• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΙΑΝΑ' | 27 Φεβρουαρίου 2017, 23:11

    Με τθν πρϊτθ παράγραφο του άρθρου 75 εξαςφαλίηονται ςε απόλυτο βακμό οι προχποκζςεωσ διακυβζρνθςθσ των επαγγελματικϊν ςκαφϊν αναψυχισ από άτομα που κατζχουν τθν ναυτικι τζχνθ ωσ αποτζλεςμα εκπαίδευςθσ με ςκοπό τθν αςφαλι ναυςιπλοΐασ και τθν αςφάλεια των επιβατϊν ιδιαίτερα ςε περιπτϊςεισ χριςθσ ςωςτικϊν μζςων, αντιμετϊπιςθσ ζκτακτων ςυμβάντων ςτθ κάλαςςα. Διαβάζοντας την αιτιολογική έκθεση βλέπω ότι θέλετε να αλλάξετε ένα νόμο γιατί κάποιοι νομίζουν υποθετικά ότι θίγονται τα συμφέροντα τους, οδηγώντας τις επιχειρήσεις σε αδιέξοδο και χιλιάδες οικογένειες στην εξαθλίωση. Με όλο το σεβασμό, ο σκοπός του έπρεπε να είναι η βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας και η ευημερία των κατοίκων και όχι η ικανοποίηση δέκα ανθρώπων. Εξάλλου το νομοσχέδιο λέει ότι στόχος του είναι η διαφάνεια και αξιοκρατία. Θα πρέπει όμως και οι διατάξεις του να το υποστηρίζουν. Όσο αφορά τα συμφέροντα που νομίζουν ότι θίγονται, για ποια συμφέροντα μιλάνε; Κύριε Υπουργέ, Το τουριστικό προϊόν που προσφέρουν τα σκάφη ολικής ναύλωσης είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που προσφέρουν τα ημερόπλοια και απευθύνονται σε τελείως διαφορετικό κοινό. Τα σκάφη ολικής ναύλωσης προσφέρουν μία εμπειρία και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους επισκέπτες τους και όχι απλά μία περιήγηση. Το μεγαλύτερο τους πλεονέκτημα είναι ότι μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες υπηρεσίες (tailormade) και να προσαρμοστούν ανά πάσα στιγμή στις προτιμήσεις των επισκεπτών και στις καιρικές συνθήκες, καθώς δεν έχουν προκαθορισμένο πρόγραμμα και έχουν ευελιξία (ο τουρίστας δε θέλει πρόγραμμα, θέλει να διασκεδάσει και να απολαύσει τις ομορφιές των ελληνικών νησιών). Δηλαδή προσαρμόζονται άμεσα σε αυτά που ζητάει ο Πελάτης. Συγχρόνως επειδή κατά πλειοψηφία στα σκάφη αυτά εργάζονται ως κυβερνήτες οι ιδιοκτήτες τους έχουν παράλληλα και ξεναγό και έναν ντόπιο άνθρωπο να τους πει την ιστορία των νησιών και τα ήθη και έθιμα κάτι που είναι ανεκτίμητο για έναν τουρίστα στην Ελλάδα. Ήδη σαν χώρα τα μέτρα που έχουμε στον κλάδο μας δεν είναι καθόλου ανταγωνιστικά σε σχέση με τις γειτονικές χώρες (Τουρκία, Κροατία) οι οποίες σημειωτέον διαφημίζουν τα ελληνικά νησιά (πχ τη Σύμη) με στόχο να προσελκύσουν τους τουρίστες. Γιατί λοιπόν ένας τουρίστας να μην επιλέξει να προσγειωθεί σε αυτές τις χώρες όταν θα παραλάβει ένα σκάφος σε πολύ χαμηλότερη τιμή και θα είναι σε μισή μία ώρα στα ελληνικά νησιά και θα απολαμβάνει τα ίδια τοπία και θάλασσες; Έχετε αναρωτηθεί τι ζημιά θα προκαλέσει αυτό στις τοπικές κοινωνίες που είναι απομακρυσμένες και ζουν από αυτό αλλά και στο ίδιο το κράτος αφού χάνει σημαντικά έσοδα από τους λιγότερους τουρίστες που θα μας