• Σχόλιο του χρήστη 'Κ Γκιόκας' | 4 Ιουλίου 2017, 22:42

    Οι συνενώσεις ΛΤ σε Δ.Λ.Τ προεξοφλούν την καλύτερη διαχείριση των υπαρχόντων ελάχιστων πόρων με την προυπόθεση οτι οι πόροι αυτοί παραμένουν στον Δήμο και δεν "κατάσχονται" υπέρ τού αόριστου "κράτους". Ενα καλό παράδειγμα είναι ο Οργανισμός Λιμένων Ν. Ευβοίας. Ενιαίος με ενιαία τιμολογιακή πολιτική ανά παροχή. Εχει την δυνατότητα ηλεκτρονικής διασύνδεσης όλων των λιμένων, καταφυγίων συμπεριλαμβανομένης της Γέφυρας Χαλκίδας. Κακό παράδειγμα τώρα το Δ.Λ.Τ Ν. Νάξου που διαχειρίζεται το λιμάνι της Νάξου, τα καταφύγια Καλαντού, Κουφονησίου, Σχοινούσας, Ηρακλειάς όπου ακολουθείται απίθανη τιμολογιακή πολιτική, αλλού πολλά, αλλού λίγα, αλλού καθόλου, και σε βαθμό υποψίας. Το ίδιο και στο Δ.Λ.Τ Πάρου.Οπου εδώ και απο το ερώτημα 2 δημιουργούνται απορίες για την ικανότητα ελέγχου της ΡΑΛ η την στελέχωσή της. Ναί στους ΟΤΑ με την μορφή του ΟΛΝΕ Ευβοίας και με εποπτεία της ΡΑΛ. Η νομική υπόσταση ξεφεύγει του γνωστικού μου αντικειμένου, υποθέτω μια κλασσική ΑΕ.