• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ' | 28 Φεβρουαρίου 2017, 03:29

    Άρθρο 25 παρ.1 β περίπτωση (6), σχετικά με την διενέργεια έκτακτων μεταθέσεων για λόγους υποχρεωτικής συνυπηρέτησης ¨στις περιπτώσεις που αυτή προβλέπεται από την εκάστοτε κείμενη νομοθεσία¨, δεν αναφέρει πουθενά στο σχέδιο νόμου ποια είναι η κείμενη νομοθεσία που προβλέπει την υποχρεωτική συνυπηρέτηση και προσωπικά, πέραν του αρθρου 21 του ν.2946/2001 που ρυθμίζει τα θέματα υποχρεωτικής απόσπασης των πολιτικών υπαλλήλων για λόγους συνυπηρέτησης με ένστολο και του άρθρου 4 της αριθ. Φ. 411 /253437/Σ. 2358 Υ.Α (ΦΕΚ 1631Β/13) που σύμφωνα με ισχυρισμούς αναφέρεται μόνο σε στελέχη των ΕΔ χωρίς να περιλαμβάνει και τις περιπτώσεις συζευγμένων στελεχών των ΕΔ με ΣΑ, δεν γνωρίζω να υπάρχει κάποια σαφή διάταξη που να προβλέπει και να ρυθμίζει την υποχρεωτική συνυπηρέτηση μεταξύ ενστόλων είτε προερχόμενους από ΣΑ είτε από ΕΔ ή και συνδυασμό των περιπτώσεων. Άρα καίτοι από την αιτιολογική έκθεση του υπόψη σχεδίου νομού προκύπτει ότι τα κριτήρια μεταθέσεων τυποποιούνται πλέον σε τυπικό νόμο, ώστε να αποφεύγεται η τροποποίηση τους με προεδρικά διατάγματα εν αγνοία της Βουλής, στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δεν επιτυγχάνεται καθώς δεν συγκεκριμενοποιούνται οι προϋποθέσεις υποχρεωτικής συνυπηρέτησης οι οποίες και επαφίενται να ρυθμιστούν πιθανός από το προβλεπόμενο στο άρθρο 28 του σχεδίου νόμου ΠΔ.