επισκεφθούν στα αεροδρόμια μας και τα ξενοδοχεία; Το yachting δεν έχει μόνο άμεσα έσοδα στις επιχειρήσεις του χώρου αλλά και έμμεσα στις τοπικές κοινωνίες που επισκέπτονται (εστιατόρια, καθαριστήρια, σούπερμαρκετ, ψυχαγωγία, καφετέριες, αρχαιολογικοί χώροι, τουριστικά είδη κλπ) . έχετε αναρωτηθεί για το πόσο μεγάλο μερίδιο της οικονομίας θα χαθεί. Αντί λοιπόν να ενισχύσουμε και να βοηθήσουμε τις τοπικές κοινωνίες, τις χιλιάδες οικογένειες και τους νέους που επιστρέφουν στη γενέτειρα τους για να ασχοληθούν με τον τουρισμό και έχουν προσφέρει όλο το βιος του για να επενδύσουν σε ένα σκάφος, βάζουμε ταφόπλακα και τους οδηγούμε σε ανεργία και εξαθλίωση και εν τέλει σε έξοδο από την ίδια τους τη χώρα; Αυτό είναι το ζητούμενο; Να διώξετε τους νέους αυτής της χώρας; Να διώξετε την ελπίδα; Όταν έγιναν αυτές οι επενδύσεις ίσχυε ένας νόμος που βασίζεται σε νόμους και διατάγματα ολόκληρων δεκαετιών και τώρα εσείς θέλετε γρήγορα να αλλάξετε όλο το πλαίσιο ένα μήνα πριν την έναρξη της σεζόν ; είναι αυτό λογικό, αξιοκρατικό και ηθικό; Έχετε ρωτήσει τους αρμόδιους φορείς του χώρου και τους ειδικούς (πχ νηογνώμονες) για την γνώμη τους ; ή απλά κάνουμε τα κέφια σε 2-3 μεγαλοεπιχειρηματίες που δε θέλουν να ιδρώσουν και βλέπουν κοντόφθαλμα; Κύριε Υπουργέ, Είναι δυνατόν η Ελλάδα μας με τόσο θαλάσσιο πλούτο και ναυτική παράδοση να θεσπίζει νόμους ενάντια στο λαό της και ανοίγει την επιχειρηματικότητα στις γειτονικές χώρες εκμεταλλευόμενες τις δικές της ομορφιές; Λέει κάτι τέτοιο το σύνταγμα μας ; Είναι δυνατόν να αφήνετε να φεύγουν μέσα από τα χέρια σας τόσα έσοδα και φόροι από το Ελληνικό κράτος; Οι τουρίστες θα επιλέξουν ξεκάθαρα τις γειτονικές χώρες καθώς έχουν άμεση πρόσβαση στο ιντερνετ για να συγκρίνουν και φυσικά δε θα θέλουν να ζήσουν τις τριτοκοσμικές καταστάσεις που θα επακολουθήσουν. Δηλαδή εμείς σαν χώρα θα απολαμβάνουμε μόνο τα σκουπίδια που θα αφήνουν στα σημεία που θα επισκέπτονται και οι άλλοι θα απολαμβάνουν τα έσοδα. Πραγματικά φοβερή εξυγίανση. Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να αλλάζει ένας νόμος τόσο γρήγορα μετά από μόλις 3 χρόνια χωρίς να έχουμε δει τα νούμερα και ενώ όλοι διαμηνύουν ότι ο θαλάσσιος τουρισμός αλλά και τα λιμεναρχεία λειτουργούν πολύ καλύτερα λόγω της εν μέρει εξάλειψης της γραφειοκρατίας (πχ μη θεώρηση των crew list). Αντί να ψηφίζετε μέτρα για να γίνετε πιο ανταγωνιστικοί, ψηφίζετε μέτρα για να μας καταστρέψετε; Αυτή τη χώρα θέλουμε; Για να κατανοήσετε την αγορά, συνοπτικά αναφέρω τα εξής: Τα σκάφη αυτά παίρνουν κατά Μ.