• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ' | 11 Ιανουαρίου 2022, 00:26

    Μετά από μεγάλο αγώνα το 2018 έγινε κατανοητό στην τότε ηγεσία του υπουργείου ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός πολυήμερων ναυλωσεων στις οποίες δεν περιλαμβάνεται διανυχτερευση. Κατόπιν αυτού και προκειμένου να μην αφανιστεί μια ολόκληρη κατηγορία επαγγελματιών με την σύμφωνη γνώμη της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΠΛΟΙΩΝ και της ΔΙΝΕΘΑΤ συμπεριλήφθηκε στον νόμο 4555/2018 στις19/7/2018 το παρακάτω άρθρο. ΦΕΚ 133 / 19/7/2018 ΤΕΥΧΟΣ Α Άρθρο 265 Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 και του π.δ. 917/1979 1. Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 1 του ν. 4256/2014 οι λέξεις «(εξαιρουμένης της παραγράφου 3)» διαγράφονται και προστίθεται στην παράγραφο 3 τελευταίο εδάφιο ως εξής: «Είναι δυνατή η σύναψη σύμβασης ολικής ναύλωσης (μονοήμερης ή πολυήμερης) που δεν περιλαμβάνει δια- νυκτέρευση επιβατών κατά ρητή δήλωση του πλοιοκτή- τη ή του κυβερνήτη ή του νομίμως εξουσιοδοτηθέντος από αυτούς προσώπου, η οποία υποβάλλεται στη Λιμενι- κή Αρχή. Στην περίπτωση αυτή, παρέλκει η αντιστοίχιση κλινών και επιβατών.». 2. Στην παρ. 3 του άρθρου 15 του π.δ. 917/1979 (Α ́257) προστίθεται δεύτερο εδάφιο ως εξής: «Στην περίπτωση επαγγελματικών πλοίων αναψυχής που δύναται να μεταφέρουν έως και είκοσι πέντε (25) επιβάτες, ως ανοικτά καταστρώματα νοούνται οι χώροι οι οποίοι δεν παρέχουν προστασία έναντι του ήλιου και της βροχής.». ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑ συμπεριληφθεί ΣΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.