• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 19 Δεκεμβρίου 2012, 13:30

    1. Ποίες ευθύνες κ πότε θα αποδοθούν, στην υπάρχουσα διοίκηση για την σημερινή έλλειψη των πιστοποιήσεων. Διότι είναι εν γνώση της, τουλάχιστον ένα ολόκληρο έτος κ δεν έκανε αλλά ούτε κ κάνει τίποτε σε αυτόν τον τομέα. 2. Μια πλοηγική υπηρεσία είναι ένα εξειδικευμένο πλοίο που θέλει τον πλοίαρχο του. Δεν δύναται να κυβερνηθεί από αδαείς διαχειριστές, γιατί θα πέσει στα βράχια. Θα υπάρχει πλειοψηφία πάντα από αυτούς. Άλλωστε κ η σημερινή διοίκηση, από το δημόσιο έχει τοποθετηθεί κ παρατηρείται αυτό το διοικητικό κ οικονομικό χάλι. Πάλι καλά, που ΔΕΝ είναι ελλειμματικό το κεφάλαιο της. 3. Η πρόταση ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ χτυπάει κάποιες καμπάνες?? Άλλη τιμολογιακή πολιτική (χωρίς κρατικού προστατευτισμού προϊόντος) π.χ. θα έχει το κρουαζιερόπλοιο στην Κρήτη κ άλλη στον Πειραιά κ άλλη στην Κέρκυρα?? Ή θα δημιουργηθεί καρτέλ κ εκεί? Ο γενικός γραμματέας θα μπορεί να ανθίσταται στις πιέσεις των διοικήσεων των οργανισμών λιμένων ή ακόμη κ να μην ενδίδει έναντι προσωπικών οικονομικών ανταλλαγμάτων?? Μήπως η υπουργός Τουρισμού θα πρέπει να παρέμβει εδώ κ να διαβάσουμε κ την γνώμη της?? Εν κατακλείδι, καταλληλότεροι όλων είναι οι ίδιοι οι πλοηγοί, σε αγαστή συνεργασία με έναν γενικό γραμματέα. Διότι πρωτίστως συνεχίζουν να έχουν ερείσματα όσον αφορά την εργασία τους κ την ποιότητα της. Κατά δεύτερον δεν παρεμβαίνουν ιδιωτικά συμφέροντα, κατά το δοκούν της συγκυριακής μετοχικής σύνθεσης, ενός οργανισμού λιμένος ή ενός παρόχου λιμενικών εγκαταστάσεων..