Ο. 20-25 άτομα και στην πλειοψηφία κυβερνήτης είναι ο ίδιος ο πλοιοκτήτης ο οποίος έχει γαλουχηθεί στη θάλασσα και γνωρίζει τον τόπο του σαν την παλάμη του (πχ ξέρες κλπ). Αυτό σημαίνει ότι πονάει το σκάφος του και το προσέχει σαν τα μάτια του, φέρεται στους Πελάτες του σαν βασιλιάδες και φροντίζει για τον τόπο του γιατί εκεί μένει. Άρα μιλάμε για μεγαλύτερη ασφάλεια. Βάζοντας άλλα πληρώματα όπως αναφέρετε στην πρώτη παράγραφο του άρθρου 75, τα οποία δεν έχουν εμπειρία στην ιστιοπλοΐα αλλά σε μεγάλα πλοία πραγματικά δημιουργείται ένας χάος και κινούμενες νάρκες μέσα στη θάλασσα. Πως είναι δυνατόν έναν άνθρωπος που δεν έχει μάθει να χειρίζεται τα πανιά να θεωρείται κατάλληλος; Συγχρόνως οδηγείτε αυτούς τους ανθρώπους σε απόγνωση καθώς συνήθως αυτά που τους μένουν για να ζήσουν τις οικογένειες τους είναι οι μισθοί που θα έδιναν σε έναν καπετάνιο. Αν λοιπόν το ζητούμενο μας είναι η ασφάλεια όπως θα έπρεπε να είναι, έχω να προτείνω τα εξής: ρωτήστε τους ειδικούς για το τι χρειάζεται για να είναι κάποιος άρτια καταρτισμένος και πιστοποιημένος και δημιουργήστε μια σχολή ιστιοπλοΐας ή ένα παράρτημα μέσα στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού για αυτούς τους ανθρώπους που θα πιστοποιεί τους επαγγελματίες ιστιοπλόους και το κράτος θα έχει έσοδα από αυτό. Φυσικά θα πρέπει να δοθεί εύλογο χρονικό διάστημα για την απόκτηση των πτυχίων αυτών. Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν χιλιάδες λύσεις και είμαστε στη διάθεση σας να δημιουργήσουμε ένα υγιές νομικό πλαίσιο για το κράτος και τους πολίτες τους και όχι μία καταστροφή. Πρέπει επίσης να αναφερθεί ότι λανθασμένα αναφέρετε την χρήση σωστικών μέσων για αυτούς τους ανθρώπους στην αιτιολογική έκθεση όταν ήδη στα πρωτόκολλα των σκαφών αυτών, αναφέρεται ρητά ότι άνω των 12 ατόμων απαιτείται η προσκόμιση πιστοποιητικού σωστικών μέσα από την Ακαδημία Ε. Ν. ή άλλη αναγνωρισμένη από το Κράτος ενός ή και δύο μελών. Άρα τι επιπλέον θέλετε να προσθέσετε και γιατί δεν είστε ενήμεροι για το πώς λειτουργούνε αυτά τα σκάφη; Σας παρακαλούμε κύριε Υπουργέ μην καταστρέψετε τον κλάδο χωρίς καν να αποτυπώνεται η πραγματικότητα. Είναι αυτονόητο και πολύ εύκολο να καταλάβει κανείς ότι αυτές οι επιχειρήσεις δεν θα είναι βιώσιμες λειτουργώντας ως ημερόπλοια καθώς τα νούμερα δεν βγαίνουν στα 20-25 άτομα και στην μικρή σεζόν που έχουμε. Το μόνο που θα επιτευχθεί αν ψηφιστεί αυτή η τροπολογία είναι χιλιάδες χρεωκοπημένες επιχειρήσεις, νέοι σε εξαθλίωση και σε φυγή και δραματική μείωση εσόδων για το κράτος. Θα σας ευγνωμονούν βέβαια οι πολίτες των γειτονικών χωρών… Αναρωτιέμαι γιατί θίγονται τα ημερόπλοια όταν το κοινό που απευθύνονται είναι τόσο διαφορετικό όπως αναφέρεται στην αιτιολογία της 4ης παραγράφου . Τα ημερόπλοια μεταφέρουν συνήθως 100-200 άτομα. Νομίζω είναι σαφής η διαφορά με ένα άλλο τύπου σκάφους που η αξία του είναι ναι μεν 10 φορές περισσότερη αλλά έχει πρωτόκολλο για μόλις 20-25 άτομα. Τα ημερόπλοια επίσης κάνουν κυκλικά, προκαθορισμένα ταξίδια και προσφέρουν τελείως διαφορετικό προϊόν από ένα σκάφος ολικής ναύλωσης. Άρα ο πελάτης τους θα τους επιλέξει