν 43, και στις 2 ΔΣΕΝ/ΣΠΜ δεν υπάρχει μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό ενώ οι οργανικές θέσεις που προβλέπονταν ήταν 4. Όλες οι σχολές, χωρίς καμία εξαίρεση, αδυνατούν να λειτουργήσουν εάν πριν την έναρξη του Εκπαιδευτικού Έτους δεν προσληφθούν ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί. Με αποτέλεσμα πάγιες και διαρκώς αυξανόμενες εκπαιδευτικές ανάγκες να καλύπτονται από ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό και το υπάρχον, λιγοστό, και αποδεκατισμένο, πλέον, μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό που έχει, υποτίθεται, προσληφθεί για την κάλυψη πάγιων και διαρκών εκπαιδευτικών αναγκών, δεν αρκεί, για την εκτέλεση των Προγραμμάτων Σπουδών που υλοποιεί η σχολή στην οποία υπηρετεί. Υπάρχουν ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί στις σχολές οι οποίοι απασχολούνται σε διδασκαλία πάνω από 48 ώρες την εβδομάδα με αποτέλεσμα να εξαντλούν το ετήσιο όριο των 880 ωρών που μπορούν να απασχοληθούν και οι Διευθυντές των σχολών αιτούνται σχετική έγκριση για την υπέρβαση του προαναφερομένου ορίου και μέχρι του ανώτατου επιτρεπτού ορίου των 1390 ωρών. Οι 1390 ώρες προκύπτουν από ημερήσια απασχόληση 10 ωρών ημερησίως και ενίοτε από ημερήσια απασχόληση 14 ωρών για διδασκαλία μαθημάτων! Γεγονός το οποίο καθίσταται άκρως αντιεκπαιδευτικό και υποβαθμίζει την παρεχόμενη εκπαίδευση, δημιουργώντας ένα ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας στις σχολές και εάν δεν αυξηθούν οι οργανικές θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού και δεν γίνουν προσλήψεις οι σχολές κινδυνεύουν να καταρρεύσουν, δεδομένου ότι χρόνο με τον χρόνο μειώνεται και ο αριθμός των ωρομισθίων καθηγητών που προσλαμβάνεται στις σχολές