• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΟΥΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ' | 7 Ιουλίου 2017, 16:56

    Όχι δεν θεωρούμε ότι οι συνενώσεις ΦΔΕΛ σε μεγαλύτερα σχήματα θα επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Πιστεύουμε ότι μπορεί πράγματι να εξασφαλίζουν μεγαλύτερη μάζα ( αν και όχι σε όλες τις παραμέτρους- αν μιλήσουμε για το προσωπικό π.χ. και συγκεκριμένα τη Χαλκιδική, από τη συνένωση των τεσσάρων υφιστάμενων ΦΔΕΛ θα προκύψει ένας φορέας με τετραπλάσια έκταση γεωγραφικής αρμοδιότητας και τον ίδιο αριθμό υπαλλήλων, δηλαδή τον ένα υπάλληλο που απέμεινε να υπηρετεί στο παλιό Λ.Τ Χαλκιδικής), θα υστερούν ωστόσο σε όλα τα υπόλοιπα. Αν η νομική τους μορφή είναι Δημοσίου Δικαίου με μεγάλη βεβαιότητα και στα πλαίσια της γενικότερης κατάστασης της χώρας, θα υπάρχουν προβλήματα στελέχωσης και υποστήριξης και ακόμα πολύ πιθανόν, φαινόμενα υποτίμησης κάποιων περιφερειακών δομών έναντι άλλων κεντρικότερων κ.α. Εάν είναι Ιδιωτικού Δικαίου τότε θα μειώνεται δραστικά η συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ Βαθμού με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Προφανώς η σύνθεση της διοίκησης θα γίνεται αντικείμενο ανταγωνισμού, εκμετάλλευσης κλπ. Επισημαίνουμε επίσης ότι οι συνενώσεις και ιδίως στην περιφέρεια, θα σημαίνουν τη δημιουργία φορέων με πολύ μεγάλη χωρική αρμοδιότητα, με μεγάλες αποστάσεις μεταξύ των λιμένων-ακόμη και εκατοντάδων χιλιομέτρων- που θα δυσκολεύουν την εποπτεία, την αντιμετώπιση προβλημάτων (ιδίως σε έκτακτες περιπτώσεις όπως τα έντονα καιρικά φαινόμενα, τα περιστατικά ρύπανσης, τα ζητήματα ασφάλειας κλπ.), την εκτέλεση καθημερινών εργασιών κ.α. Σημαντικό ακόμα πρόβλημα θα αποτελεί η δίκαιη κατανομή των πόρων και η εξασφάλιση της ανταποδοτικότητας των πάσης φύσεως τελών αφού θα συγκεντρώνονται και θα διανέμονται κεντρικά και όχι τοπικά.