για άλλο λόγο από ότι θα επιλέξει ένα σκάφος ολικής ναύλωσης. Το προφίλ του τουρίστα που επιλέγει τα σκάφη ολικής ναύλωσης δεν θα πήγαινε ποτέ με ημερόπλοιο και αντίστροφα και αν πήγαινε θα ήταν σίγουρα δυσαρεστημένος καθώς και στις δύο περιπτώσεις αναζητά κάτι διαφορετικό. Η προσπάθεια του καθενός επιχειρηματία θα πρέπει να είναι να προβάλει τα θετικά της επιχείρησης του, να συνάπτει συνεργασίες και να διαφημίζει τη χώρα μας στο εξωτερικό. Οι ιδιοκτήτες των σκαφών ολικής ναύλωσης κάνουν τεράστια προσπάθεια διαφήμισης και προβολής στο ίντερνετ και έχουν εκατομμύρια θετικές κριτικές στο trip advisor που προσελκύουν και άλλο κόσμο με σεβασμό στο περιβάλλον, στη θάλασσα που τους δίνει ψωμί και το κάνουν ορμώμενοι από αγάπη και μεράκι. Ποιος πτυχιούχος Ε.Ν. θα έχει τον ίδιο ζήλο όταν σπούδασε για να είναι σε φορτηγά ή μεγάλα επιβατηγά και είναι σε ένα μικρό ιστιοπλοϊκό; Επιπλέον η χρονική στιγμή που επιλέγετε να καταθέσετε το νομοσχέδιο είναι σωστή; Ένα πριν την έναρξη της σεζόν χωρίς καμία μελέτη κ συναντήσεις με φορείς; Έχετε κάνει έρευνα να δείτε τι θέλει ο τουρίστας; Στους Πελάτες μας τι θα πούμε ένα μήνα πριν την έναρξη της σεζόν;Συγγνώμη άλλαξε ο νόμος γιατί κάποιοι νομίζουν ότι θίγονται και δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε ; έχετε σκεφτεί την δυσφήμιση της χώρας μας στο εξωτερικό; Τι θα τους πούμε; ότι πρέπει να πληρώσετε τριπλά και τετραπλά για να απολαύσετε ότι και πέρυσι γιατί ψηφίστηκε ένας καταχρηστικός νόμος; Καταλαβαίνουμε όλοι την τεράστια ζημιά που θα επέλθει για την χώρα μας. Η λογική των ημερόπλοιων είναι να καταστραφούμε εμείς, να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα για να έχουν μεγαλύτερα έσοδα αντί να προσπαθήσουν να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο και να επενδύσουν σε διαφήμιση. Γιατί δεν εξυγιάνουν το προϊόν τους προσφέροντας εναλλακτικές προτάσεις ; Η ψήφιση αυτών των διατάξεων θα δημιουργήσουν προβλήματα αντί να τα λύσουν στην αγορά και των ημερόπλοιων. Η λογική δεν πρέπει να είναι να κλείσουν π.χ. τα ενοικιαζόμενα δωμάτια για να δουλέψουν τα ξενοδοχεία αλλά όλοι μαζί να προσελκύσουν το διαφορετικό προφίλ τουρίστα αυξάνοντας τα έσοδα για τη χώρα μας. Είναι διαφορετικά προϊόντα όπως και τα ημερόπλοια με τα σκάφη ολικής ναύλωσης όμως και τα δύο προσφέρουν διαμονή. Ναι διαμονή αλλά με άλλους όρους και υπηρεσίες. Κλείνοντας θέλω να τονίσω το εξής: Ο νόμος άλλαξε το 2014 για να προσφέρει κίνητρα και εξυγίανση ενώ το κυριότερο μέρος του ίσχυε για ολόκληρες δεκαετίες. Όλα αυτά που προβλέπονται για τον κλάδο μας δεν είναι σε καμία περίπτωση προνόμια αλλά προϋποθέσεις για την βιωσιμότητα μας και κίνητρο για να επιχειρήσουμε σε ένα ευπαθές, αβέβαιο, σκληρό και αντιεπιχειρηματικό περιβάλλον. Γνωρίζετε πόσο ευάλωτοι είμαστε στις αβέβαιες καιρικές συνθήκες. Σε αυτά