• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΝΩΣΗ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ' | 7 Ιουλίου 2017, 13:47

    Δεν κρίνεται σκόπιμη η συνένωση των ΛΤ/ΔΛΤ σε μεγαλύτερα σχήματα. Κάθε φορέας διαχείρισης λιμένος θα πρέπει να είναι αυτόνομος και ανεξάρτητος, ικανός να διαχειριστεί όλα τα θέματα, προκειμένου για την εξυπηρέτηση, στην περίπτωσή μας, των κρουαζιεροπλοίων και των μεταφερομένων με αυτά εκατομμυρίων τουριστών. Τονίζεται και πάλι ότι, ο κλάδος της κρουαζιέρας είναι πολυσύνθετος, προσφέρει μεγάλα οφέλη στην τοπική κοινωνία της ευρύτερης περιοχής των λιμένων που προσεγγίζουν τα κρουαζιερόπλοια και χρειάζεται την ικανότητα και γνώση του προσωπικού του Φορέα διαχείρισης του λιμένα, για να είναι σε θέση να μεθοδεύει ενέργειες που θα ανταποκρίνονται προς τις απαιτήσεις και ασφαλώς με τον τρόπο αυτό θα παράγονται τα αντίστοιχα οφέλη για τον φορέα. Όπως τονίζεται και στο Ι μέρος του εγγράφου μας, είναι αναγκαίος ο συντονισμός από πλευράς Κεντρικής Διοίκησης π.χ. ΓΓΛΛΠ / ΥΝΑ, σε γενικότερα θέματα πολιτικής που έχουν σχέση με τον καθορισμό Λιμενικών Τελών, σε ανταποδοτική βάση και με όρους ανταγωνισμού, αλλά και στην παροχή κατευθυντηρίων οδηγιών, σε ότι αφορά τον σχεδιασμό έργων και την παροχή ευκολιών για κατηγορίες πλοίων, που θα λαμβάνονται υπόψιν σφαιρικά παράγοντες της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής, για να μην παρατηρείται το φαινόμενο του ανταγωνισμού μεταξύ δύο γειτονικών λιμένων για ανάπτυξη έργων για την ίδια κατηγορία πλοίων.