• Σχόλιο του χρήστη 'ΟΛΓΑ' | 28 Φεβρουαρίου 2017, 11:52

    Τα Λιμενικά Ταμεία της χώρας αυτή τη στιγμή απαρτίζονται εκτός από το Λιμενικό Ταμείο Ν.Χανίων, και από αυτά της Μεσσηνίας, Χαλκιδικής, Πιερίας, Αντικύρων, κλπ. Οι έδρες τους καλύπτουν γεωγραφικά όλη την Ελλάδα. Τα Κοινά Υπηρεσιακά Συμβούλια οργανώνονται συνήθως σε επίπεδο νομού και σπανιότερα σε επίπεδο περιφέρειας. Πόσο εφικτό από πλευράς οργάνωσης και συντονισμού μπορεί να είναι ένα Κοινό Υπηρεσιακό Συμβούλιο υπάλληλων όπου οι υπάλληλοι που συμμετέχουν σε αυτό προέρχονται από όλες τις γεωγραφικές Περιφέρειες της Ελλάδας? Ποιος θα καλύπτει τα έξοδα μετακινήσεις των ανθρώπων αυτών για να έρχονται στα Χανιά στην Κρήτη όταν τα εισιτήρια Αθήνα-Χανιά -Αθήνα μόνο μπορούν να ανέρχονται σε 150 ευρώ για μία μετακίνηση ενός ατόμου? Πώς είναι δυνατόν να οργανωθεί ένα Συμβούλιο όταν δεν θα μπορούν να συμμετέχουν σε αυτό λόγω απόστασης και εξόδων οι άμεσα ενδιαφερόμενοι? Άλλωστε αυτήν την στιγμή το ισχύον Υπηρεσιακό Συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου Ν. Χανίων, για να καταφέρει να λειτουργήσει έχει - βάσει νόμου- «δανειστεί» 2 μέλη με τα απαιτούμενα τυπικά προσόντα, από άλλες άσχετες υπηρεσίες του Νομού, στα πλαίσια της καλής συνεργασίας των Υπηρεσιών του Νομού, δεδομένης της μικρού όγκου εργασίας του. Άραγε αν δεν υπάρχουν τα τυπικά προσόντα στους υπαλλήλους των άλλων λιμενικών ταμείων, πόσο πρόθυμα θα ανταποκρίνονται οι άλλες Υπηρεσίες του Νομού όταν θα ζητούνται στελέχη τους να απουσιάζουν από τα καθήκοντά τους για να συμμετάσχουν σε αλλεπάλληλες συνεδριάσεις για υποθέσεις άλλων Λ.Τ. όλης της Ελλάδας; Επί πλέον ας μην ξεχνάμε ότι το Λιμενικό Ταμείο Ν. Χανίων που ήδη έχει θέματα έλλειψης προσωπικού, έχει στην αρμοδιότητά του 28 λιμάνια και λιμενίσκους και 14 άτομα προσωπικό, δηλαδή αναλογία 2 λιμάνια ανά υπάλληλο. Πως θα καταφέρει να διαχειριστεί τα θέματα των υπαλλήλων των Λ.Τ. όλης της Ελλάδας ;