• Σχόλιο του χρήστη 'Σάββας Αθανασίου' | 26 Φεβρουαρίου 2017, 09:13

    Επιπλέον θέλω να επισημάνω τον απόλυτο παραλογισμό που επικρατεί στον ανεφοδιασμό με καύσιμα των αυτοκινήτων και των πλωτών που επιβαρύνει υπέρμετρα στον προυπολογισμό και χάνονται εργατώρες. Μεταφέρονται τα σκάφη και τα αυτοκίνητα στον Πειραιά, πχ από τα Μέθανα και τα άλλα τμήματα του Σαρωνικου στον Πειραιά για ανεφοδιασμό. Πρέπει να εξασφαλιστεί τρόπος ώστε ο ανεφοδιασμός να γίνεται είτε με βυτίο είτε με σκάφος για όλα τα τμήματα ή τέλος πάντων να βρεθεί ένας άλλος τρόπος. Για τις αρμοδιότητες του Α΄ΛΤ Πόρου πρώην Λιμενικού Σταθμού θα πρέπει να επεναξεταστεί το γεγονός ότι υποχρεώνεται να κάνει το όχημα των Μεθάνων πάνω από 100 - 150 χιλιόμετρα ενώ θα μπορούσε κάλλιστα η αρμοδιότητα να ανήκει στο Λιμεναρχείο Πόρου. Η ενίσχυση του ΛΤ Μεθάνων είναι επιβεβλημένη και η αλλαγή γεωγραφικής χωροθέτησης. Άλλωστε το χερσαίο κομμάτι του Λεμονοδάσους κλπ ανήκουν στον Δήμο.