• Σχόλιο του χρήστη 'ΡΟΔΟΚΑΛΑΚΗΣ' | 10 Μαΐου 2011, 01:54

    Αναγράφεται στο προσχέδιο:την θαλάσσια περιοχή που δραστηριοποιείται το πλοίο και κάθε άλλο αναγκαίο για τον καθορισμό των ανωτέρω, στοιχείο του πλοίου. Έως τώρα η αναγνώριση του σκάφους γινόταν μία φορά από την Επιθεώρηση ως Ε/Γ-Τ/Ρ ανεξαρτήτου περιοχής για όλη την ελληνική επικράτεια.Δεν χρειάζεται γεωγραφικός προσδιορισμός για το που θα δουλέψει το ημερόπλοιο .Σήμερα δουλεύει στην Ϋδρα αύριο ή την επόμενη σαιζόν στην Κρήτη.Για ποιό λόγο να μπαίνουν καινούργια γραφειοκρατικά εμπόδια ,πιθανώς και έξοδα-παράβολα? Τι κερδίζουμε? Επίσης πρέπει να επιτραπεί να μπορεί να επιβιβάσει τουρίστες από περισσότερα του ενός λιμάνια με την γνωστή σειρά που ίσχυε στο παρελθόν Α-Β-Γ-Β-Α και κατεργήθηκε για εμένα κακώς, ιδίως την σημερινή δύσκολη οικονομικά συγκυρία. ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΕ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΟΥ ΦΠΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΜΗΛΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΨΕΥΔΩΣ "ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΠΙΒΑΤΗ" ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΕΝΩ Η ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ 23% ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