• Σχόλιο του χρήστη 'Κ Γκιόκας' | 4 Ιουλίου 2017, 22:18

    Οι λιμένες με την εξαίρεση των Μαρινών φιλοξενούν ένα τεράστιο αριθμό ετερόκλητων σε μεγέθη σκαφών. Ιστιοφόρα, Μηχανοκίνητα, Αλιευτικά, Φουσκωτά, Ψαρόβαρκες, Ποστάλια, όλα ατάκτως ελλιμενιζόμενα με αποτέλεσμα την έλλειψη χώρου. Αιτία η έλλειψη ορθής διαχείρισης κατά κατηγορία σκάφους, από προσωπικό άσχετο πολλές φορές, με μοναδικό σκοπό την αρπακτή απο τους τουρίστες και με την ανοχή -κάποιες φορές- των Λιμενικών Αρχών. Τα κατά τόπους Λιμεναρχεία δεν βοηθούν αντιθέτως αναλαμβάνουν καθήκοντα τροχονόμου στους Λιμένες ενώ αυτό είναι αρμοδιότητα της Τροχαίας. Οι απώλειες σε χρήμα είναι σημαντικές πολλαπλασιαστικά για την τοπική οικονομία. Η Λιμενική Διαχείριση σήμερα είναι ένας Λαβύρινθος διατάξεων,συναρμόδιων υπουργείων, αποκλεισμών, συνεπώς είναι απαραίτητη η νομική απλοποίηση. Η με τον 4389 δημιουργία της ΡΑΛ είναι ένα καλό παράδειγμα οργάνωσης.Το θέμα είναι ποια η ισχύς της ΡΑΛ έναντι άλλων "συναρμόδιων" υπουργείων,περιφερειών,δήμων. Η αποκέντρωση που όλοι επιζητούν και όλοι αποφεύγουν είναι η ΡΑΛ να συνεργάζεται απ'ευθείας με τον ΟΤΑ. Η γνώμη μου είναι, Τίποτα δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την συναίνεση του ντόπιου πληθυσμού σε εύλογο χρόνο τουλάχιστον. Συνεπώς η αναμόρφωση αλλά και το νομικό πλαίσιο λειτουργίας Λιμένων προς τα εκεί να κατατείνει . Η Περιφέρεια, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση, είναι για τον πολίτη μια γραφειοκρατία επιπλέον. Τον ΟΤΑ γνωρίζουμε στον ΟΤΑ παραπονούμαστε.