προστέθηκαν η τεράστια αύξηση ΦΠΑ, η μη ύπαρξη κατάλληλων δομών αλλά και η προσφυγική κρίση στο Αιγαίο; Πόσα πράγματα μπορεί να αντέξει μία επιχείρηση που δεν δουλεύει ούτε τρεις μήνες με τεράστια έξοδα συντήρησης; Που είναι η οικονομοτεχνική μελέτη των συνεργατών σας για αυτά που πάτε να ψηφίσετε; Πως αποφασίζετε για την τύχη του ελληνικού λαού χωρίς να έχει μελετηθεί τίποτα και χωρίς να υπάρχουν τα νούμερα; Γιατί τόσο βιαστικά; Όσο αφορά την κατάρτιση των ιστιοπλόων και τις ικανότητες τους, υπάρχουν τα διπλώματα τους, τα πιστοποιητικά σωστικών, τα χιλιάδες ναυτικά μίλια που έχουν κάνει και κυρίως τα εκατομμύρια θετικά σχόλια των επισκεπτών τους. Θέλετε να τα συγκρίνετε με των υπολοίπων ; Μιλάτε επίσης για διανυκτέρευση. Γιατί πρέπει να υποχρεωθεί κάποιος να κοιμηθεί μέσα όταν θέλει να κοιμηθεί στο ξενοδοχείο του και την ημέρα να πάρει το ιστιοπλοϊκό του σκάφος και να πάει βόλτα στα ελληνικά νησιά; Γιατί να μην το ναυλώσει για ώρες, μέρες, βδομάδες ; γιατί περιορίζετε ένα τουριστικό προϊόν; Η πραγματικότητα είναι ότι ναυλώνουν τα σκάφη αφού επισκεφθούν τα ελληνικά νησιά. Γιατί πρέπει να χάσουν τη δουλειά τους οι ξενοδόχοι και να κοιμούνται μέσα στα σκάφη; Γιατί στο εξωτερικό έχουν χιλιάδες πρακτικές όπως charter cabin και εδώ τα θεωρούμε όλα κακά; Γιατί πρέπει να πάρουμε όσους χωράνε στα κρεβάτια; Στα κρεβάτια κάθονται όταν ναυλώνουν ένα σκάφος ή στο εξωτερικό μέρος του σκάφους ;στην Ελλάδα δεν είμαστε με το άπλετο ήλιο; Γιατί θέλουμε να γίνουμε εμείς νηογνώμονες και κατασκευαστές όταν οι ειδικοί έχουν αναφέρει κάτω από ποιες προϋποθέσεις μεταφέρει κάθε σκάφος συγκεκριμένο αριθμό επιβατών; Εκατομμύρια ‘γιατί’ που δεν φτάνουν χιλιάδες σελίδες να αναφέρουμε . εκατοντάδες παραλογισμοί στον υποθετικό αθέμιτο ανταγωνισμό που οι ίδιοι θα δημιουργήσουν; Κύριε Υπουργέ κουραστήκαμε ως νέοι να πληρώνουμε τις πελατειακές σχέσεις του παρελθόντος, του βολέματος και της αναξιοκρατίας. Πρέπει να επέλθει ισοτιμία και ο ικανότερος και ο καλύτερος να προχωρά περισσότερο παρασέρνοντας και τους άλλους να γίνουν καλύτεροι και όχι να μας τραβάτε όλους στον βούρκο. Αναρωτιέμαι επίσης αν εμείς γίνουμε επίσης ημερόπλοια πραγματικά πιστεύουν ότι ο τουρίστας θα επιλέξει να ταξιδέψει με 20 άτομα ή με 200; Μήπως χάσουμε όλοι μαζί; Γιατί η Ελλάδα είναι 62 η στην επιχειρηματικότητα (η Γεωργία στην 8η); γιατί πρέπει να τιμωρηθούμε ; επειδή επιχειρούμε ζώντας μέσα στην αβεβαιότητα; Πρέπει να τιμωρηθούμε επειδή κάνουμε καλά τη δουλειά μας και κάποιοι θίγονται; Σας παρακαλώ πολύ να αναθεωρήσετε το νομοσχέδιο σας και να επαναφέρετε στο τραπέζι ένα μελετημένο, άρτιο και δίκαιο νομοσχέδιο ζητώντας τη γνώμη των ειδικών και των εμπλεκόμενων. Έτσι θα επιτευχθεί δικαιοσύνη και αξιοκρατία. Καταγράφοντας τα προβλήματα που θέλουμε να λύσουμε και βρίσκοντας σωστές και όχι καταστροφικές