• Σχόλιο του χρήστη 'Πανελλήνια Ομοσπονδία Υπαλλήλων Εμπορικής Ναυτιλίας' | 28 Φεβρουαρίου 2017, 13:56

    Το άρθρο 73 ικανοποιεί πάγιο αίτημα της ΠΟΥΕΝ για αύξηση των οργανικών θέσεων της Πλοηγικής Υπηρεσίας. Όσον αφορά σε λοιπά ειδικά θέματα της Πλοηγικής Υπηρεσίας, τα πρωτοβάθμια σωματεία διεκδικούν τα κάτωθι: Α. Πανελλήνια Ένωση Πλοηγών Κατάργηση της παραγράφου 2.1γ) του Άρθρου 8 του Ν.3142/55 ΦΕΚ 43Α/1955. * Κατάργηση της παραγράφου 6α) του Άρθρου 8 του Ν.3142/55 ΦΕΚ 43Α/1955. * Διόρθωση της παραγράφου 3) του Άρθρου 8 του Ν.3142/55 ΦΕΚ 43Α/ 1955, ο υποψήφιος Πλοηγός να είναι κάτοχος Ελληνικού διπλώματος Πλοιάρχου Ά τάξεως! * Διόρθωση της παραγράφου γ) του Άρθρου 8 του Ν.3142/55 ΦΕΚ 43Α/ 1955, ο υποψήφιος Πλοηγός να έχει πραγματική υπερδεκαετή θαλάσσια υπηρεσία (με τριετή τουλάχιστον υπηρεσία ως Πλοίαρχος) επί εμπορικών Πλοίων εν ενεργεία άνω των 1.500 Κόρων. * Διόρθωση παραγράφου 2.1α) του Ν. 3142/55 ΦΕΚ 43Α/1955 ,το ανώτατο όριο ηλικίας εισόδου στη Π.Υ να ορίζεται το 50στό έτος ηλικίας του υποψηφίου Πλοηγού. * Το ανώτατο όριο παραμονής στην Πλοηγική Υπηρεσία των μονίμων Πλοηγών / Αρχιπλοηγών , έως και την συμπλήρωση του 67ου έτους ηλικίας. * Διόρθωση της παραγράφου 2 του άρθρου 11 του Ν. 3142/55 " ......ανάθεσιν της πλοηγήσεως πλοίων εις διπλωματούχους Πλοιάρχους Ά τάξεως ". * Κατάργηση του Άρθρου 18 του Ν.3142/55 ΦΕΚ 43Α/1955 " ΠΛΟΗΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ". * Στο Άρθρο 8 του ΠΔ 749/1977 ( ΦΕΚ Ά246), στα εξεταστέα μαθήματα των υποψηφίων Πλοηγών , να καταργηθεί το 3ο μάθημα , της " Συνεννόησις " . * Στο Άρθρο 8 του ΠΔ 749/1977 (ΦΕΚ Ά 246) , στα εξεταστέα μαθήματα των υποψηφίων Πλοηγών , να τροποποιηθεί η ύλη του 4ου μαθήματος. Π.χ ....ECTIS ( electronic Chart Display and Information systems ) , Radar / ARPA, GPS , Bridge Simulator / BRM κ.α. * Άρθρο 13 .1 του Ν 3142/55 ( ΦΕΚ43Α/1955), Οι Πλοηγοί / Αρχιπλοηγοί υποχρεούνται να φορούν την κεκανονονισμένη στολή και διακριτικά ( τέσσερα χρυσά σιρίτια και το διεθνές σήμα των Πλοηγών ) ως επίσης χρυσό κλάδο στο γείσο του Πηλικίου τους. * Καταβολή του επιδόματος Κυριακών σύμφωνα με την αναλυτική και ολοκληρωμένη πρόταση που έχει κατατεθεί στον ΓΓΛΛΠΝΕ . * Τροποποίηση αποζημίωσης Ναυτικού Προσωπικού Πλοηγικής Υπηρεσίας (Σε περίπτωση μετακίνησης σε Πλοηγικούς Σταθμούς για κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών) *Εκσυγχρονισμό των Πλοηγήσεων μέσω της πιστοποίησης των Πλοηγών και τον τεχνολογικό εξοπλισμό Β. Πανελλήνια Ένωση Κυβερνητών-Μηχανικών-Μηχανοδηγών Πλοηγικής Υπηρεσίας Η Πανελλήνια Ένωση Κυβερνητών-Μηχανικών-Μηχανοδηγών Πλοηγικής Υπηρεσίας διεκδικεί την ενσωμάτωση διάταξης νόμου με την οποία διορθώνεται μια αδικία ετών και με την οποία δίνεται η δυνατότητα στους Κυβερνήτες Πλοηγικής Υπηρεσίας να μπορούν να συνταξιοδοτηθούν με βάση το συνταξιοδοτικό μισθό που αντιστοιχεί στον βαθμό της ειδικότητας της ναυτολόγησης ( κωδικός 243 ) κωδικός μισθολογίου πλοίου Ο/Ο Ε/Γ εσωτερικού 1500 κοκ και άνω και κατηγορία πλοίων Γ ‘ . Η εν λόγω διάταξη έχει ως κατωτέρω. «Συνταξιούχοι Κυβερνήτες της Πλοηγικής Υπηρεσίας της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εφόσον το επιθυμούν, υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 13 παράγραφος 1α του ν. 3075/2002 <> ( ΦΕΚ Α’ 297) και εφόσον καταβάλουν οι ίδιοι την διαφορά των ασφαλιστικών εισφορών (ναυτικού και πλοιοκτήτη) μεταξύ των ειδικοτήτων ναυτολόγησης του τελευταίου 48μηνου της θαλάσσιας υπηρεσίας των και εκείνων που αντιστοιχούν στην ειδικότητα του Ναυκλήρου σε Ε/Γ ακτοπλοϊκά πλοία άνω των 1500 κοκ, αυξημένων κατά το ποσοστό που προβλέπεται από τον ν. 4256/2014 ΦΕΚ . Α’ 92 , με επιφύλαξη του άρθρου 5, παράγραφος 1 α του ν . 2575/1998 <> ( ΦΕΚ Α’ 23 ).