λύσεις. Γιατί η αιτιολογική έκθεση δεν είναι εμπεριστατωμένη αλλά αναλύει μία πρόταση και λέει ότι είναι και λογικό να καταργηθεί η 8η ναυλωση; Λογικό για ποιον; Ποιος ορίζει το λογικό; Το νομοσχέδιο πρέπει να υποκειμενικό ή αντικειμενικό, σαφές και αδιάβλητο; Μην διώχνετε και άλλους νέους από τη χώρα μην καταστρέφετε και άλλες οικογένειες,. Ο τουρισμός και η ναυτιλία είναι οι μόνοι και βασικότεροι πυλώνες ανάπτυξης και ευημερίας αυτής της χώρας και ακρογωνιαία λίθοι της οικονομίας μας. Εκμεταλλευθείτε τους και μην τους καταστρέφετε. Εκτός αν δεν θέλουμε έσοδα . Θέλετε άραγε να χρωστάμε και άλλοι περισσότεροι στο δημόσιο ή θέλετε να απολαμβάνετε έσοδα; Όπως η SOLAS κατέγραψε τα standards για την διεθνή ασφάλεια στη θάλασσα έτσι πρέπει να καταγραφεί τι θέλουμε και να γράψουμε τις προδιαγραφές. Αυτό θέλει μελέτη και χρόνο. Θέλει ενημέρωση και στάδιο δοκιμής και προσαρμογής για τους επιχειρηματίες του κλάδου, Έχετε καταλάβει ότι η σεζόν ξεκινάει ;πότε θα οργανωθούμε ; πως θα δουλέψουμε; Το ζητούμενο είναι να δημιουργήσουμε συνθήκες ευημερίας για όλους. Ποιο είναι το ζητούμενο ; να ευεργετηθούν οι μεγάλες επιχειρήσεις εις βάρος των μικρών; Γνωρίζετε ότι αυτά τα σκάφη έχουν ειδικές προδιαγραφές και πρότυπα σύμφωνα με τα οποία πιστοποιούνται από τους ειδικούς. Ποιος αποφάσισε ότι αυτό δεν είναι σωστό; Γιατί είναι επείγον να ψηφιστεί άμεσα το νομοσχέδιο; Γιατί κλείνει τόσο γρήγορα η διαβούλευση που έπρεπε να γίνει το φθινόπωρο για να προλάβουμε να οργανωθούμε; Σας ρωτάμε πως θα δουλέψουμε φέτος; 1η Απρίλη έχουμε ναύλα . τι θα πούμε ; συγγνώμη άλλαξε ο νόμος γιατί κάποιοι νομίζουν ότι θίγονται; Επαναφέρετε τη θεώρηση της λίστας επιβατών. Άραγε για ποιο λόγο; Έχετε τόσους πολλούς λιμενικούς για να απασχολούνται σε κάτι τόσο ανούσιο; Από όσο γνωρίζουμε η πλειοψηφία των λιμεναρχείων είναι ΥΠΟ στελεχωμένα και όλοι παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να ασχοληθούν με τα σημαντικά όπως η παρανομία ή η αστυνόμευση γιατί πνίγονται στη γραφειοκρατία. Θα απασχολήσετε λοιπόν τους λιμενικούς για να πατάνε μία σφραγίδα, όταν υπάρχουν άλλες λύσεις ; Πάμε δηλαδή άλλα 100 χρόνια πίσω και προσφέρουμε ταλαιπωρία στους πελάτες μας οι οποίοι θα περιμένουν καμιά ώρα κάτω από τον ήλιο για να πάρουμε μία τυπική σφραγίδα. Άραγε έχουν καταγραφεί παρανομίες από τη μη θεώρηση ΄της λίστας επιβατών; Εσείς θα πληρώνατε ως τουρίστας για να ζήσετε αυτή τη ταλαιπωρία ή απλά του χρόνου θα πηγαίνατε σε κάποια πιο φιλόξενη καλύτερη χώρα με καλύτερες υπηρεσίες; Γνωρίζετε πόσο απαιτητικοί είναι οι πελάτες πλέον; πόσο ενδιαφέρονται για την υπηρεσία που λαμβάνουν; Όλοι έχουμε κάνει επένδυση με άλλο νομικό πλαίσιο , πρέπει να δώσετε περιθώριο προσαρμογής όπως και στα πτυχία και φυσικά να μην προτείνετε για ψήφιση την καταστροφή. Αθέμιτος ανταγωνισμός είναι αυτό που έχει βγει προς διαβούλευση. Έχετε ρωτήσει τα λιμεναρχεία πόσες φορές οι ιστιοπλόοι έχουν συνδράμει σε διασώσεις βοηθώντας και συνεισφέροντας καταλυτικά στο έργο των λιμεναρχείων; Ναι αυτοί που δεν τους θεωρείτε ικανούς. Η ιστιοπλοΐα είναι τέχνη και αυτό δεν μαθαίνεται από τα θρανία του Ε.Ν. όπως επίσης και ο απόφοιτος του Ε.Ν. δεν γίνεται κατευθείαν καπετάνιος αλλά υπηρετεί για να πάρει το δίπλωμα του καπετάνιου, γνωρίζω πολύ καλά ότι απόφοιτοι ακαδημίας Ε.Ν. δεν μπορούν να κυβερνήσουν ιστιοπλοϊκό σκάφος γιατί για άλλο εκπαιδεύθηκαν. Στην οικογένεια μου έχω άπειρους απόφοιτους οι οποίοι είναι ικανότατοι καπετάνιοι και ανθυποπλοίαρχοι αλλά για άλλου είδους πλοία. Μιλάμε για ΝΑΤ και ΤΕΒΕ . μα δεν ψηφίστηκε το ΕΦΚΑ; Γιατί δεν δημιουργείται ένας κωδικός για ιστιοπλόος να λυθεί άμεσα και η ασφάλιση; Γιατί τα εύκολα γίνονται δύσκολα; Γιατί άλλα λέει το ένα υπουργείο και άλλα το άλλο; Γνωρίζετε το trip advisor kai to word of mouth? Έχετε δει πόσο αυστηροί είναι οι τουρίστες μας; Θέλετε να δείτε πόσο καλή και ασφαλή δουλειά κάνουν οι ιστιοπλόοι μας; Απλά περιηγηθείτε στις κριτικές του πιο αντικειμενικού κοινού. Αυτών που έχουν ταξιδέψει όχι αυτών που υποθέτουν και ζουν με φαντάσματα. Εμείς που έχουμε επενδύσει καταστρώνοντας business plan και εφαρμόζοντας όσα έχουμε μάθει στα ελληνικά πανεπιστήμια γιατί πρέπει να αποτύχουμε ; επειδή δεν εξυπηρετεί ο νόμος κάποια συμφέροντα; Πότε Θα διορθωθεί επιτέλους αυτή η κατάσταση; Μιλάτε για επιπλέον έγγραφα όταν αυτά που ζητάτε ήδη αναφέρονται στο ΠΓΕ. Αναρωτιέμαι αν ένα σκάφος αλλάξει όνομα σε ημερόπλοιο γίνεται πιο ασφαλές Συνοψίζοντας η 4η παράγραφος δεν περιορίζει τον αθέμιτο ανταγωνισμό αλλά τον εκτοξεύει οδηγώντας με δόλο τους μικρούς πλοιοκτήτες σε κλείσιμο. Η 5η παράγραφος μιλάει για λογική συνέπεια . ποιος το λέει αυτό; 10 άτομα γατί εκατομμύρια άλλα λένε ότι είναι παράλογο. Λέτε ότι καταργείται η 6η παράγραφος για λόγους ενίσχυσης των οικονομικών και κοινωνικών δεδομένων και τόνωση της ελληνικής περιφέρειας. Γιατί αυτά δεν λαμβάνονται υπόψη στις υπόλοιπες διατάξεις; Ποιες είναι οι θετικές για την οικονομία επιπτώσεις όταν χιλιάδες άνθρωπο θα βρεθούν στο δρόμο; Και στις θάλασσες θα υπάρχουν νέοι πτυχιούχοι που δεν μπορούν να χειριστούν τα πανιά; Μιλάμε για πραγματικά καρμανιόλα στις θάλασσες. Αλλά εμείς θα ΄πιστεύουμε ότι έχουμε ασφάλεια. Πως θα ελέγξει το λιμεναρχείο την παρανομία όταν θα απασχολούνται με ανούσια πράγματα και γραφειοκρατία. Δεν θέλετε εξυγίανση; Με όλο το σεβασμό οι συγγραφείς της έκθεσης δεν γνωρίζουν την πραγματικότητα ούτε τον κλάδο και αυτό πραγματικά είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Εμείς είμαστε στη διάθεση σας μέσα από το χώρο με εμπεριστατωμένες προτάσεις να βρούμε τις καλύτερες λύσεις για όλους μας και για τη χώρα μας. Με απεριόριστο σεβασμό